Skip to content

מופע מחווה לסנטנה בחיפה ובתל אביב

מופע רוק לטיני מרהיב, קצבי, חושני, חגיגה של  מוסיקה ושמחת חיים, שמעורר לתחיה את הלהיטים הנצחיים של SANTANA   בשירים מוודסטוק החל ב-Supernatural עבור דרך  Oye Como Va, Smooth, Maria Maria, Black Magic Woman, Gypsy Queen, Evil Ways ועוד. 19.5 זאפה חיפה, 2.6 גריי תל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי ההצלחה המסחררת של המופע הלטיני "בואנה ויסטה קלאב" יוצא פרננדו קנוף בהפקה נוסטלגית סוחפת עם מופע חדש מחווה לגיטריסט האגדי קרלוס סנטנה Santana Tribute Show.  

מופע קצבי וסוחף של רוק לטיני, עם סנטנה ולהקתו שפרצו לתודעה בפסיטבל וודסטוק 1969. צילום יח"צ
סנטנה מחווה מחשמל לאחד מגדולי הרוק בעולם. עם הלהיטים הענקיים של סנטנה. צילום יח"צ.

בסיסט העל קנוף, שלאחרונה מופיע עם שלום חנוך ומתי כספי ובעבר הופיע עם זוכי הגראמי מרלו רוסאדו וסמואל טורס, צירף את גיטריסט הוירטואז מיכאל אשר, והזמרים המובילים איטלו גונזלס  עידן-חיים דוד, שיופיעו על רקע של קטעי וידיאו ארט מרהיבים, בעוד מופע מבית Latin Power, הבית של  הלהקות הלטיניות הטובות ביותר בארץ.

קנוף מביא חגיגה של  מוסיקה ושמחת חיים במופע הרוק הקצבי שישלב את הלהיטים הנצחיים של קלוס סנטנה  SANTANA   שהמציא את הרוק הלטיני, דרך שירים מוודסטוק ושלושת אלבומיו הראשונים והמצליחים, יחד עם הלהיטים הענקים של הלהקה מראשית הקמתה ועד היום.

קרלוס סנטנה, ממציא הרוק הלטיני שהפך לאגדה עוד בחייו. מקור הצילום: ויקיפדיה.

המופע מתאים לאוהבי הרוק, המוסיקה הלטינית ולמי שרוצה לברוח קצת לאסקפיזם קצבי בימים טרופים אלה.

מופע המחווה לסנטנה, אירוע קצבי, סוחף רוק לטיני עם שירים ומוסיקה מאז המופע ההיסטורי מוודסטוק.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתרי האינטרנט הבאים: 

https://www.latin-power.net

https://www.fernandoknopfmusic.com/

הנגנים והזמרים המשתתפים במופע:

פרננדו קנוף – מפיק מוסיקלי, מעבד, בס ושירה // מיכאל אשר – גיטרות

איטלו גונזלס – זמר //  עידן-חיים דוד – זמר

גבריאל פלאצ'י –  קלידים // עידן וליש – חצוצרה // מורן בר און – טרומבון

חן פפה מאיר – טימבלס, קונגס, כלי הקשה

ישראל ביטון – תופים וטימבלס

דודי סרוסי – VJ וידאו ארט // רועי סטרוד – טכנאי סאונד // שאול יצחק – תאורה

אודות קרלוס סנטנה ולהקתו

קרלוס אגוסטו אלבס סנטנה  Carlos Augusto Santana Alves שנולד ב1947, הוא מוזיקאי וגיטריסט אמריקאי-מקסיקני, ומנהיג להקת סנטנה, שזכה בפרס גראמי היוקרתי.   סנטנה דורג במקום ה-90 בקטגוריית "האמנים הגדולים בכל הזמנים" במגזין הרולינג סטון ובמקום ה-20 במאה הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים גם של הרולינג סטון.

שמו של סנטנה הוזכר במשך שנים עם מונחי דור הפרחים ומושגי הסיקסטיז כגון: שלום, אחווה, הרמוניה… הוא נכנס לתודעה ולזיכרון הקולקטיבי הבינלאומי הוא נכנס עם הופעה בלתי נשכחת בפסטיבל וודסטוק ב1969. אחד השירים המזוהים ביותר עם סנטנה הוא "Black Magic Woman" שהיה קאבר לשיר לא מוכר של פליטווד מק.

סנטנה זכה לפרסי הוקרה רבים ביניהם: היכל התהילה של קליפורניה (2011), פרס בילבורד למוזיקה לטינית למפעל חיים (2009), איש השנה של האקדמיה הלטינית (2004), פרס הספר האמריקאי (2015), Billboard Spirit of Hope Award (2015), כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד, פרס מרכז קנדי, ופרס אמדאוס למוזיקה אוסטרית.

בין השירים הידועים שלו:  "מהתקופה הקלאסית" של הלהקה עם הסולן גרג רולי, כמו "Black Magic Woman", "Evil Ways" ו-"Oye Como Va".

הגיטריסט האגדי סנטנה, שהופיע עם להקתו בישראל ב2016  בשנים 1987, 2010, ו-2016, עם מסרים של שלום ואחווה עולמיים בהמשך לחזונם של בוב מארלי וג'ון לנון, התקבל באהבה רבה על ידי הקהל וזכה לביקורות נלהבות בתקשורת .

סנטנה הידוע בחזונו לקידום שלום ואחווה הקים ביחד עם אשתו הראשונה קרן מלגות לילדים במצוקה ברחבי העולם. המתופפת הנוכחית בהופעותיו של סנטנה היא אישתו סינדי בלקמן, מתופפת ג'אז מוכשרת, החתומה על אלבומי סולו משלה.

אודות המאסטרו פרננדו קנוף המפיק של המופע וגיסטריסט הבאס

פרננדו קנוף  Fernando Knopf שנולד ב- 1977 הוא מוזיקאי, בסיסט, זמר, מלחין, מפיק ומעבד מוזיקלי. קנוף, יליד בואנוס איירס שבארגנטינה, החל את דרכו בגיל 14 בסצנת המוזיקה הלטינית, ג'אז ומוזיקה קלאסית.  למד והתחנך אצל מוזיקאים בדרום אמריקה, ספרד וישראל.  עלה לישראל ב-1996. הוא בוגר בית הספר למוזיקה "רימון" ובעל תואר ראשון מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.  בנוסף לעיסוקו כמוזיקאי פעיל, קנוף מכהן כיום כמנהל מגמת המוזיקה הלטינית וג'אז לטיני ב"רימון". מנהל מספר תזמורות סלסה ואנסמבלים שונים. הוא הפיק ושימש כמנהל האמנותי של ה-Jam Sessions בפסטיבל הג'אז הבינלאומי באילת.

פרננדו קנוף, הרוח החיה מאחורי הרנסנס של המוסיקה הלטינית בישראל. צילום יח"צ.

קנוף הקליט, הפיק והופיע עם אמנים בינלאומיים מובילים כמו מרסדס סוסה,  וניגן גם עם אמנים ישראלים, בהם: מתי כספי לשולום חנוך,   דייויד ברוזה, שלמה יידוב, יהורים גאון, דין דין אביב, מארינה מקסימיליאן בלומין, התזמורת הקאמרית הישראלית, התזמורת הפילהרמונית הישראלית יאיר דלאל ועוד.

בין השנים 2012 – 2014 העלה פרננדו קנוף, מופע מחווה מיוחד עם הרכב ה- Latin Power שלו, ל- Buena Vista Social Club. יחד עם הזמר הלטיני (צ'ילה), איטלו גונזלס, יצא במופע המשלב את הלהיטים הגדולים מקובה של "הבואנה ויסטה סושל קלאב", בעיבודים מקורים וחדשים לשירים הידועים.

ב- 2014 הווציא קנוף את אלבומו השלישי בשם – "La Musica es Sentimientos" – "מוזיקה היא רגשות", החושף את הצבעוניות המוזיקלית, הכישרון הרב ושילוב הסגנונות היוצא דופן הגלום בפרננדו קנוף. קנוף, עבד על האלבום כשמונה שנים, ויצר פיוז'ן של לטין ג'אז, מוזיקת עולם, מקצבים קובניים, טנגו פיוז'ן, פולקלור ארגנטינאי, בוסה נובה, סלסה ועוד. באלבום יצירות אינסטרומנטליות ושירים בעברית, ספרדית ופורטוגזית, שירים מקוריים שכתב קנוף לצד עיבודים מיוחדים לשירים מוכרים כמו: Aguas de Marzo, Gracias a la Vida, Obsesion, Libertango, Escualo.

 פרננדו קנוף, המפיק האגדי והרוח החיה מאחורי מופע המחווה לסנטנה, התארח לאחרונה בתוכנית רדיו של שמוליק נויפלד "ציפורי לילה" בגלי צהל.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן