Skip to content

הגרגרנים: לא רק לשבועות 39

המוצרים הללו אמנם הושקו לקראת שבועות, אבל הם יישארו איתנו גם אחריו. האם זו סיבה לסעודה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המוצרים הללו אמנם הושקו לקראת שבועות, אבל הם יישארו איתנו גם אחריו. האם זו סיבה לסעודה?

נסטלה: פודינג בטעם קרמל מלוח ופודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון של אסם

הפתגם "תפסת מרובה לא תפסת" תקף גם להשקה הזו. על פניו זה נחמד – למה לא להוסיף גרסאות נוספות של האבקה להכנת פודינג בטעמים שרבים חושקים בהם? בפועל, טעם הקרמל המלוח היה חסר את האדג'יות של הקרמל שהוסיפו לו מלח; ואילו זה שמשלב גם עוגת גבינה וגם לימון היה בעיקר מתוק, עם קושי משמעותי לזהות את טעמה של עוגת הגבינה במוצר הסופי.

עד 6.9 שקלים ל-75 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: גבינת סימפוניה בגרסה חדשה

החברה השיקה מחדש שתיים מהגבינות בסדרת סימפוניה – האחת בטעם טבעי והשנייה בטעם שום ועשבי תיבול. השוני, אומרים בחברה, הוא במרקם: "מרקם שמנת עשיר ומפנק במיוחד", כך לדברי ההודעה. בפועל, כל עוד אחוזי השומן נשארו על 9%, המרקם לא באמת יכול להיות "עשיר ומפנק במיוחד". אנו לא אומרים שהן לא טעימות – מי שאהב אותן בעבר, ייהנה מהן גם כעת; אבל עשיר ומפנק במיוחד, פחות.

עד 12.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יורו מחלבות אירופה: גבינות EZINE

סדרת הגבינות החדשה כוללת גבינות שמיובאות אלינו ממחוז אזין הטורקי בכלל, ומהעיר קאנאקלה הטורקית בפרט. מחוז זה ידוע בגבינות הלבנות והמלוחות שמיוצרות בו, ובהתאם, הסדרה כוללת שלוש גבינות פטה, העשויות מחלב בקר, חלב צאן ובקר או חלב עיזים ובקר. אם אתם חושבים על פטה יוונית, אז תדעו שיש הבדל בינן לבין אלו, הטורקיות – זה הטעם העשיר הייחודי, שנוצר הודות לתכולה גבוהה של חלב ואחוז גבוה של תימין בתזונה של הצאן והבקר. זה לא אומר שיש טעם של תימין לגבינות, אבל אם אתם אוהבים פטה, כדאי לכם לנסות אותן.

29.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו baysberg team

 

נסטלה: THIN עדשים ופלפלים של פיטנס

אנחנו ממש אוהבים את סדרת הקרקרים הזו. זה השילוב של הדקיקות היחסית שלהם, המרקם הפריך והטעמים הטובים, שהצליח להתחבב עלינו מהביס הראשון. כך קרה גם עם המוצר החדש בסדרה. כמו קודמיו, הוא עומד בהבטחה שהוא מבטיח – טעם ברור ומוצלח של עדשים ופלפלים (אל תשאלו אותנו מדוע, אבל השילוב עובד טוב), עם כל המאפיינים הידועים של הסדרה.

עד 13.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: רוטב שמנת עם סלק של יטבתה

המוצר הזה אמנם הושק במהדורה מוגבלת, אבל אנחנו נשמח שהוא יישאר איתנו. התוספת של סלק לרוטב – המוכן לאכילה – מאפשרת להכניס בקלות צבע למנת הפסטה, מבלי להשקיע את ההשקעה הנדרשת בעבודה עם הסלק עצמו. זה מוצלח גם משום שהטעם של הרוטב אינו טעם מובהק של סלק, וכך אפשר להוסיף לרוטב עוד מרכיבים ולשלוט בטעם הסופי בקלות יחסית.

עד 12.5 שקלים ל-260 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן