Skip to content

רויאל אנפילד סופר מטאור 650 – לקרוע את הכביש בלי לקרוע את הכיס

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית אופנועי ROYAL ENFIELD החלה לשווק בישראל את הסופר מטאור 650 ואת ההאנטר 350 החדשים, הסופר מטאור 650 הנו אופנוע קרוזר ייחודי, אשר מגיע בשלוש גרסאות ושלל סכמות צביעה מודרניות. ההאנטר 350 הנו אופנוע עירום רטרו-מודרני, דינמי, זריז וקל משקל אשר פונה לקהל גדול של רוכבים צעירים או הנמצאים בתחילת דרכם הדו-גלגלית. מחיר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי רויאל אנפילד לישראל, משיקה שני דגמים חדשים וחשובים מאוד למותג בישראל, הסופר מטאור 650 החדש וההאנטר 350 החדש. שני אופנועים אלה, לא רק שמגדילים את היצע הדגמים של המותג בישראל, אלא יפנו לקהלים חדשים מגוונים ויגדילו את קהל הלקוחות בישראל. מאז עבר מותג רויאל אנפילד לידי ד.ל.ב מוטוספורט, נמסרו כ-400 יחידות בישראל.

רויאל אנפילד סופר מטאור 650 (צילום באדיבות היצרן
רויאל אנפילד סופר מטאור 650 (צילום באדיבות היצרן

רויאל אנפילד הוא מותג ותיק בתעשיית האופנועים כבר למעלה ממאה שנה. החברה, שהוקמה בשנת 1901, נודעה באופנועים החזקים והאמינים שלה שהפכו לסמל של הנדסה בריטית קלאסית. אחד הדגמים האייקוניים ביותר שלה היה הסופר מטאור, שיוצר בין 1952 ל-1962. לאחר כמעט 60 שנה, רויאל אנפילד מחייה את הסופר מטאור עם יציאת הסופר מטאור 650.

ה-Super Meteor 650 הוא פרשנות מודרנית לדגם הקלאסי, המשלב את עיצוב הווינטג' עם טכנולוגיה מודרנית. הוא כולל מנוע טווין-מקבילי בנפח 648 סמ"ק המפיק 47 כוחות סוס (לבעלי רישיון ( A1 מה שהופך אותו לאחד הכלים החזקים ביותר במערך הרויאל אנפילד. המנוע מקורר אוויר ומשודך לתיבת 6 הילוכים.  מערכת הבלמים מצוידת ב ABS כסטנדרט, המבטיח בטיחות מרבית על הכביש.

סופר מטאור 650 (צילום דן בר דוב)
סופר מטאור 650 (צילום דן בר דוב)

העיצוב של הסופר מטאור 650 נותן כבוד לדגם המקורי, עם מיכל דלק בצורת טיפה (בנפח של 16 ל') , אגזוז בגימור כרום ופנס בסגנון רטרו. עם זאת, הוא כולל גם נגיעות מודרניות כגון לוח מחוונים מודרני, תאורת LED, מכשירים דיגיטליים ויציאת טעינת USB. הסופר מטאור 650 יוצע בישראל בשלוש גרסאות ולהן מספר סכמות צביעה ייחודיות – Astral, Interstellar ו-Celestial.

רויאל אנפילד סופר מטאור 650 אופנוע מודרני במראה קלאסי (צילום דן בר דוב)
רויאל אנפילד סופר מטאור 650 אופנוע מודרני במראה קלאסי (צילום דן בר דוב)

אחד המאפיינים הבולטים של ה-Super Meteor 650 הוא תנוחת הרכיבה הנוחה שלו. לאופנוע גובה מושב בגובה נמוך למדי של 740 מ"מ, מה שהופך אותו לנגיש לרוכבים בכל הגבהים. הכידון ממוקם בצורה המאפשרת תנוחת רכיבה נינוחה וזקופה, הפחתת עומס על הגב ופרקי הידיים במהלך רכיבות ארוכות. המושב תוכנן גם כך שיהיה נוח הן לרוכב והן למורכב, מה שהופך אותו לכלי  אידיאלי לחופשות ונסיעות ארוכות..

ה-Super Meteor 650 מציע גם חווית רכיבה חלקה ומעודנת, הודות למערכת המתלים המתקדמת שלו. הוא כולל מזלגות קדמיים בגודל 41 מ"מ ובולמי זעזועים תאומים טעוני גז מאחור, המספקים שיכוך ויציבות מצוינים על הכביש. גם הבלמים מרשימים, עם דיסק קדמי של 320 מ"מ ודיסק אחורי של 300 מ"מ, המציעים כוח עצירה חזק ואמין.

בסך הכל, ה-Royal Enfield Super Meteor 650 הוא שילוב יפה של עיצוב קלאסי וטכנולוגיה מודרנית. הוא מציע חווית רכיבה נוחה וחלקה, מה שהופך אותו לכלי אידאלי לטיולים למרחקים ארוכים. הוא פונה גם לרוכבים שמעריכים את המראה והתחושה הוינטג'ית של אופנועים קלאסיים אבל לא רוצים להתפשר על ביצועים ובטיחות. ומה שרק מעלה את האטרקטיביות של הכלי הזה היא תווית המחיר שמתחילה ב 45 אלף שח.

האנטר 350 קלאסיקה מודרנית במחיר של קטנוע (צילום דן בר דוב)
האנטר 350 קלאסיקה מודרנית במחיר של קטנוע (צילום דן בר דוב)

לצד הסופר מטאור משיקה דל"ב את הרויאל אנפילד האנטר 350 שאותו אפשר לכנות קלאסיקה מודרנית לרוכב העירוני

האנטר 350 תוכנן מתוך חשיבה על הרוכב העירוני. הוא בעל עיצוב ספורטיבי וזריז שהופך אותו מעולה לתנועה במרכזי ערים סואנים. עם זאת, הוא מציע חווית רכיבה נוחה, הודות למושב המרופד והעיצוב הארגונומי שלו. האנטר 350 מונע על ידי מנוע סינגל בנפח 349 סמ"ק המפיק 20.4 כוחות סוס. אמנם לא המנוע החזק ביותר, אבל זה די והותר כדי לנווט ברחובות העיר ומציע מהירות מרבית של כ-130 קמ"ש. המנוע מקורר אוויר ומשודך לתיבת חמישה הילוכים. אחד המאפיינים הבולטים של ההאנטר 350 הוא העיצוב. הוא בעל מראה מינימליסטי שהוא גם מלוטש ומודרני, עם קווים נקיים וגישה חסרת פוזה.

האנטר 350 (צילום דן בר דוב)
האנטר 350 (צילום דן בר דוב)

האנטר 350 מצויד גם במערכת מתלים אמינה, עם מזלגות קדמיים טלסקופיים בקוטר 41 מ"מ ובולמי זעזועים תאומים טעוני גז מאחור. גם הבלמים מרשימים, עם דיסק קדמי 300 מ"מ ודיסק אחורי 240 מ"מ, מבוקרי ABS המציעים כוח עצירה חזק ואמין.

לסיכום, ה-Royal Enfield Hunter 350 הוא קלאסיקה מודרנית המציעה את השילוב המושלם של סגנון וינטג' וטכנולוגיה מודרנית. מדובר בכלי המיועד לרוכב העירוני שרוצה נסיעה נוחה, זריזה ואמינה וכל זה במחיר של קטנוע  26 אלף שח בלבד

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן