Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) בחנוכה

הסופגניות של קונדיטוריה שני הקונדיטוריה ממשיכה לשמח אותנו עם הסופגניות שלה גם השנה. היא שומרת על השילוב הנכון שבין יצירתיות סמי-מוגזמת לבין איכות גבוהה של בצק ושל המילויים השונים. הסופגניות אווריריות יחסית, לא שומניות כל כך, עם כמות נדיבה של מילויים, והשילובים מיוחדים. מה מציעים כאן? אוראו גולד, כלומר מילוי של קרם וניל ועוגיות אוראו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסופגניות של קונדיטוריה שני

הקונדיטוריה ממשיכה לשמח אותנו עם הסופגניות שלה גם השנה. היא שומרת על השילוב הנכון שבין יצירתיות סמי-מוגזמת לבין איכות גבוהה של בצק ושל המילויים השונים. הסופגניות אווריריות יחסית, לא שומניות כל כך, עם כמות נדיבה של מילויים, והשילובים מיוחדים. מה מציעים כאן? אוראו גולד, כלומר מילוי של קרם וניל ועוגיות אוראו וציפוי של שוקולד מריר עם זילוף קרם וניל, שברי עוגיות אוראו ופתיתי שוקולד מוזהבים; קינדר בואנו, כלומר מילוי של קרם נוגט וציפוי שוקולד לבן בעיטור ביצת קינדר, זילוף קרם וניל ופצפוצי שוקולד טריקולד; פיסטאז' מרנג, כלומר מילוי של קרם פיסטוק וציפוי גנאש שוקולד פיסטוק, זילוף קרם וניל, מרנג וטוויל פיסטוק; פבלובה פירות יער, כלומר מילוי של קרם שמנת וציפוי שוקולד לבן, עיטור מרנג וניל עם פירות יער, זילוף קרם שוקולד לבן ופתיתי פטל; נוצ'לה מקופלת, כלומר מילוי של קרם נוצ'לה איטלקי וציפוי גנאש שוקולד עם שברי מקופלת חלב ולבן; בראוני שוקולד, כלומר מילוי של קרם שוקולד בלגי וציפוי שוקולד חלב ושברי בראוניז; ובננה לוטי, כלומר מילוי שך קרם שמנת בתוספת בננות מקורמלות וציפוי שוקולד לבן, זילוף שמנת ובננה צ'יפס. השילוב האחרון היה המפתיע מכולם, גם כי לא זכור לנו שטעמנו שילוב של בננות עם סופגניות, וגם כי השילוב הזה עובד מצוין. אבל זה לא משנה מה אתם מעדיפים, אתם תאהבו את התוצאה.
עד 14.5 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יפעת כהן

 

הסופגניות של טאטי

הרשת משתמשת במילה העכשווית כל כך "פיצוץ" כדי לתאר את הסופגניות שלה, אבל לשמחתנו, הסופגניות הן יותר קלאסיות באיכות שלהן. כלומר, אלה היו הסופגניות האווריריות ביותר שטעמנו, מהסוג שכיף לאכול וכיף גם לעכל אחר כך, מבלי להרגיש שאכנלו משהו מכביד. למה פיצוץ? כדי להמחיש שהסופגניות מתפוצצות מרוב מילוי. בפועל דבר לא התפוצץ לשמחתנו, אבל המילויים נדיבים. מה מציעים כאן? סופגניית  שוקולד עם גנאש שוקולד, נוגט, שוקולד וסוכריות צבעוניות; סופגניית פיסטוק עם קרם פיסטוק, שוקולד לבן ושברי פיסטוק; סופגניית אוראו עם קרם אוראו, קרמבל קקאו, שוקולד לבן ושברי עוגייה; סופגניית סניקרס עם קרם חמאת בוטנים, קרמל מלוח, שוקולד חלב ושברי בוטנים מלוחים; סופגניית וולווט עם קרם גבינה ושוקולד לבן, שוקולד לבן ורסיסי מאפה; סופגניית אלפחורס עם ריבת חלב וקוקוס; וסופגניית סינבון עם קרם קינמון, אייסינג סינבון קלאסי, קינמון ואגוזים. דווקא לדמות סופגניות לאלפחורס ולסינבון היו פחות מוצלחים לטעמנו; סופגניית הסניקרס היא ההצלחה הגדולה.

עד 15 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובסניפי ILAN'S.

צילום: דניאל לילה

 

הסופגניות של אורן משי

יש כמה דברים ייחודיים בסופגניות של רשת המאפיות. ראשית, מדבור בסופגניות עומדות, קונספט שהרשת החלה איתו לפני כמה שנים. שנית, אלו המחירים – חרף השילובים המיוחדים והמילויים העשירים, המחירים נמוכים באופן חריג. הסופגניות שייכות הן קצת יותר דחוסות מסופגניות אחרות שטעמנו, והשילובים לרוב עובדים מצוין. הסופגניות המיוחדות של הרשת כוללות סופגניית פבלובה, עטופה בסוכר גרוס, במילוי קרם וניל ופסי קרם תות ודובדבן, ובתוספת קולי תותים, מקלות מרנג קריספיים ועלי נענע טרייה; סופגניית עוגת ביסקוויטים, במילוי קרם וניל וגבינה לבנה ובתוספת ביסקוויט וניל וסלילים של שוקולד חלב; סופגניית לונה פארק, עטופה בסוכר גרוס, במילוי קרם מסטיק וטפטוף קרם תות, ונמכרת עם סוכריית ספירלה וצמר גפן מתוק בטעם תות שדה; סופגנייה טרופית, במילוי קרם אקזוטי בטעמי מנגו ופסיפלורה, וקולי פסיפלורה חמצמץ בתוספת מרנג מתוק צרוב; סופגניית עוגיות אמריקאיות, במילוי קרם וניל ועוגיות אמריקאיות, עטופה בשוקולד חלב וציפוי עוגיות סנדוויץ' טחונות; סופגניית פיסטוק וקוקוס קלוי, במילוי קרם פיסטוק ושבבי קוקוס קלוי, עטופה בממרח פיסטוק ובציפוי פיסטוק קריספי טחון; סופגניית צ'אנקי מאנקי עטופה בסוכר גרוס, במילוי קרם בננה ושוקולד צ'יפס קריספי, אגוזי פקאן קלוי ונענע טרייה; סופגניית טירמיסו, במילוי קרם וניל ומסקרפונה בניחוח קפה, מפודרת בקקאו ותוספת בישקוטים; סופגניית חמאת בוטנים, עטופה בסוכר גרוס ובמילוי קרם חמאת בוטנים הולנדי, קרם קרמל מלוח ותוספת בוטנים מקורמלים; ספיישל סופגניית ערמונים, במילוי קרם וניל, ערמונים וגבינת מסקרפונה, בציפוי קרמל קריספי ובתוספת ערמון מסוכר מוזהב; וספיישל סופגניית לימון ובזיליקום, עטופה בסוכר גרוס ובמילוי קרם לימון, שוקולד לבן וחמאה בניחוח בזיליקום, בתוספת טוויל פאף טפיוקה מטוגן ועלי בזיליקום טרי.

9.9 שקלים למרבית הסופגניות, 12 שקלים לשני הספיישלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

 

הסופגניות של מאפה נאמן

כל הרשתות מציעות סופגניות רגילות, אבל הדגש הוא על הסופגניות המיוחדות. כך עושים גם ברשת. סופגניית אוראו במילוי קרם עוגיות אוראו וציפוי סאכר אוראו, פייטה קקאו, קונוס וקרם עוגיות אוראו; סופגניית רד וולווט במילוי קרם לבן וציפוי סאכר לבן, פייטה פטל, זילוף קרם לבן, קליק פטל; סופגניית מתולתלת עם מילוי של סאכר לבן וציפוי סאכר לבן, מיקס תלתלים חלב ולבן; סופגניית קרם פיסטוק ושבבי פיסטוק קלוי, פניני פיסטוק קליק ואמרטו גאנש פיסטוק; קרם "אוראו" וגאנש לבן; סופגניית בואנו נאצו קינדר במילוי וולה ביאנקה וציפוי סאכר חלב, פסי ביאנקה וולה, בראסט לוז, קונוס שוקולד. אלה מרשימים למראה, אבל הכמות של המילויים מאוד מצומצמת והטעם של אלה שטעמנו הוא לרוב טעם של מתוק של סוכר, ולא של המרכיבים המובטחים. הסופגניות הרגילות של הרשת הן ההצלחה הגדולה שלה – שמנוניות בדיוק כפי שאנחנו אוהבים, מלאות בהרבה ריבה, אידיאליות למי שמחפש סופגניות של פעם.

עד 11 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: גיל אבירם

 

נסטלה: פודינג נוגט של אסם

מה עושה תערובת להכנת פודינג במדור חנוכה? החברה השיקה את המוצר החדש לקראת החג, עם הצעה לצרכנים למלא סופגניות ביתיות עם הפודינג החדש. אנחנו קצת מתקשים להסתגל לשילוב שבין פודינג לבין סופגנייה, ומעדיפים לאכול כל אחד מהם בנפרד (או להשתמש בפודינג לקינוחים אחרים). כך או כך, לפודניג המתקבל מהתערובת יש את טעם הנוגט המובטח, ובכך הוא מהווה תוספת טובה לליין מוצרי הפודינג של החברה.

עד 6.9 שקלים ל-75 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן