Skip to content

פיאט Doblo החדשה בישראל

פיאט Doblo מגיעה עם 2 יחידות הנעה לבחירה- האחת בעלת מנוע דיזל 130 כ"ס בתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים, הגרסה השנייה היא גרסה חשמלית מלאה המציעה טווח נסיעה משוער של עד כ-270 ק"מ. הרכבים יוצעו עם תנאי אחריות מיוחדים, המחיר החל מ 173 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"סמלת לעסקים", מותג רכבי הובלה המסחריים והמשאיות מבית יבואנית הרכב "סמלת" משיקה בישראל את פיאט Doblo החדשה עם תנאי אחריות מיוחדים לכל דגמי הדיזל שלה: 5 שנות אחריות או עד 250,000 ק"מ (הדגמים החשמליים יוצעו עם 3 שנות אחריות / 100 אלף ק"מ, ואחריות של 8 שנים לסוללה או עד 160,000 ק"מ). בכך ממשיכה סמלת לעסקים להרחיב את היצע רכבי העבודה שלה, למצב עצמה כיבואנית הרכב בעלת היצע פתרונות רכבי ההובלה הנרחב ביותר בישראל, וכמובן להציע ללקוחותיה את התנאים האטרקטיביים ביותר.

פיאט דובלו החדשה ,גם חשמלית (צילום באדיבות היצרן)
פיאט דובלו החדשה ,גם חשמלית (צילום באדיבות היצרן)

פיאט Doblo מגיעה עם 2 יחידות הנעה לבחירה- האחת בעלת מנוע דיזל 130 כ"ס בתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים, הגרסה השנייה היא גרסה חשמלית מלאה (E-Doblo), הכוללת מנוע מהשורה הראשונה בקטגוריה, המציע טווח נסיעה משוער של עד כ-270 ק"מ.  בפיאט E-Doblo הסוללה אינה גורעת ממרחב חלל הרכב, ונפח הטעינה נשמר זהה לגרסאות הדיזל.

הגרסה החשמלית מספקת נהיגה יעילה וחלקה במהירות מקסימלית של עד 130 קמ"ש ללא כל פליטת מזהמים והינה בעלת יכולת טעינה מהירה (DC) בהספק של עד 100 קילוואט. היא מוצעת בגירסת קומבי קצר בעל 5 מקומות ישיבה ומרחב טעינה כמו של דגם הדיזל המקביל, פיאט E-Doblo מסוגלת להגיע לביצועים מרשימים.

דובלו החדשה  תשווק בשלושה דגמים: COMBI 5 מקומות ישיבה – במרכב באורך 4.4 מטרים וכולל 2 דלתות צד אחוריות, המעניקות את השילוב השימושי בין עבודה למשפחה, עם תא נוסעים ותא מטען מרווחים. גרסה זו תוצע הן בהנעת דיזל והן בהנעה חשמלית.

COMBI ארוך 7 מקומות ישיבה –  במרכב באורך 4.75 מטרים כולל 3 שורות מושבים מודולריות המספקות גמישות ושימושיות ברמה גבוהה.

ואן MAXI ארוך- ואן משלוחים סגור באורך 4.75 מטרים, המשלב בצורה מושלמת ביצועים וכושר העמסה, עם תא צוות בעל 3 מושבים ארגונומיים, במטרה לאפשר יעילות לצד נוחות

הדובלו החדשה מצוידת במגוון טכנולוגיות מתקדמות (צילום באדיבות היצרן)
הדובלו החדשה מצוידת במגוון טכנולוגיות מתקדמות (צילום באדיבות היצרן)

פיאט Doblo החדשה כוללת מגוון טכנולוגיות מתקדמות, ביניהן מערכת לזיהוי תמרורים המזהה את תמרורי המהירות ומציגה אותן בלוח השעונים, באמצעות מצלמה רב-תכליתית המותקנת מאחורי השמשה הקדמית, אורות גבוהים אוטומטיים המאפשרים מעבר אוטומטי בין אור גבוה לאור נמוך, בהתאם לתנועה או כאשר כלי רכב אחרים מתקרבים בכיוון הנגדי, סיוע בשמירה על נתיב הנסיעה בעזרת שימוש במצלמה הקדמית הרב תכליתית, אזהרת התנגשות מלפנים עם יכולת בלימה אוטונומית, התרעת ערנות נהג באמצעים ויזואליים וקוליים, המודיעים כי על הנהג לעצור להפסקת התרעננות, מערכת עזר לחניה אוטומטית ועוד.

הרכב רב-תכליתי ומציע מגוון תצורות ישיבה וחלל ומספקת לך נוחות בנהיגה. פנים פיאט Doblo החדשה מאפשר לשאת חפצים באורך של עד 3.44 מ' ולהעמיס עד 878 ק"ג של מטען. נוסף על כך, 3 מושבים קדמיים נוחים ופונקציונליים יכולים להפוך לשולחן במהלך הפסקת הצהריים או למשרד נייד בשעות העבודה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן