Skip to content

הפגנת מחאה מול ביתו של שר המשפטים: ״לא רפורמה ולא באג, גם לוין יגמור בהאג״

קבוצת פעילי מחאה הגיעו הפגינו כנגד הרפורמות אותן לוין מבקש להכיל על המדינה. הפעילים הוסיפו כי הגיעו גם כתשובה לחבורת בריונים שהטרידה הלילה את נשיא בית המשפט בדימוס אהרון ברק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת פעילי מחאה הפגינו הבוקר (חמישי) מול ביתו של שר המשפטים, ח"כ יריב לוין במודיעין. המפגינים כרזו במגפון כנגד לוין וקראו נגד הרפורמה המשפטית אותה הוא הניח לפתחה של הכנסת, רפורמה שתבטל את משטרה הדמוקרטי של מדינת ישראל, בתי המשפט ומעמד היועצים המשפטיים בכנסת במשרדי השרים השונים.

צילום באדיבות המפגינים
צילום: באדיבות המפגינים


צילום: באדיבות המפגינים

הפעילים הגיעו בשעות בוקר מוקדמות להפגנה אותה כינו: "הפגנת השכמה" וכרזו לעבר ביתו של לוין בין השאר: ״לא רפורמה משפטית — הפיכה משטרית״, ״לא רפורמה ולא באג, גם לוין יגמור בהאג״, וגם ״גם בשנות ה-30 היו אותם תהליכים״. לדברי הפעילים ההפגנה באה גם לאחר ההטרדה הלילית המכוערת שערכו הלילה פעילי נתניהו מול ביתו של נשיא בית המשפט העליון, השופט בדימוס אהרון ברק. מטעם הפעילים נמסר: "לא ניתן לך רגע אחד של שקט. נרדוף אותך לכל מקום עד שתוריד את הידיים המטונפות שלך ממערכת המשפט". עוד ציינו הפעילים כי: "נגמרו הימים שחבורת הבריונים של הנאשם תטיל אימה ברחוב ללא תגובה הולמת. חברי הממשלה העבריינית יפגשו אותנו מקרוב."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן