Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 29

נסטלה: טעמים חדשים בסדרת מנה חמה טעמי עולם של אסם כתיבה על מוצרים חדשים של המותג – במיוחד כאלה שמתיימרים להביא טעמים של מנות קולינריות ידועות – היא סוג של אתגר. אם באמת משווים פסטה אלפרדו שנעשתה בבית/ מסעדה לזו שמציעה כעת מנה חמה, האחרונה תפסיד בוודאות. כך גם לגבי פירה המשלב תפוחי אדמה עם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: טעמים חדשים בסדרת מנה חמה טעמי עולם של אסם

כתיבה על מוצרים חדשים של המותג – במיוחד כאלה שמתיימרים להביא טעמים של מנות קולינריות ידועות – היא סוג של אתגר. אם באמת משווים פסטה אלפרדו שנעשתה בבית/ מסעדה לזו שמציעה כעת מנה חמה, האחרונה תפסיד בוודאות. כך גם לגבי פירה המשלב תפוחי אדמה עם בטטה – המקור מתעלה לאין ערוך על גרסת האינסטנט של החברה. אבל אנחנו זוכרים בחיוב את המוצרים של המותג מימי השירות הצבאי, ומודעים לכך שיש גם היום חיילים/סטודנטים שמנה חמה היא חלק מהתפריט שלהם. להם נגיד – יש שני טעמים חדשים בסדרה. לא בטוח שהם טעימים יותר מהקודמים, אבל הם לפחות מספקים קצת גיוון.

עד 10 שקלים ל-87 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

ג'השאן: טחינה שומשום אתיופי מובחר

המשק של משפחת ג'השאן, המתמחה בייצור של שמן זית וזיתים, נכנס בחודשים האחרונים גם לתחום הטחינה הגולמית. זאת עם השקה של שני מוצרים: טחינה משומשום אתיופי מובחר מסוג חומרה, וטחינה מלאה 100% שומשום אתיופי מובחר. מי שביקר בעבר במשק יכול היה לקנות את הטחינה במקום, וכעת הוא נמכר גם במעדניות ובחנויות קולינריות, וזו בשורה משמחת: מדובר בטחינה מצוינת, עם עומק של טעמים, במחיר שפוי יחסית.

14.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג במעדניות ובחנויות מובחרות.

צילום: אדהם גנדור

 

פריניב: משקאות אקסטרה מגנזיום

זה העניין עם מגנזיום – זהו מינרל שחשוב לבריאות שלנו, הנמצא באופן טבעי במים. הבעיה היא שהוא לא נמצא במים מותפלים, שהופכים להיות עיקר המים שאנו צורכים, אם לא כל המים. זה הבסיס לפיתוח סדרה חדשה של מים בטעמים – בכל ליטר של מים מהסדרה יש כ-85% מהכמות המומלצת של מגנזיום שאנו אמורים לצרוך ביום. האם התוסף שיש במוצרים אכן נספג ונקלט בגוף כמו מגנזיום במים טבעיים? אין לנו דרך לדעת. מה אנו כן יודעים? הסדרה כוללת שלושה טעמים – לימונענע, לימון-אפרסק ולימון-תפוח; אין בהם תוספת של סוכר; והטעמים טובים מבלי להיות מלאכותיים. אהבנו במיוחד את השילוב המרענן של לימון ונענע.

עד 9 שקלים לחצי ליטר או ליטר. להשיג בשופרסל, מכולות ומינימרקטים.

צילום: יח"צ פריניב

 

יורו מחלבות אירופה: קינוחים אישיים

יש לנו חשדנות מובנית ביחס לקינוחים מתועשים, שמתארים אותם במילים "קרם ריקוטה עם מנגו ופירורי ביסקוויט"; "קרם ריקוטה שוקולד עם גנאש שוקולד ועוגיות"; "קרם ריקוטה שוקולד קרמל עם עוגיות"; "קרם ריקוטה שוקולד עם פירות יער ועוגיות"; ו"קרם מסקרפונה עם בישקוטים טבולים בקפה עם ציפוי קקאו". זה נשמע טוב, אבל למה אפשר לצפות כשמדובר בקינוחים שנעשים במפעל? מסתבר שאפשר לקבל הרבה. חמשת המוצרים החדשים של המותג מיוצרים באיטליה, והם מספקים במיוחד – לא מתוקים מדי, והרכיבים משתלבים טוב אחד עם השני, באופן שיוצר עושה של טעמים, במקום בלילה לא מזוהה של טעם וסוכר. כל קינוח מגיע בכוס זכוכית עם מכסה חד פעמי, וזה חיסרון – את המכסה חייבים לזרוק לפח, בעוד שבכוס אפשר לעשות שימוש חוזר. אם המכסה היה גם הוא רב פעמי, אפשרויות השימוש החוזר באריזה היו רבות יותר.

עד 12.9 שקלים ל-85 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו SAY

 

Lavazza: קפסולות קפה מותאמות נספרסו

מגוון קפסולות הקפה הנמכרות בישראל גדל עם ההשקה החדשה של החברה. מדובר בסדרה של קפסולות עשויות אלומיניום, הנמכרות בשישה טעמים שונים: Qualità Oro, Qualità Rossa, Crema e Gusto Classico, Crema e Gusto Ricco, Crema e Gusto Forte ו-Dek. נסינו כמה מהתערובות, וגילינו תערובות מובחנות, שמצליחות לספק משקאות קפה הנבדלים זה מזה בארומות ובטעמים.

19.9 שקלים לעשר יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: לוואצה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן