Skip to content

תקפו מפגינים מול ביתו של שר המשפטים ונעצרו

אב ושני בניו תקפו באלימות את המפגינים מול בית שר המשפטים יריב לוין והשליכו בהם ביצים. יגאל רמב"ם מזהיר: היום ספגנו ביצים, מחר זה יהיה רימון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אב ושני בניו תקפו באלימות את המפגינים מול בית שר המשפטים יריב לוין והשליכו בהם ביצים. יגאל רמב"ם מזהיר: היום ספגנו ביצים, מחר זה יהיה רימון

אב ושני בניו נעצרו הבוקר (חמישי)  בתחנת משטרת מודיעין לאחר שתקפו בביצים פעילי מחאה שהפגינו מול בית נאמנו של נתניהו, שר המשפטים יריב לוין בעיר. אמש הגיעה קבוצת מפגינים אל מול ביתו של לוין ולדברי חברי הקבוצה הם מתכוונים להקים משמרת מחאה קבועה מול בית השר בגין הצעות החוק שמשנות את המשטר בישראל וחוק היועה"משים.
הבקר הגיעו אל המפגינים אב בשנות ה-40 לחיו ושני בניו. השלושה זעמו על המפגינים, קיללו אותם, איימו להכותם והחלו להשליך בהם ביצים. שוטרי משטרת מודיעין שנכחו במרום בקשו לפזרם אך הם המשיכו להשליך ביצים ונעצרו. בשעה זו הם עדיין בחקירה וטרם הוחלט באם לשחררם בתנאים מגבילים.

האב תוקף את יגאל רמב"ם (משמאל) בנוכחות השוטרים (צילום באדיבות המפגינים)


תוקפים, מאיימים, משליכים ביצים בנוכחות השוטרים (צילום: באדיבות המפגינים)

ביצים שהושלכו על המפגינים (צילום באדיבות המפגינים)


מעצר התוקפים (צילום באדיבות המפגינים)


כשתוקפים את בג"צ – האזרחים הם השכפ"צ (ההפגנה מול בית השר לוין (צילום: באדיבות המפגינים)

פעילי המחאה ובהם יגאל רמב"ם הגישו תלונה בתחנת מודיעין וחזרו להפגין מול בית השר. רמב"ם סיכם: "אלה ימים קשים לדמוקרטיה הישראלית. ממשלה עבריינית מבצעת הפיכה משטרית, ובמקביל, גם המרחב הציבורי הפך לאלים ומסוכן עבור אלה שמבקשים לממש את זכותם למחות. האלימות וההסתה לא ירתיעו אותנו. נמשיך למחות יום יום מול ביתו שר ההפיכה במודיעין ולרדוף את חברי הממשלה העבריינית ככל שיידרש עד שנעצור את ההפיכה". עוד הזהיר רמב"ם כי "כעת אלו ביצים, בהגנה הגדולה עלול להיות רימון  יד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן