Skip to content

רכבי עבודה חדשים של פיאט בישראל

סמלת מרחיבה את מגוון רכבי העבודה שלה עם הוואן פיאט סקודו בעל  מנוע שני ליטר טורבו דיזל 177 כ״ס ברבעון הבא יושק דגם חדש של הפיאט דובלו. הסקודו מוצע עם אחריות יצרן חדשנית ורחבה של 5 שנות אחריות או עד 250,000 ק"מ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמלת מרחיבה את מגוון רכבי העבודה שלה עם הוואן פיאט סקודו בעל  מנוע שני ליטר טורבו דיזל 177 כ״ס ברבעון הבא יושק דגם חדש של הפיאט דובלו. הסקודו מוצע עם אחריות יצרן חדשנית ורחבה של 5 שנות אחריות או עד 250,000 ק"מ

יבואנית הרכב "סמלת" המשווקת בישראל מגוון רחב של דגמי הובלה מסחריים ומשאיות של המותגים IVECO, RAM ו- FIAT PROFESSIONAL, תחת המותג "סמלת לעסקים", מוסיפה שתי משפחות דגמים חדשות של פיאט.

המצטרפות החדשות הן פיאט סקודו (Scudo) החדשה שתשווק בישראל במחיר החל מ-249,990 ש"ח ופיאט דובלו (Doblo) החדשה אשר תושק ברבעון הקרוב.

פיאט סקודו החדשה,החל מ 250 אלף שח
פיאט סקודו החדשה,החל מ 250 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

פיאט Scudo החדשה מבוססת על פלטפורמת המיד-וואן של קבוצת STELLANTIS העולמית, ותשווק בישראל בתצורת וואן סגור ב-2 אורכים שונים, עם אפשרות להסבה מקומית לרכב נוסעים בעל 8 מקומות מלבד הנהג.

הסקודו תשווק בישראל עם אחריות יצרן חדשנית ורחבה ותציע 5 שנות אחריות או עד 250,000 ק"מ (המוקדם מביניהם, ללקוחות פרטיים).

בתחילת השיווק תוצע ה- Scudo עם מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל 177 כ״ס מתקדם ותיבת 8 הילוכים אוטומטית ותשווק כסטנדרט עם 2 דלתות הזזה ומערכת מולטימדיה מקורית, זיהוי תמרורים אוטומטי, אזהרת סטייה מנתיב ומצלמה אחורית עם מבט פנורמי ותציע כושר נשיאה של עד 1.3 טון.

בהמשך השנה תצטרף גרסה חשמלית מלאה בעלת טווח חשמלי מלא של כ- 300 ק"מ.

בנוסף, לקראת סוף הרבעון הראשון של 2023 תושק בישראל פיאט Doblo החדשה אשר חולקת פלטפורמה משותפת בקטגוריית הטנדרונים בקבוצת STELLANTIS ותשווק במגוון תצורות מרכב ובגרסאות מנוע טורבו דיזל או מנוע חשמלי.

רונן לביא, סמנכ"ל "סמלת לעסקים" מוסיף: "עם הרחבת היצע משפחות הדגמים בסגמנטים השונים ומתוך הבנת הצורך להמשכיות עסקית, ״סמלת״ ממצבת את עצמה כיבואנית הרכב בעלת היצע פתרונות ההובלה הנרחב ביותר ומשיקה את מותג-העל "סמלת לעסקים" שיאגד תחתיו מתן מענה לכל צורך עסקי בכל סגמנט וכושר העמסה, לצד מתן פתרונות בצד הפיננסי – מימון, ליסינג, ביטוח ורכבי יד שנייה – הכל תחת קורת גג אחת".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן