Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 38

מדור מיוחד ליום העצמאות עם מוצרים ישראליים, חלקם מוכרים וחלקם חדשים, כולל שני תחליפי בשר טבעוניים שכדאי לכם להכיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדור מיוחד ליום העצמאות עם מוצרים ישראליים, חלקם מוכרים וחלקם חדשים, כולל שני תחליפי בשר טבעוניים שכדאי לכם להכיר

שטראוס ו-Sweetweet: מארז מיוחד ליום העצמאות

בזכות שיתוף הפעולה בין שתי החברות, יצאה לשוק מהדורה מוגבלת של מארז ממתקי עלית. תחת המסר הישראלי "תרגישו חופשי לחגוג עצמאות", מכיל מארז הסוויטבוקס את מיטב הממתקים של עלית, כולל פסק זמן, טעמי, מקופלת, טוויסט, פופקורן מתוק, שקית משפחתית של טורטית, שוקולד פרה, ספלנדיד צ'אנקס, עד חצות, רבע לשבע, מיני פינוקיות ושוקולית. זאת, בצד כמה הפתעות מותאמות לחגיגות העצמאות. במילים אחרות, אתם מסודרים עם ממתקים למפגש המשפחתי.

85 שקלים, להשיג ב-Sweetweet ובוולט.

צילום: sweetweet

 

SIMPLIIGOOD: תחליפי בשר משולבים בספירולינה

המוצרים החדשים של החברה מתאימים ליום העצמאות מכמה סיבות. ראשית, מדובר בחברה ישראלית. שנית, מדובר בתחליפי בשר, המתאימים לטבעוניים, ולכל מי שרוצה לחגוג את עצמאות המדינה מבלי לפגוע בבעלי חיים בו זמנית. ההשקה כוללת קבב, המבורגר ושניצל, כולם מבוססים על ספירולינה טרייה. האצה הזו מכילה 74% של חלבון יחד עם רכיבים נוספים שטובים לגוף שלנו, ויש לה נוכחות גבוהה במוצרים. לשמחתנו, למוצרים אין טעם מובהק של אצה (כלומר, טעם של ים), אלא טעמים שמזכירים יותר את המוצרים מבוססי הבשר. גם המרקמים שלהם היו בשרניים יחסית. ביחס למוצרים אחרים בקטגוריה, אלה מהמוצרים הטובים יותר.

עד 29.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג בטיב טעם, ניצת הדובדבן וטבע קסטל.

צילום: SIMPLIIGOOD

 

Vgarden: פסטרמה וסלמי טבעוניים של משומשו

חברה ישראלית ותיקה יחסית, הפועלת גם היא בקטגוריה של תחליפי בשר, השיקה לאחרונה סדרה של תחליפי בשר. מדובר בחלופה טבעונית לסלמי ופסטרמה, העשויים משילוב של חלבוני אפונה וחיטה, ונמכרים פרוסים ומוכנים לאכילה. הפסטרמה הטבעונית היתה מתקתקה מדי לטעמנו, ולמרות שהרגשנו את הניסיון לחקות את טעמה של פסטרמה, התוצאה הסופית לא היתה מוצלחת. הסלמי, לעומת זאת, היה מוצלח מאוד בטעמיו, עם כמות מספקת של פלפל שחור שנתן את הטוויסט המתבקש. שני המוצרים, יש לציין, מתאפיינים במרקם טוב, שמזכיר את המרקם של המוצרים מבוססי הבשר.

עד 22.9 שקלים ל-160 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע.

צילום: Sell360pro

 

 

נסטלה: אורז בן גוריון של אסם

ההשקה הזו נוצרה כל כולה לרגל יום העצמאות, והיא מחווה לראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן-גוריון. הפתיתים נוצרו לראשונה עם קום המדינה, כדי לספק מקור מזון לתושביה של המדינה הצעירה, וזאת לאור המחסור באורז איתו התמודדה ישראל באותם הימים. כעת, שיתוף פעולה של החברה ושל המכון למורשת בן גוריון הביא למדפים את סדרת המוצרים, שעל האריזות שלהם מסופר הסיפור של "אורז בן-גוריון".

צילום: סטודיו אסם

 

בקצרה

חברת אחוה הישראלית השיקה מחדש את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים שלה. השינוי הוא העיצוב האריזות של ממרח הטחינה עם שוקולד, ממרח הטחינה עם סילאן וממרח הטחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. החברה גם הרחיבה את סדרת המוצרים עם ממרח חלווה המכיל 100% טחינה.

עד 14 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יעל האן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן