Skip to content

BMW M4 CSL לארץ תגענה רק שתי יחידות

דלק מוטורס מציע שתי יחידות ,מתוך 1000 שיוצרו בסה"כ מדגם הקצה הזה שקבע את זמן ההקפה המהיר ביותר אי פעם עבור מכונית BMW בייצור סדרתי, על מסלול הנורבורגרינג המפורסם. המחיר: מ-1,150,000 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דלק מוטורס מציע שתי יחידות ,מתוך 1000 שיוצרו בסה"כ מדגם הקצה הזה שקבע את זמן ההקפה המהיר ביותר אי פעם עבור מכונית BMW בייצור סדרתי, על מסלול הנורבורגרינג המפורסם. המחיר: מ-1,150,000 שח

ל-BMW M4 CSL החדשה יחידת כוח עוצמתית ושדרוגי שלדה ספציפיים עבור נהיגת מסלול, לצד נתוני תאוצה מרשימים: 3.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ו-10.7 שניות מ-0 ל-200 קמ"ש. המשקל העצמי של ה-M4 CSL עומד על 1,625 קילוגרם. יחס הספק (כ"ס) למשקל (ק"ג) של 2.95 ק"ג לכ"ס מספק את הפלטפורמה האידיאלית לחוויית נהיגה עילאית.

BMW M4 CSL לארץ תגענה רק שתי יחידות (צילום באדיבות היצרן)
BMW M4 CSL לארץ תגענה רק שתי יחידות (צילום באדיבות היצרן)

השימוש במושבי באקט M Carbon הפחית את המשקל בכ-24 ק"ג, בהשוואה למושבים הסטנדרטיים המותקנים ב-.BMW M4 21 ק"ג נוספים, הושלו על ידי הסרת המושבים האחוריים, לצד שינויים ברכיבים טכניים, כולל תוספת של בלמים קרמיים מסוג M Carbon וחישוקי סגסוגת קלה מיוחדים – שהורידו את הנתון בכ-21 קילוגרם נוספים.

פנסי BMW Laserlight המגיעים כסטנדרט, מזכירים את המראה של מכוניות מירוץ GT. פנסי ה-LED האחוריים מצוידים בטכנולוגיה העושה את הופעת הבכורה שלה במכונית בייצור סדרתי; לכיסויי הזכוכית שלהם שזורים חוטי-אור המוארים בטכנולוגיית לייזר, היוצר חתימת אור ייחודית וכזו שלא ניתן להתעלם ממנה.

יחידת הכוח מבוססת על אותו מנוע בעל ששה צילינדרים בטור בטכנולוגיית M TwinPower Turbo שנמצא במכונית המירוץ BMW M4 GT3. המפתח להגברת הכוח הזה היה עלייה בלחץ המרבי של שני מגדשי הטורבו מ-1.7 בר ל-2.1 בר והתאמות ספציפיות לדגם בניהול המנוע. המנוע של BMW M4 CSL מפתח מומנט שיא בין 2,750 ל-5,950 סל"ד וההספק המרבי עומד על 551 כ"ס. הכח מועבר לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת שמונה הילוכים M Steptronic עם Drivelogic.

BMW M4 CSL המחיר מיליון ו 150 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
BMW M4 CSL המחיר מיליון ו 150 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

כמו המנוע ב-BMW M4 CSL החדשה, טכנולוגיית השלדה שלו נהנית משפע של שדרוגי פרטים שהותאמו למאפייני הביצועים של יחידת הכוח. בתא המנוע, פלטה קדמית שפותחה מאפס, מעלה את קשיחות הגוף של ה-BMW M4 CSL החדשה. כיול מתלים ייחודי לדגם הכולל שילוב של בולמי זעזועים M אדפטיביים וקפיצים בגובה ובקשיחות (שונה מדגם ה- (BMW M4 Competition – שמונה מילימטרים פחות.

מושבי ה-M Carbon מגיעים עם כיוון חשמלי מלא וניתנים לחימום, כמשענות הראש ניתנות להסרה ומאפשרות שילוב של מערכת חגורות שש נקודות.

גלגל ההגה M Alcantara, דיפון גג בצבע שחור, פסי גימור פנימיים מסיבי פחמן, תגי "CSL" במושבים, הקונסולה המרכזית והפאנל האחורי, בתוספת תצוגות ספציפיות ל-M גם עוזרים ליצור את התפאורה המושלמת להנאה מנהיגה ספורטיבית . עיטורי עור מרינו וחגורות בטיחות M הם גם מוצעים כסטנדרט. בתא האחורי ניתן למצוא שתי יחידות אחסון ייעודיות לקסדות. בסביבת הנהג נמצא את מערך הקישוריות המתקדם BMW Live Cockpit Professional הכולל מסך 12.3 אינץ' לצד לוח מחוונים בגודל 10.25 אינץ'. אלו, מאפשרים להצגת נתונים בזמן אמת של תפקוד מערכות הרכב הייחודיות לדגמי M.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן