Skip to content

"ביביפוזה"

הכל אצלו זה רק תדמית ופוזה. ביבי החליט להשתלט על סדר היום החברתי- כלכלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי שגמר לחלק לשותפיו את  כל התקציב לשותפיו החרדים, המשיחיסטים והמתנחלים, לא מש מהפוזיסט ורעיו החיוך מן השפתיים. הם ב-High Total.
אבל כמו בשיר "סבתא בישלה דייסה", ביבי קורא כל בוקר סקרים ונבהל מן התובנה שלביביסטים החילוניים מן הימין שבחרו ליכוד בפריפריה, לא נותרה אפילו כף של דייסה. מקסימום יתנו להם ללקק את המטרפה, כמו לילדים שאימא שנותנת לילדיה ללקק את שאריות השוקולד שהכינה לציפוי עוגה.
אז ביבי, כמי שמכיר את צאן מרעיתו, עושה את הדבר שהוא מומחה לו:  מקים וועדה, למיגור יוקר המחיה ומעמיד את עצמו בראש. הוא ימגר, הוא יוריד..הוא ורק הוא. כן, שוב צץ אצלו הצורך של "פוזת המנהיג החזק".  וימים עברו נודיע כי נקים וועדה כאמירה, במקום מעשים כהוכחה.

ללא (צילום מהרשתות החברתיות ומהטוויטר)

ולי זה מזכיר אמירה מפורסמת אחרת, שג'ירפה היא בעצם תוצר של וועדה שנועדה במקור לייצר סוס. אני סקפטי, מעניין אם תהיה פה ירידת מחירים, למעט  הרבה להג ואוויר חם. ובכן גבירותי ורבותי, הקוראים, תתכוננו לעוד מסיבות עיתונאים בפריים טיים עם שר האוצר ושר הכלכלה כניצבים בסרט החדש שיוצא לאקרנים:  "ביבי ומלחמתו במונופולים". מתקפת מילים ופייק ניוז במקום מעשים. אני הקטן, מי שיש לו תודעה היסטורית, האסקופה הנדרסת שלרגליכם קוראי הנכבדים, לא זוכר  כי אי פעם מאז הקמת המדינה שהמחיר ירד. ואם ירד בגרוש או שניים? עלה מיד כפליים. בעצם, סליחה, אני חוזר בי. יש דוגמא סותרת: מחיר הקרח ירד, אחרי שכולם עברו למקררים חשמליים. כבר אין עגלה, סוסו ועגלון מוכר הקרח. מי יודע, אולי יחלקו פה תלושי מזון לחילונים הביביסטים, כמו הכסף שנתנו לדרעי לחלק לאנשיו ערב הבחירות הקודמות, במדינת ה"ביביזם" הכל יכול לקרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן