Skip to content

חמש הצגות נהדרות ומומלצות שאתם צריכים לראות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחד ההיבטים המרגשים ביותר בתיאטרון הוא היבט ההופעה החיה. כל הופעה היא ייחודית, ואף פעם אין שתי הופעות זהות. האנרגיה של השחקנים, התגובות של הקהל ואפילו האקוסטיקה של התיאטרון יכולים לתרום לחוויה שונה לגמרי בכל פעם שאתם צופים בהצגה. לתיאטרון יש גם את הכוח להפגיש בין אנשים וליצור חוויה משותפת. בין אם אתם נמצאים באולם עם חברים, יחד עם בן/בת זוג או שאתם בקטע של סולו, יש משהו בלהיות בחדר עם אנשים אחרים, שכולם חווים את אותו הסיפור בו זמנית, שיכול להיות עוצמתי להפליא. בהנחה שכבר התחלתם לחפש הצגות מעניינות שכדאי לבדוק סביר להניח שהבנתם שיש היצע גדול של הצגות ולעיתים מרוב שיש כל כך הרבה אופציות קשה להחליט במה לבחור. על מנת לעשות לכם את החיים קצת יותר קלים, החלטנו לגבש רשימה איכותית ומושקעת של הצגות מומלצות שאתם צריכים לראות בהקדם. ללא עיכובים נוספים, בואו נצלול לכמה הצגות מעולות, שמציגות בימים אלה על במות שונות ברחבי הארץ ופשוט חובה לראות אותן. אם יש לכם המלצות נוספות של הצגות שאסור לפספס מוזמנים לכתוב לנו עליהן בתגובות.

טוק טוק / תיאטרון ארצי

הצגה מצחיקה בכיכובם של איציק כהן, גיא לואל, יובל סגל, יפית אסולין ועוד שמביאה לקדמת הבמה קבוצת דמויות הסובלות מהפרעות כפייתיות אובססיביות (OCD). הדמויות הללו נפגשות בחדר המתנה של פסיכיאטר אשר ידוע ביכולותיו לסייע למטופליו ולפתור את בעיותיהם. אך הפסיכיאטר שלהם מאחר לקליניקה וכל אחת מהדמויות עוברת התמודדות לא פשוטה בזמן ההמתנה. תוך כדי נוצרות סיטואציות מצחיקות ומרגשות שמעניקות  לצופה את האפשרות להתבונן גם לתוך עצמו ולזהות את ה-TOC שלו.

צילום: PIXABAY

הרטיטי את ליבי / תיאטרון הבימה

לא מדובר בהצגה חדשה אך לנו יצא לראות אותה רק לאחרונה ולא יכלנו שלא לכלול אותה ברשימה שלנו מכיוון שהיא כתובה פשוט נהדר וזה לא פלא מכיוון שמדובר בהצגה של המחזאי והבמאי המפורסם חנוך לוין.

מדובר בקומדיה מצחיקה ומרגשת מאת חנוך לוין בבימוי של מירי לזר שמציגה בתיאטרון הבימה. המחזה מגולל את סיפורו של “השופט” למקה (שופט בתחרות מלכת היופי השכונתית) שמוצא עצמו מתאהב בטירוף בבת השכונה ומאמין שהיא זמרת מהוללת המופיעה בריביירה הצרפתית, אך ייתכן שבכלל מדובר במלצרית בבית קפה בריביירה יותר מקומית.

פיטר פן // תיאטרון הקאמרי

אמנם מדובר בהצגת ילדים, אבל לעיתים גם הצגות ילדים יכולות להעלות על עצמן ולחצות את הז'אנר שלהן ולגעת בקהלים נוספים. אנחנו הגענו אליה כשלקחנו את בן ה-6 שלנו, וצפינו בהצגה בהנאה רבה (שלי ושל הילד) החלטתי לפרגן ולכלול את פיטר פן ברשימת ההצגות המומלצות שלי. גם אם יצא לכם לראות אינספור פעמים את הסרט פיטר פן וסרטי ההמשך או הסדרה המצוירת המיתולוגית אתם בטוח תהנו ממנה. מדובר בהצגה מושקעת במיוחד החל מרמת המשחק של השחקנים ושאפו גדול למיה לנדסמן (וונדי), אלון סנדלר (פיטר) ועופרי ביטרמן שעושה אחלה עבודה בתור קפטן הוק האכזר.נוסיף עוד מילה טובה לכל מי שאחראי על התפאורה המהממת, התלבושות והבמה שפשוט גרמו לילד שלי להתרגשות שיא. הסיפור עצמו לא מחדש הרבה למי שכבר ראה אותו אך ללא ספק מדובר בהצגה שכיף לראות.

את שאהבה נפשי // תיאטרון הבימה

דרמה מרגשת ונוגעת ללב שמבוססת על אירועי הפיגוע בברנוער שהתרחש ב-2009, כאשר מפגע נכנס אל בית אגודת הלהט"ב בתל אביב וירה על יושבי המקום, פצע מספר אנשים ורצח שני בחורים שהיו שם. ההצגה הזו כאמור מבוססת על אותו אירוע טרגי ולוקחת אותו לכיוון אחר. בשעת לילה מאוחרת מוזעקת אישה דתיה בשם דבורי באום (אורלי זילברשץ) לבית החולים. היא מגלה שהבן שלה הגיע לשם לאחר שנפצע קשה בפיגוע בברנוער (מקום אגודת הלהטב בתל אביב).  בנה של דבורי מורדם ואין אף אחד שיוכל להסביר לה איך בנה היחיד, צעיר ממשפחה דתית בן 17, בילה במקום שבו נפגשים הומואים ולסביות. באופן ממש לא צפוי הוא מוצא עצמו נאלץ לצאת מהארון בפני משפחתו, שעות ספורות אחרי שחייו ניצלו בנס והוא כעת מוצא את עצמו, בטיפולי המרה שנכפו עליו ע"י משפחתו.

ברוכים הבאים לגיהנום // בית ליסין

החיבור של אבי קושניר ורמי ורד כבר הוכיח את עצמו בהצגה עבדאללה שוורץ וכעת הם ממשיכים את המומנטום החיובי שיש להם בהצגה הנהדרת 'ברוכים הבאים לגיהנום'. מדובר בפנטזיה-קומית במרכזה אנחנו פוגשים את דמותו של אבי בן חיים (קושניר), אדם שנמצא בנקודת שפל בחייו, אך רוצה המזל ואחרי כל הדברים הגרועים והכישלונות שעברו עליו בחייו הוא זוכה בלוטו…. ומת באותו רגע מהתקף לב. אבי מוצא את עצמו במחלקת “קדם גיהינום”, ומצטרף לשורה של דמויות צבעוניות שמחכות לשיבוץ הסופי שלהם בעולם הבא. כמו כל ישראלי ממוצע, אבי לא מוכן לקבל את הדין, בטוח שהמוות שלו הוא טעות, ומנסה לשכנע את השטן להחזיר אותו לחיים. אבל לשטן יש תוכניות אחרות בשבילו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן