Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 33

נסטלה: אפרופו בטעם גבינה של אסם מי שעוקב אחרי הגרסאות השונות של החטיף – וגם זוכר מה הן היו – עשוי לזכור שהמוצר הזה כבר היה על המדפים. החברה החליטה להחזיר אותו למכירה, והוא זמין בנקודות המכירה. זה חטיף פרווה, לצערנו, ולמרות שהוא מתובל באופן שמזכיר טעם של גבינה, זה אינו משתווה לחטיף עם אבקת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: אפרופו בטעם גבינה של אסם

מי שעוקב אחרי הגרסאות השונות של החטיף – וגם זוכר מה הן היו – עשוי לזכור שהמוצר הזה כבר היה על המדפים. החברה החליטה להחזיר אותו למכירה, והוא זמין בנקודות המכירה. זה חטיף פרווה, לצערנו, ולמרות שהוא מתובל באופן שמזכיר טעם של גבינה, זה אינו משתווה לחטיף עם אבקת גבינה של ממש. למרות הפער, עדיין מדובר במוצר חביב לאכילה, שיכול להתאים לנשנוש קליל.

עד 7.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: קפסולות קונגו של קפה עלית

הקפסולות החדשות הושקו לקראת יום האישה, כחלק משיתוף הפעולה של החברה עם חוות לגידול קפה, הנמצאות בבעלות של נשים. החוות נמצאות בשמונה מדינות, בהן קונגו, כמובן. הקפסולות החדשות מיוצרות מפולי ערביקה אורגניים, והן תואמות למכונות נספרסו. הקפה המתקבל הוא "שוקולדי ופירותי", לפי החברה; אנחנו שמחנו לשתות קפה עדין יחסית, והצלחנו לזהות מעט פירותיות בטעם. כדאי לדעת ששקל אחד ממחיר המארז ייתרם לעמותת יסמין, המקדמת עסקים בבעלות נשים.

עד 17 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק וב-https://elite-coffee.co.il/congo.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יוניליוור: רוטב אסייתי למוקפץ של קנור

הרוטב הזה עושה בדיוק את מה שהוא צריך לעשות – לתת מענה למצב בו רוצים להכין מנה אסייתית, ואין את הידע ו/או הזמן הדרוש כדי להשקיע בהכנה של רוטב. הרוטב משלב סויה, סילאן, שום, ג'ינג'ר, למון גראס, רכז לימון ופטריות, עם רכיבים נוספים כגון מים, סוכר, חומץ, מלח וקורנפלור. מבחינה תזונתית, עדיך להכין רוטב לבד, אבל אם אין אפשרות אחרת, הרוטב הזה יהפוך כל מנה של אטריות וירקות לאסייתית במידה הנכונה. זאת בלי טעמי לוואי.

עד 15.9 שקלים ל-370 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

דומינו'ס פיצה: פיצות פרא

שיתוף הפעולה של הרשת עם זוכה מאסטר שף, הלל גרדי, הביא למחוזותינו את הסדרה הזו של הפיצות. מדובר בשלוש פיצות העושות שימוש בחומרי גלם מקומיים (יחסית), ויחד עם המראה המיוחד שלהן, הן אמורות לשדר שמדובר בפיצות בוטיק ולא בפיצות של רשת גדולה. מה בתפריט? פיצה ירוקה, המשלבת לבנה, מוצרלה, חובזה, גאודה עזים, בצל סגול, קונפי שרי, זעת ואבן יוגורט מעל; פיצה גבינות ומאשרום, המשלבת רוטב שמנת, מוצרלה, גאודה עזים, גבינת עזים, בצל סגול, שום קונפי ופטריות שמפניון; ופיצה בצלים, שילוב של רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, כרישה, בצל ירוק, חמאת שום ואבן יוגורט מגורדת מעל. אנחנו שמחים שהרשת בחרה להתמקד בפיצות לבנות, כלומר ללא רוטב עגבניות, בחירה שאינה מובנת מאליה גם ביחס לתפריט הקבוע של הרשת וגם ביחס לעובדה שפיצות לבנות הן פחות פופולאריות בישראל. הבצק שלהן אינו שונה מהותית מזה של הפיצות הרגילות, אבל השילובים מוצלחים מאוד, עם כמויות הגונות והוגנות של  המרכיבים המובטחים. בהתאם, הפיצה הירוקה מאופיינת בטעם עז של חובזה, קחו זאת בחשבון.

85.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: דן פרץ

 

שטראוס: תפוצ'יפס בטעם צ'דר

חטיפי תפוחי אדמה בטעם צ'דר הם מהחטיפים האהובים עלינו כשאנחנו נוסעים לחו"ל. אבל הגרסה הישראלית לשילוב הזה לא מוצלחת כל כך. לצערנו, החברה השיקה חטיף פרווה, ללא אבקת גבינה. התוצאה היא טעם חלש של צ'דר, שחלק מהטועמים לא ידעו לומר שבזה מדובר.

עד 5 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן