Skip to content

פרשת הרצח בטולוז: המצוד אחרי השותף השלישי

משטרת צרפת אישרה רשמית כי למוחמד מרה היה שותף שלישי, בנוסף לאחיו שכבר הודה. האח הודה, בין היתר, כי בגניבת האופנוע נטל חלק שותף נוסף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת צרפת אישרה רשמית כי למוחמד מרה היה שותף שלישי, בנוסף לאחיו שכבר הודה. האח הודה, בין היתר, כי בגניבת האופנוע נטל חלק שותף נוסף

מאת: עמית מנדלזון (צרפת)

Yamaha T-Max - האופנוע בו השתמש הרוצח

משטרת צרפת איתרה אתמול, בכפר סנט פפול (Saint Pepoul) במחוז האוד, מכונית רנו קליאו ובתוכה הקסדה וחלקים מגוף האופנוע, בו השתמש מוחמד מרה, הרוצח מטולוז, במעשי הרצח שלו.

המכונית רשומה על שמו של אדם, שכתובת מגוריו זהה לזו של הרוצח. מציאת החלקים מסבירה את העדויות הסותרות לגבי צבע האופנוע, שכן חלקים מגוף האופנוע הוחלפו לפני כל אירוע.

משטרת צרפת מתחקה אחרי אדם שלישי, שנטל חלק בתכנון ובהכנות של מקרי הרצח – זאת עקב הודאת אחי הרוצח, עבדל קאדר מרה. למעשה, כבר כמה ימים ברור למשטרת צרפת, שאדם שלישי מעורב בפרשה והוא זה ששלח את סרטי הווידאו של אירועי הרצח לרשת הטלוויזיה אל ג'אזירה (שבסופו של דבר החליטה לא לשדר אותם). התחקות אחרי האיש דרך רשות הדואר הצרפתית לא תועיל במיוחד, שכן בצרפת אין לשולח צורך להזדהות במשלוח חבילה רגילה.

מאוחר יותר הודה האח, שאדם שלישי סייע בגניבת האופנוע. מהמשטרה נמסר, כי הוא סירב לספק את השם או כל מידע שיסייע למשטרה ללכוד אותו.

מוחמד מרה הרוצח מטולוז

בינתיים מתארגנת משפחת מרה באלג'יריה לקבורת הגופה, כשברקע נשמעים איומי האב לתבוע את ממשלת צרפת ויחידת ה-RAID על רצח בנו, שכן לא פעלו על פי הפרוצדורה המקובלת לוודא שישאר בחיים. כמובן שהכרזת האב מעוררת זעם רב בציבור בצרפת וגם בקרב המועמדים לנשיאות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן