Skip to content

מותג היוקרה הצרפתי ה- E-TENSE DS7 המחודש בישראל

לובינסקי משיקה את ה-DS7, ה-SUV היוקרתי והמסוגנן לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה, במסגרתה קיבל ה-DS7 עיצוב מעודכן מבחוץ ומבפנים, יחידות תאורת לד מהדור המתקדם ביותר, שיפור באיכויות הנסיעה וחומרי הפנים, מערכת מולטימדיה חדשה ועוד. ה-DS7,ישווק בשלוש גרסאות פלאג-אין היברידיות שלהן 225, 300 ו-360 כ"ס, טווח נסיעה חשמלי שבין 58 ל-66 ק"מ ובמספר רמות אבזור. המחיר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היבואנית לובינסקי מגדילה את היצע דגמי DS בישראל עם השקת ה-DS7 המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה. ה-DS7 E-TENSE המחודש, מתוכנן להמשיך ולחזק את מיצובו של מותג היוקרה הצרפתי בפלח ה-C-SUV  פרימיום הודות לאלמנטים רבים שעוצבו ויוצרו בתפיסת הוט-קוטור, בנוסף לנוחות נסיעה, איכויות חומרים ומערכות עזר לנהיגה ואבזור נדיבות במיוחד בכל הגרסאות.

DS7 המחודש הוט קוטור על הכביש (צילום רונן טופלברג)
DS7 המחודש הוט קוטור על הכביש (צילום רונן טופלברג)

מערכת האינפוטיינמנט החדשה נמנית  עם העדכונים החשובים ביותר שבוצעו ב-DS7 E-TENSE המחודש הודות לשימוש במערכת ה-DS IRIS החדשנית. מערכת זו מציעה ממשק תפעול חדש לגמרי בעל יכולת התאמה אישית מלאה, מסך מגע בגודל 12 אינץ' ברזולוציה גבוהה להפעלת הניווט המקורי הכולל עדכוני תנועה ותפעול בעברית, בקרת האקלים, מצלמות החניה ועוד. בנוסף, ישנו מסך בגודל 12.3 אינץ' המתפקד כלוח מחוונים ומציג לנוהגים את כל המידע הנחוץ להם וגם כן בתצוגות מתחלפות לבחירה והתאמה אישית.

ה-DS7 E-TENSE המחודש מצויד בגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס במערכת המתלים האקטיבית הייחודית DS ACTIVE SCAN SUSPENSION הנעזרת במצלמה ברזולוציה גבוהה לסריקת הדרך לפנים וכיול המתלים בהתאם לאיכות הסלילה לפני שגלגלי הרכב פוגשים בה. מערכת זו מסוגלת להבחין בשינוי במשטח האספלט בשיעור של עד 5 מ"מ בלבד ולהכין בהתאם את כל אחד ממתלי הרכב באופן עצמאי למפגש עם המהמורה וספיגתה ליצירת נוחות נסיעה מושלמת.

מערכת ראיית הלילה מתוחכמת מוצעת בשתי הגרסאות החזקות, נעזרת במצלמה תרמית לסריקת הדרך מלפנים לשם גילוי הולכי רגל, רוכבי אופניים, ואף בעלי חיים במרחק של עד 100 מטר מחזית הרכב ולהתריע לנהג בהתאם על הסכנה המתקרבת.

ה-DS7 E-TENSE המחודש מקבל גם גרסה עדכנית של מערכת הבטיחות לבדיקת ערנות הנהג. מערכת זו נעזרת בשתי מצלמות, כאשר אחת מצלמת את חזית הרכב ומנתחת את אופי נסיעת הרכב בכביש ובנתיב ומצלמה שניה, סורקת את פני הנוהג/ת ותנועות העפעפיים. איחוד שני נתונים אלה מאפשרים למערכת להתריע במידה ורמת הערנות של הנהג יורדת.

ה-DS7 E-TENSE המחודש יוצע בישראל עם שלוש יחידות הנעה פלאג-אין-היברידיות (PHEV) אשר נעזרות בסוללת ליתיום בקיבולת של 14.2 קוט"ש לעומת 13.2 בדגם הנוכחי. משך זמן הטעינה לסוללה זו עומד על כשעתיים (מעמדה תלת פאזית 32 אמפר, 7.4 קילוואט) או כ-7 שעות משקע כוח תעשייתי ביתי (2.3 קילוואט, 10 אמפר).

DS7 מוצע בשלוש גרסאות (צילום רונן טופלברג)
DS7 מוצע בשלוש גרסאות (צילום רונן טופלברג)

הגרסה הראשונה אשר מספקת 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ, מאחדת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH אשר מפיק 180 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכן 30.6 קג"מ הזמינים כבר ב-3,000 סל"ד, לבין מנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ובעל מומנט מרבי של 32.6 קג"מ. בשידוך לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית מבית AISIN, תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.9 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 225 קמ"ש ותציג צריכת דלק משולבת של 1.3 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין. בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

בגרסה השנייה, מגיע ההספק המשולב לכדי 300 כ"ס ו-53 קג"מ שמקורם בשלושה מנועים. במנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH אשר מפיק 200 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכן 30.6 קג"מ ב-3,000 סל"ד. בגרסה זו ישנם שני מנועים חשמליים המייצרים הנעה כפולה, כאשר המנוע הקדמי מפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ והמנוע האחורי מפיק 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ. נתונים אלה מאפשרים לגרסה זו להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה זו עומדת על 1.2 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין. בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

בגרסתו השלישית והחזקה ביותר של ה-DS7 E-TENSE המחודש, צומח ההספק לכדי 360 כ"ס משולבים ובהתאם לך חוזקו מערכות הרכב כדי להתמודד עם התפוקה הגבוהה. גרסה זו, בזכות חלוקה משופרת לתפוקת הכוח, שילוב מנוע הבנזין והמנועים החשמליים מאפשר לגרסה זו להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות בלבד, להגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש עם צריכת דלק של 1.8 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין (רמת זיהום 2). בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 58 ק"מ (WLTP). גרסת ה-360 כ"ס תוכננה על ידי מחלקת הספורט של החברה – DS PERFORMANCE והיא מכוילת לנהיגה ספורטיבית והדוקה יותר באמצעות הנמכת מתלים של 15 מ"מ, מפשק המתלים רחב יותר ב-24 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור, והבלמים הקדמיים מוגדלים עם 380 מ"מ, צמיגי מישלן פילוט ספורט ותגי DS Performance.

אבזור עישר בתא הנוסעים (צילום רונן טופלברג)
אבזור עשיר בתא הנוסעים (צילום רונן טופלברג)

תאי הנוסעים ומעניקים תחושת יוקרה מושלמת, אם דרך מושבי העור בגרסת ה-225 כ"ס ועור הנאפה בתפירה ייחודית בסגנון רצועת שעון (Opera interior) שמציעים גם אוורור, חימום ועיסוי בגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס, בהצבת שעון BRM אנלוגי יוקרתי במרכז הדשבורד, בפיסול היהלומים במתגים השונים, בשימוש בחומרי הדיפון היוקרתיים ביותר, בתפירת הפנינה הייחודית  וכן בשימוש נרחב בחומרי בידוד להפחתת רעשים בין רכיבי השלדה, לרבות זיגוג כפול בחלונות הרכב ועוד.

כל גרסאות ה-DS7 E-TENSE המחודש נהנות מממשק מלא לאפליקציית MyDS אשר מעניקה מידע נרחב אודות השימוש ברכב, צריכת האנרגיה, קביעת הניווט, הפעלת מערכת המיזוג ברכב במועד שנקבע מראש לפני התחלת הנסיעה ועוד. המחירים נעים בין 340-430 אלף שח.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן