Skip to content

חגיגת קצב קובנית במופע מחווה לבואנה ויסטה סושיאל קלאב

מוסיקה סוחפת במיקצבים מטריפים בהפקה של Latin Power שחוגגת 9 שנים למופע המצליח Buena Vista Social Club. המפיק והבסיסט הבינלאומי Fernando Knopf מארגנטינה,  יחד עם הזמר הלטיני המוביל בארץ, Italo Gonzalez מצ'ילה, במופע מרהיב וחושני עם רקדנים קובניים ואנסמבל נגנים שמלווים את הלהיטים הגדולים של "הבואנה ויסטה ". 10.2.2023 בזאפה הרצליה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוסיקה סוחפת במיקצבים מטריפים בהפקה של Latin Power שחוגגת 9 שנים למופע המצליח Buena Vista Social Club. המפיק והבסיסט הבינלאומי Fernando Knopf מארגנטינה,  יחד עם הזמר הלטיני המוביל בארץ, Italo Gonzalez מצ'ילה, במופע מרהיב וחושני עם רקדנים קובניים ואנסמבל נגנים שמלווים את הלהיטים הגדולים של "הבואנה ויסטה ".
10.2.2023 בזאפה הרצליה.

Latin Power חוגגת 9 שנים למופע המצליח Buena Vista Social Club. המפיק והבסיסט הבינלאומי Fernando Knopf (ארגנטינה), שיצר שיתופי פעולה עם שלום חנוך, מתי כספי, זוכי הגראמי מרלו רוסאדו וסמואל טורס, צ'צוצ'יטו ולדס, ועוד רבים, יצר יחד עם הזמר הלטיני המוביל בארץ, Italo Gonzalez (צ'ילה), מופע מרהיב וחושני המשלב את הלהיטים הגדולים מקובה של "הבואנה ויסטה ".

במופע יבוצעו העיבודים המקורים וגם חדשים לשירים ידועים והאהובים:  El cuarto de Tula, Chan Chan, Candela, Dos Gardenias, Guantanamera, Veinte Anios, El Carretero. כן ישולבו במופע הקרנות של וידאו ארט מרהיב של הבואנה ויסטה על מסך ענק וזוג רקדנים קובניים.   המוסיקה הסוחפת משלבת מקצבים לטינים ממכרים (סלסה, צ'ה צ'ה צ'ה, דנזון, רומבה, ממבו, קומביה, בולרו) יחד עם מלודיות מרגשות, הרבה שמחת חיים עם המוזיקאים והרקדנים המובילים.

פרננדו קנוף, מפיק מוסיקלי, בס ושירה.  צילום יח"צ באדיבות Latin Power
מופע סוחף עם מקצבים קובניים. רקדנים, זמרים, רקדנים במופע שמשלב מוסיקה ווידיאו ארט
הזמר הראשי איטלו גונזלס.  צילום יח"צ באדיבות Latin Power

זכור לכולם הסרט הדוקומנטרי "בואנה ויסטה קלאב" שביים וים ונדרס ב-1999 שחשף לעולם את סגנון המוסיקה הקצבית האופיינית לקובה.  הסרט נחל הצלחה אדירה והיה מועמד לפרס האוסקר בשנת 2,000 בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר. הוא זכה בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי בטקס פרס האקדמיה האירופית לקולנוע בנוסף לפרסים רבים אחרים. האלבום "בואנה ויסטה סושיאל קלאב" מציג גרסאות אולפן לאלה הנשמעות בסרט.   המופע מביא לקהל הישראלי את המוסיקה שסחפה אחריה קהלים נלהבים ברחבי העולם.

ההפקה הזאת חוגגת מסע הופעות מרגש על הבימות הנחשקות ברחבי הארץ: היכל התרבות ת"א, תיאטרון הבימה, מועדוני זאפה ת"א, הרצליה, כרם ברקן וחיפה, מועדוני גריי, היכל אומנויות הרצליה, היכל התרבות רחובות, פסטיבל הג'אז תל אביב, אולם צוותא ת"א, היכל התרבות פתח תקווה, היכל התיאטרון קריית מוצקין, פסטיבל היין באר שבע, אשכול פייס הרצליה, אולם הגדול של סינמה סיטי, אמפי פארק אריאל שרון, אולם אלמא זכרון יעקב, הוואנה קלאב ת"א, מועדון ברלה, פארק תימנע, פסטיבל לילות ירח ברמת הגולן, היכל התרבות הוד השרון, היכל התרבות מודיעין, פסטיבל היין ראש פינה, תיאטרון יהלום, בית התרבות סביון, משכן לאומנויות רעננה ועוד רבים.

המשתתפים במופע:

  • איטלו גונזלס – זמר ראשי
  • פרננדו קנוף – מפיק מוסיקלי, בס ושירה
  • מרסלו זובר – חליל צד, סקסופון.
  • עידן וליש – טרומבון, חצוצרה
  • שי עמית – קלידים וקולות.
  • ארקדי בלכמן – טימבלס
  • חן פפה מאיר – קונגס, כלי הקשה
  • הרקדנים – Ana Celia da Silva & Nano Hechevarria

היוצרים השותפים בהפקה 

  • דודי סרוסי VJ – וידאו ארט
  • רועי סטרוד – טכנאי סאונד
  • רועי יצחק – תאורן
  • מנהלת הצגה – דנה גבל

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן