Skip to content

דקרו אדם וירו בו לאחר שלא החזיר חוב

מכתב האישום שהוגש כנגד שני תושבי נתניה עולה כי השניים רצו לגבות חוב כספי מאדם שלווה כספים מאחיו של אחד הנאשמים. השניים תקפו את האדם ודקרו אותו בראשו ובפניו. הוא נמלט אל מאחורי דלפק המזון במקום ותפס סכין כדי להתגונן ונורה ברגלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכתב האישום שהוגש כנגד שני  תושבי נתניה עולה כי השניים רצו לגבות חוב כספי מאדם שלווה כספים מאחיו של אחד הנאשמים.  השניים תקפו את האדם ודקרו אותו בראשו ובפניו. הוא נמלט אל מאחורי דלפק המזון במקום ותפס סכין כדי להתגונן ונורה ברגלו

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שלו סעדה (23) וציון אלמו (26) מנתניה לאחר שדקרו אדם על רקע סכסוך כספי, וכנגד חיים אלמו (29) מנתניה שסייע לציון לאחר המעשה. מכתב האישום שהגיש עורך הדין דניאל איקן עולה כי ירום, אחיו של שלו, פנה למתלונן וביקש שיחזיר את כספים שהוא חייב לו. כשהחובות לא הוחזרו, שלו פנה למתלונן גם הוא וביקש ממנו להסדיר את החוב. כחצי שנה לאחר מכן, ציון פנה למתלונן, הציג את עצמו כשותף של יצחק אברג'יל, שאל אותו לגבי החזרת הכספים, והמתלונן השיב שהם יוחזרו ישירות לירום.

pistol
אקדח – ארכיון (צילום: דוברות ש"י)

בחודש פברואר השנה, בשעות אחר הצהריים, הגיע המתלונן למסעדה בעיר נתניה, כשמספר דקות לאחר מכן שלו וציון רצו לכיוונו כשהם מצוידים בסכינים יפניות, ושלו גם באקדח. השניים תקפו את המתלונן בגבו, ובהמשך שלו דקר אותו בראשו וציון בפניו. בתגובה נמלט המתלונן מאחורי דלפק המזון במקום ותפס סכין שהייתה שם כדי להתגונן. אז, שלו ירה במתלונן, פגע לו ברגל, ניסה להמשיך לירות אך מסיבה לא ברורה לא הצליח ונמלט מהמקום. ציון הגיע אל המתלונן, וניסה לדקור אותו כשהמתלונן מנסה להתגונן עם הסכין שתפס. אז, חטף ציון את הסכין מהמתלונן, ניסה שוב לדקור אותו בבטן, והפסיק כשאדם שהיה במקום הרחיק אותו ממנו, ולאחר מכן נמלט מהמקום.
לאחר כמה ימים בהם ציון נמלט מהמשטרה, הגיע לביתו של חיים שסייע לו להסתתר עד שנעצר. בזמן שהסתתר בדירתו, כתב לו חיים בין היתר: "תהיה בשקט אל תזיז כלום… כאילו אין אף אחד בבית… ציון, הם יודעים שאתה שם התקשרו לשרית עכשיו, אמרו לה אנחנו מחכים פה לא זזים היום". עוד עולה מכתב האישום שבדירתו של שלו נמצאו כ23 גרם של קוקאין.
כתב האישום מייחס לשלו וציון עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, החזקת סכין שלא כדין וקשירת קשר. לשלו מיוחסות גם עבירות של נשיאת נשק ותחמושת והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. לחיים אלמו מיוחסת עבירה של סיוע לאחר מעשה. בנוסף, הוגשה היום בקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן