Skip to content

אלומיניום כחומר גלם איכותי ויפה לעיצוב הבית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת – הפרסום כולו באחריות המפרסם  (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)   שימוש באלומיניום כחומר גלם בעיצוב הבית צבר תאוצה בשנים האחרונות, זאת עקב יתרונותיו הרבים של חומר זה. האלומיניום הוא סוג מתכת שבשונה ממתכות אחרות, אינו מחליד. נוסף על כך, אלומיניום נחשב לעמיד בפני מים ולחות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת – הפרסום כולו באחריות המפרסם  (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)

 

שימוש באלומיניום כחומר גלם בעיצוב הבית צבר תאוצה בשנים האחרונות, זאת עקב יתרונותיו הרבים של חומר זה. האלומיניום הוא סוג מתכת שבשונה ממתכות אחרות, אינו מחליד. נוסף על כך, אלומיניום נחשב לעמיד בפני מים ולחות ולא מושפע כלל מהשמש. יתרונות אלו הופכים את האלומיניום לאחת המתכות המומלצות ביותר לעבודה בעיצוב הבית, שכן, מדובר במתכת עמידה במיוחד. עוד יתרון נהדר של האלומיניום הוא היכולת שלו להיות בולם רעשים יעיל. שימוש באלומיניום בדלתות, חלונות וכדומה יכול להיות מצויין בעיצוב הבית, מאחר ובלימת הרעשים המיוחסת לו מאפשרת אקוסטיקה טובה, דבר רצוי במיוחד בכל הנוגע לעיצוב הבית.

מומלץ במיוחד – שימוש באלומיניום בהתקנת תריסים

כאמור, בזכות עמידותו הנפלאה האלומיניום מספק לנו שלל יתרונות בעת השימוש בו בהתקנת תריסים. כמו כן, חשוב לזכור כי קיימים מגוון סוגי תריסי אלומיניום, לכן עלינו להכיר אותם על מנת לבצע את הבחירה הנכונה. סוג נפוץ מאוד הוא תריס רפפה אלומיניום, תריסי רפפה נחשבים לתריסים סטנדרטיים והם נפוצים במיוחד בבתים ישנים, על אף שהם עדיין מאוד פופולריים לשימוש גם כיום. הם נקראים "רפפה" מכיוון שהם בעצם מערכת תריסי הזזה הנעה על גבי מסילות או תריסי פתיחה, אשר נעים על גבי צירים. התקנה בעזרת תריס רפפה אלומיניום צברה פופולריות רבה בזכות היתרונות של העבודה עם אלומיניום, לצד המראה העכשווי שהוא מוסיף לבית. אופציה מעולה נוספת תהיה התריס הונציאני, מאחר והוא קליל ושימושי להפליא בתחום ההצללה, תריס זה מורכב ממשלבים דקים ועדינים עשויי אלומיניום. חשוב לזכור כי מאחר והוא כולל רכיבים עדינים, כדאי להיעזר באיש מקצוע בעת התקנתו.

צילום: FREEPIK

עיצוב דלתות – יתרונות של שימוש באלומיניום על פני מתכות אחרות

דלתות עשויות אלומיניום מגיעות בגדלים שונים, בעלי התאמה לפתחים גדולים ובנוסף הם בעלי אפשרויות שילוב רבות עם מגוון רחב של חומרים נוספים. נוסף על כך, יתרון מובהק של דלת אלומיניום הוא באיטום המעולה שלה. יתרון זה לא רק משרת אותנו היטב כבידוד מרעשים כפי שציינו, אלא גם בכל הנוגע לבידוד מחום וקור. יתרה מזו, שימוש באלומיניום בדלתות פנים מגן על הדלת מיצירת בלאי, דבר נפוץ במיוחד בדלתות פנים מאחר והן נמצאות תחת תנועה מתמדת. מאחר ואינן מושפעות מלחות או טמפרטורה, דלתות אלומיניום למעשה אינן מתבלות כלל. סיבה נוספת לבחירה באלומיניום לעיצוב דלתות היא השיקול הכלכלי, שכן, תמיד נרצה להנות ממוצר איכותי, המקל על העבודה ככל הניתן, אך עם זאת נרצה להשתמש במוצר בעל עלות מינימלית, צורך שגם עליו העבודה עם אלומיניום עונה לנו, מאחר ואלומיניום כחומר גלם זול משמעותית מיתר חומרי הגלם הנפוצים לבניית דלתות, מה שהופך את השימוש באלומיניום לאחד הפתרונות היעילים שקיימים מבחינת יחס עלות תועלת.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן