Skip to content

רצח במגזר הערבי – בת 24 נורתה למוות ברכבה ליד ביתה בחיפה

על פי החשד הצעירה ללא רקע פלילי ושאינה מוכרת למשטרה נרצחה במסגרת סכסוך משפחות פשע מדמם – הנרצחת חנאן אבו חיט, אם ליד בן 5. מתחילת השנה נרצחו 73 בני אדם מהמגזר הערבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירה ערביה, חנאן אבו חיט, אם בת 24 לילד בן 5 מחיפה, נורתה למוות מעט אחרי חצות (בין ראשון לשני) ברכבה, כשחנתה ליד ביתה ברחוב אחד העם בעיר. צוות מד"א שהגיע לזירה איתר אותה ללא רוח חיים, ונאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת הרצח, והחלה בסריקות אחר חשודים. על פי החשד חנאן נרצחה בידי שלושה חשודים שנמלטו מהזירה.

זירת הרצח (צילום: איחוד והצלה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

מחקירה ראשונית עולה כי אבו חיט נורתה מטווח אפס על ידי שלושה רעולי פנים, לאחר שהחנתה את רכבה כחמישה מטרים מפתח ביתה. כאן המקום לציין כי מתחילת השנה, תוך פחות מארבעה חודשים וחצי, נרצחו כבר 73 בני אדם מהחברה הערבית.
לפי החשד, רצח הצעירה הוא חלק מהסכסוך האכזרי בין משפחות בכרי וחרירי, שגבה 20 קורבנות, כולל הרצח הלילה. במשטרה ציינו כי הנרצחת נעדרת רקע פלילי, ואינה מוכרת להם, אך היא ככל הנראה קורבן נוסף במלחמת משפחות הפשע המדממת. הנרצח האחרון בסכסוך הזה היה מהדי חרירי (19) מאום אל פחם, שנורה למוות בכביש 6 רק לפני תשעה ימים. מהדי הוא בנו של חוסאם, שעומד בראש משפחת הפשע הידועה חרירי.
דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 01:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א, על צעירה מחוסרת הכרה באירוע אלימות, ברחוב אחד העם  בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דווחו על צעירה כבת 24 ללא סימני חיים וקובעים את מותה. חובש בכיר במד"א שבח רוטנשטרייך סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה כבת 24 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, היא הייתה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו לא ניתן היה להציל אותה ונאלצנו לקבוע את מותה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן