Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 36

הקיץ הולך ומתקרב, והגלידות החדשות מגיעות לנקודות המכירה. התחלנו עם מגנום גולד פיינט החדש של גלידות שטראוס, ויחד איתנו בדקנו עוד כמה מוצרים חדשים שכדאי לדעת עליהם, כמו המיצים האורגניים של קארפור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקיץ הולך ומתקרב, והגלידות החדשות מגיעות לנקודות המכירה. התחלנו עם מגנום גולד פיינט החדש של גלידות שטראוס, ויחד איתנו בדקנו עוד כמה מוצרים חדשים שכדאי לדעת עליהם, כמו המיצים האורגניים של קארפור

יוניליוור: מגנום פיינט גולד של גלידת שטראוס

ההשקה החדשה של החברה מרחיבה את סדרת הפיינטים, שהושקה לפני כשנתיים. כמו במוצרים הקודמים בסדרה, גם הפעם מדובר בשילוב רכיבים, טעמים ומרכיבים גדול במיוחד – גלידת שמנת בטעם ביסקוויט עם ריפל בטעם טופי קינמון ושוקולד לבן, ומעטפת עם שוקולד לבן וקרמל, שברי ביסקוויט בטעם קינמון ופקאן מקורמל. טעים, לא מתוק מדי, אך כמו במוצרים הקודמים, קשה לזהות את המרכיבים השונים ולהבדיל ביניהם. פחות מרכיבים והיינו מקבלים חוויה יותר טובה.

עד 27.9 שקלים ל-440 מ"ל. להשיג בכל רשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

קרפור ישראל: מיצים אורגניים מסדרת Carrefour Bio

הכניסה של המותג הצרפתי לשוק הישראלי נמשכת, הפעם עם סדרה חדשה של מיצים אורגניים. מיצים אלו הם חלק מהמותג האורגני של הרשת, וכמו עם כל מוצרי המותג הפרטי של הרשת, הם נמכרים במחירים נוחים במיוחד עד כדי חסר תקדים. הסדרה כוללת חמישה מיצים שונים, המכילים 100% של מיצי הפירות: תפוחים, רימונים, משמש, אבטיח-תות, ותפוחים, תאנים ודובדבן. טעמי הפירות ברורים והמיצים טעימים בסך הכל. נקודת זכות נוספת יש למיץ המשלב תפוחים עם תאנים ודובדבן, שילוב טעמים לא שגרתי שהתחבב עלינו במיוחד.

5.9 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג ב-SUPER, יינות ביתן, מגה בעיר ובאתרי האונליין.

צילום: קרפור

 

סבא חביב: זית סורי מבוקע

המוצר הזה אינו חדש על המדפים, אבל אנחנו טעמנו אותו לראשונה. אנחנו מכירים את החברה בזכות הטחינה הטובה שהם מייצרים כבר כמה שנים, כמו גם שמני זית, וכעת הכרנו גם את הזיתים. אלו עשויים בכבישה ביתית, כך אומרים בחברה, אם כי אנו מתקשים להבין כיצד זה נעשה כך, שכן מדובר במפעל. בכל מקרה, המרכיבים טבעיים בלבד, אין חומרים משמרים כמובן, ואם זית סורי הוא סוג הזית שאתם אוהבים, את תתענגו על אלה.

עד 32.9 שקלים ל-800 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

מעדני יחיעם: נקניקיות בראטוורסט

אנחנו שמחים על כל מוצר חדש בקטגוריית הנקניקיות, שממשיך להפוך את הנקניקיות ממוצר לילדים למוצר שמתאים גם למבוגרים. הנקניקיות החדשות ,העשויות בשר בקר, נעשות בסגנון בווארי, תוך שימוש בעשבי התיבול והתבלינים הרלבנטיים. אלו אמנם לא זהות בעושר הטעמים שלהן לבראטוורסט שאנחנו מכירים מהביקורים שלנו בברלין, אבל הן מספקות גם כך. גיוון טוב למי שרוצה סוג אחר של נקניקיות. אלו, יש לציין, נעשות ללא גלוטן, ומכילות 14% חלבון.

עד 28.9 שקלים ל-280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: Sell360pro

 

בקצרה

מחלבת יטבתה השיקה מארז הכולל שש שקיות של משקה בטעם בננה, כאשר כל שקית מכילה 225 מ"ל. עד 18.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן