Skip to content

שלושה בני משפחה אחת הואשמו בסחר בסמים

כתב אישום בגין סחר בסמים ברחבי ישראל הוגש כנגד אב, בתו וקרוב משפחה שפעלו יחדיו בהפצת סם הקנביס. בעת מעצרם נתגלו סמים וכסף החשוד כדמי פדיון בסכומים של למעלה ממאה אלף שקלים במזומן, חלקו בכסף זר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש היום (רביעי) כנגד שלושה חשודים בני אותה משפחה בגין 22 סעיפי אישום של סחר בסמים מסוג קנביס ברחבי ישראל. השלושה, כך על פי כתב האישום, בני 27, 34 ו 67 מיבנה ובת ים, פעלו בצוותא בתחום הסחר בסמים והפצתו לכל דורש ב-10 ערים שונות. מכתב האישום עולה כי מתחילת השנה ביצעו הנאשמים עשרות עסקאות.
במהלך חודש ספטמבר פתחה משטרת תחנת מסובים בחקירה סמויה בגין סחר בסמים לקטין מגני תקווה באמצעות אפליקציית מסרים מוכרת.
החקירה בחשדות כלפיהם החלה במחלק הנוער של תחנת מסובים, במסגרתה חשפו חוקרי תחנת מסובים, את 3 בני המשפחה החשודים, שפעלו בתחום הסחר בסמים והפצתו לכל דורש בערים שונות. בתאריך 11.12.22, עם מעצרם של החשודים, הפכה החקירה לגלויה. בחיפוש ברכבו של אחד החשודים נתפסו סמים במשקל כולל של 8 ק"ג, אשר היו מחולקים ל-726 שקיות קטנות.

הסמים שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)
הכסף שחולט (צילום: משטרת ישראל)

עם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א, שני כתבי אישום: האחד בתאריך 21.12.22 כנגד האב (67) בגין החזקה/ שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית וכן בקשה למעצר בית עד תום ההליכים וכתב האישום השני עם 22 סעיפי אישום מגוונים הוגש שלשום, 26.12.22, כנגד הבת (34) וקרוב המשפחה (27) בגין יצוא, יבוא, מסחר, הספקה של סמים מסוכנים והחזקה/ שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית וכן מעצר עד החלטה אחרת. בנוסף חילטה המשטרה 95,500 ש"ח במזומן וכסף זר: 2,560 דולר ו595 יורו, החשודים כדמי פדיון של סחר הסמים וכן הקפיאה חשבון בנק עם יתרה של 79,174 ש"ח. במשטרת ישראל הוסיפו כי משטרת ישראל תמשיך לפעול בתחום עבירות הסמים בדגש למאבק במחוללי הפשיעה- סוחרי ומפיצי הסם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן