Skip to content

צעיר חשוד בהתעללות באחייניותיו, בנות 5 חודשים, אחת מהן במצב קריטי

מקרה נוסף של פגיעה בתינוקות בנות חודשים ספורים נחשף השבוע, לאחר הארכת מעצרו של החשוד. בני המשפחה מתקשים לעכל את האסון שפקד אותם ואת העובדה שמי שפגע בהן הוא זה ששמר עליהן, הדוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מקרה נוסף של פגיעה בתינוקות בנות חודשים ספורים נחשף השבוע, לאחר הארכת מעצרו של החשוד. בני המשפחה מתקשים לעכל את האסון שפקד אותם ואת העובדה שמי שפגע בהן הוא זה ששמר עליהן, הדוד

מאת נורית קרטן

צעיר בן 25, חשוד שהתעלל בתאומות בנות חמישה חודשים, לאחר שאחת מהן איבדה את ההכרה ומאז היא מונשמת ומצבה קשה ביותר. הערב, (ד) הוארך מעצרו עד יום שישי ולאחר מכן ישוחרר למעצר בית. התאומה השניה אובחנה כבעלת פציעות קלות.

הפרשה התרחשה בשבוע שעבר. כאשר אמן של הפעוטות קיבלה טלפון בהול מאחותה ובו סיפרה לה שאחת התאומות איבדה את ההכרה ואינה נושמת. האחות ובעלה, זוג בני 24 ו-25 הם אלה שנוהגים לשמור על הפעוטות כשצריך. להם עצמם יש ילד. באותה השעה הגיע בעלה לאסוף אותה ממקום עבודתה, עם תום היום.

"ראיתי את אשתי רצה אלי, נכנסה לאוטו כשהיא בוכה וצועקת  ואמרה 'סע! אחת הבנות לא נושמת'. נסעתי מהר לבית של אחותה" שיחזר האב. "כשהגעתי לחנייה ראיתי שם שני אמבולנסים. תכף עזבתי את האוטו ורצתי לתוך הבית . בעצם, כשאני נכנסתי, הפרמדיק של מד"א הוציא אותה החוצה. התינוקת הייתה לבנה וכבר התחילה להכחיל".

ד"ר מיכל מימון. רופאה בכירה במיון ילדים "סורוקה"
ד"ר מיכל מימון. רופאה בכירה במיון ילדים "סורוקה"

מיהרו ונסעו לבית חולים "ברזילי" הסמוך. "היא הגיעה במצב קשה מאוד, קריטי" סיפר האב. "אפשר לומר אנוש". לאחר טיפול חירום וייצובה, הועברה הפעוטה לבית חולים "סורוקה" בבאר שבע, כשהיא מונשמת וללא הכרה.

"הילדה הגיעה אלינו למיון ילדים מחוסרת הכרה ומונשמת וטופלה בחדר הטראומה" סיפרה ד"ר מיכל מימון, רופאה בכירה בחדר מיון ילדים ב"סורוקה". "היא אובחנה כסובלת מפגיעת ראש קשה וחבלות נוספות". הטיפול עדיין לא הסתיים.

לפני יומיים בבית החולים ביקשו לראות את אחותה התאומה. בבדיקה התברר כי גם לה חבלות, אך מצבה מוגדר קל. היא אושפזה, לצורך השגחה.

החשד הראשון נפל על מי שהיו במגע אחרון עם העוטות, אחות האם ובעלה. האב סיפר כי השניים היו שמרטפים קבועים על הפעוטות, ולהם עצמם ילד. היה זה סידור קבוע. בכל פעם שהיו צריכים – האחות ובעלה היו הראשונים אליהם פנו. ההורים לא חשו בשום דבר חריג.

מובא להארכת מעצר. הדוד, בחולצה הלבנה
מובא להארכת מעצר. הדוד, בחולצה הלבנה

הדוד הובא לחקירה והכחיש כל קשר. הוא נעצר בחשד לפגיעה בפעוטה. בגרסתו הראשונה טען שהילדה נחנקה והוא ניסה לעזור לה. אתמול, יום ג, שינה את גרסתו וסיפר לחוקריו שהתינוקת בכתה ואז כשהרימה, קיבלה מכה מהארון. לדבריו, היא החלה לצרוח בבכי מה שגרם לו להילחץ מאוד. ואז, כך החשוד, החלה התינוקת – בת חמשת החודשים – להשתולל בזרועותיו, נשמטה ונחבטה כשנפלה לרצפה. הוא סיפר שבשלב זה רעד מאוד ורעייתו הזעיקה מגן דוד אדום.

עורך דינו של החשוד, שרון מילר, סיפר כי מרשו לא התעלל וכי הפגיעה לא הייתה מכוונת. מעצרו של החשוד הוארך עד יום שישי הקרוב, שאז ישוחרר למעצר בית.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן