Skip to content

ג'נסיס GV70 חשמלית ויוקרתית

קרוסאובר חשמלי עם טווח נסיעה של 455 ק"מ, הנעה כפולה חשמלית כולל מצב Boost ייחודי לנהיגה ספורטיבית עם 489 כ"ס, טעינה אולטרה מהירה המאפשרת טעינה ל-80% בפחות מ-20 דקות. המחיר 469 אלף ש"ח. מאז ההשקה בישראל, ג'נסיס, מותג היוקרה הצעיר מסר כ- 1000 רכבים, 20% מהם חשמליים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל, השיקה היום (יום ד) את ה-  GENESIS Electrified GV70 ועושה צעד חשוב נוסף למימוש החזון ששמה לעצמה ג'נסיס בישראל במסגרתו עד שנת 2025 תציג 8 דגמים חדשים, מונעים חשמלית או טכנולוגיית מימן ועד שנת 2030 כל דגמי  ג'נסיס יהיו עם אפס פליטות מזהמים

וטווח נסיעה מרבי של 455 ק"מ (צילום באדיבות היצרן)
וטווח נסיעה מרבי של 455 ק"מ (צילום באדיבות היצרן)

Electrified GV70 מתבסס על ה- GV70 המוביל את סגמנט רכבי הSUV- היוקרתיים ומשלב בתוכו מערכת הנעה עוצמתית בעלת צמד מנועים חשמליים והספק כולל של 489 כ"ס המעניקים ביצועי על וטווח נסיעה מרבי של 455 ק"מ. Electrified GV70 יוצע בישראל ברמת גימור גבוהה ובמחיר של 469,000 ש"ח.

תא הנוסעים של ג'נסיס Electrified GV70 מעוצב לפי תפיסת אדריכלות הקוראנית המכונה "החל הלבן". תפיסה זו מיישמת מראה נקי ואלגנטי המשרה תחושת מרחב ונינוחות, כאשר המעצבים שילבו בתא הנוסעים אלמנטים אובליים בהשראת כנפי מטוס ותכנון ארגונומי המתמקד בנוחות התפעול של הנהג תוך צמצום מספר המתגים. לוח המחוונים הדיגיטלי שהוא מסך 12.3 אינטש חד בעל תצוגת התלת ממד ותצוגת מידע משתנה, אליו מצטרף מסך 14.5 אינטש במבנה רחב המשמש את מערכת המולטימדיה ותפעול מערכות הרכב השונות. ממשק התפעול במסך המולטימדיה נעשה באמצעות מגע או על ידי ג'ויסטיק אינטואיטיבי ומעוצב בקונסולה שבין הנהג והנוסע, המשלב בתוכו משטח מגע.

ג'נסיס GV70 חשמלית המחיר 469 אלף ש"ח (צילום באדיבות היצרן)
ג'נסיס GV70 חשמלית המחיר 469 אלף ש"ח (צילום באדיבות היצרן)

ג'נסיס Electrified GV70 מונע על ידי שני מנועים חשמליים, אחד לכל ציר גלגלים, בהספק רגיל של 160 קילוואט כל אחד ובהספק משולב של 320 קילוואט בסך הכל. יחידת מנוע חשמלי משולבת בתיבת העברה הכוללת הילוך ישיר וממסר הפחתה המאפשרים העברת כוח מהירה וחלקה אל הגלגלים ללא איבודי כוח ואחיזה. לרשות הנהג עומד מצב Boost ייחודי לתאוצה המעניק תוספת הספק של 40 קילוואט נוספים מהמנועים למשך 10 שניות. במצב זה ישנה ל- Electrified GV70 אדירה של 489 כ"ס ו-71.4 קג"מ הזמינים באופן מידי ומאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות.

לג'נסיס Electrified GV70 מכלול סוללות בטכנולוגיית ליתיום-פולימר המתקדמת בתעשיית הרכב עם קיבולת של 77.4 קילוואט/שעה. נצילות האנרגיה הגבוהה של הסוללה מתאפשרת בין היתר בזכות מערכת ניהול טמפרטורה חדשני המאפשר לחמם מראש את הסוללה בימים קרים כדי להביאה לטמפרטורת עבודה מתאימה, מניעת הפסדי אנרגיה וקיצור זמן הטעינה. מערכת קירור מובנית מאשרת לשמור על טמפרטורת עבודה אופטימלית גם בנסיעה ארוכה ותחת עומס טעינה גבוה כדי לשמור על אורך חיי התאים בסוללה. יחד עם מערכת ניהול אנרגיה חכמה ומערכת בלימה רגרנטיבית אפקטיבית במיוחד עם מצב נסיעה בדוושה אחת (I Pedal) מתאפשר ב- Electrified GV70 טווח נסיעה המוביל בקבוצה של 455 ק"מ בנסיעה משולבת (לפי תקן WLTP).

לוח המחוונים הדיגיטלי הוא מסך 12.3 אינטש (צילום באדיבות היצרן)
לוח המחוונים הדיגיטלי הוא מסך 12.3 אינטש (צילום באדיבות היצרן)

מערכת הטעינה התלת פאזית של ג'נסיס Electrified GV70 תומכת בטעינה ביתית ישירה (AC) בהספק של עד 11Kw. בנוסף מוטמעת במכונית תמיכה בטעינת DC אולטרה מהירה במתח גבוה של 400V, כאשר מטען בעל מגביר מתח מסוגל להכפיל את הטעינה לטעינה במתח של 800V. התוצאה היא טעינה יציבה ומהירה לאורך זמן בעמדות טעינה שונות ומהירות טעינה מהגבוהות ביותר כיום עד לקצב של 350Kw. בקצב טעינה יציב של 240Kw מתאפשרת טעינת הסוללה מ-10% ל-80% מהקיבולת ב-18 דקות בלבד.

תפישת הבטיחות המתקדמת של ג'נסיס מיושמת גם ב- Electrified GV70תוך שילוב בין הגנה פאסיבית מרבית לנהג ולנוסעים, בשילוב חבילה מקיפה של מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות ביותר מבוססות רדאר ומצלמות למניעת תאונות, תוך מתן סיוע לנהג ומצב נהיגה חצי אוטונומי. ג'נסיס Electrified GV70 מצויד כסטנדרט במערכות: התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית במצבי חירום כולל זיהוי של הולכי רגל ורוכבי אופניים. למערכת פונקציה מסוגלת לבצע בלימה תוך זיהוי של תנועה חוצה בתוך צמתים ועוד.

(צילום באדיבות היצרן)
(צילום באדיבות היצרן)

דנה רביד-מנחם מנהלת חטיבת GENESIS בכלמוביל מציינת: "אחרי ההצלחה של ה-GV60 וה- Electrified G80 אנו נרגשים להשיק את הדגם החשמלי השלישי של GENESIS בישראל. ההשקה החשובה הזו  מגיעה בשילוב עם ציון דרך משמעותי של המותג בישראל;  מסירת 1000 רכבי ג'נסיס שעלו על הכביש המעידה שהמותג הפך תוך פחות משנתיים לאלטרנטיבה מובילה בשוק היוקרה. ההובלה של קוריאה בטכנולוגיה, בבטיחות ובאיכות החומרים, בשילוב עם רמות השירות הגבוהות והסטנדרט שאנחנו בכלמוביל הצבנו לשוק יהפכו גם את ה- Electrified GV70 לשחקן משמעותי בקטגוריה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן