Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 41

תשכחו משוקולד השחר או נוטלה - יש ממרחי שוקולד חדשים בארץ, שאתם חייבים לטעום אותם. ויש עוד ארבעה מוצרים שטעמנו וכתבנו עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תשכחו משוקולד השחר או נוטלה – יש ממרחי שוקולד חדשים בארץ, שאתם חייבים לטעום אותם. ויש עוד ארבעה מוצרים שטעמנו וכתבנו עליהם

נסטלה: רוטבי פסטה של Perfecto מבית אסם

החברה השיקה לאחרונה סדרה חדשה של רטבים מוכנים לפסטה. סדרה זו הושקה לקראת חג שבועות, ובאופן טבעי היא נשארת איתנו גם לאחר החג. לפחות, כל עוד יש ביקוש למוצרים – והאם כדאי לבקש אותם, כלומר לרכוש אותם? הסדרה כוללת רוטב פונגי, עם בצל מקורמל ופטריות; רוטב פסטו בזיליקום; ורוטב פסטו מלנזנה, עם חצילים ועגבניות. הפסטו זכה להצלחה אצלנו – הוא עשיר בטעם שלו, עם נוכחות ברורה של הבזיליקום ההכרחי. הרוטב למלנזנה היה חביב בלבד – כדי שהפסטה תהיה עשירה באמת, כדאי להוסיף עוד חצילים. הפונגי היה המאכזב, שכן הוא לא קרוב דיו בטעמים שלו לרוטב ביתי.

עד 23.9 שקלים ל-340 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

יד מרדכי: קונפיטורות בבקבוקים לחיצים

תות שדה, פירות יער ומשמש, הם שלושת הטעמים של שלושת המוצרים שנכללים בסדרה חדשה זו. הקונספט ברור – הבקבוק הלחיץ מאפשר להוציא את הריבה מהבקבוק, מבלי שיהיה צורך בסכין או כפית, וזה נעשה בקלות. המרקם החלק של הריבה מותאם לבקבוק, ללא חתיכות של פרי, והטעמים דומים למוצרים הוותיקים של החברה. טוב שיש את האופציה הזו על המדפים.

עד 20.5 שקלים ל-320 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

שטראוס: מילקי TRIO

"תפסת מרובה לא תפסת", זו המסקנה שלנו אחרי שניסינו את שני המוצרים החדשים של המותג. במיכל אחד, המכיל 170 מ"ל בסך הכל, מונחות זו על גבי זו שלוש שכבות שונות – מעדן חלב בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת במוצר אחד; ומעדן חלב בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת במוצר השני. ישנו קושי להוציא בכפית אחת מכל שלושת השכבות, וקושי גם להבחין בהבדלים בין המרקמים, וגם בין הטעמים. זה מתוק, זה חביב, אבל הפער בין ההבטחה לבין המציאות גדול למדי.

עד 4.2 שקלים ל-177 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יוניליוור: קורנפלקס מיני של תלמה

החברה השיקה את הקורנפלקס הידוע בגרסת מיני. כלומר, הפלייקים (כך קוראים לאותן יחידות של קורנפלקס) הוקטנו לגודל קטן, תוך שהם שומרים על המרקם ועל הטעם שלהם. מצוין לילדים, וגם להורים שרוצים להשתמש בהם להכנה של קינוחים (גלידה ביתי של חלב וקורנפלקס, מישהו?)

עד 21.9 שקלים ל-448 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

צילום: סטודיו 0304

 

ממרחי שוקולד של Pernigotti

חברת ויליפוד היא שעומדת מאחורי ההשקה של סדרת ממרחים חדשה זו, השייכת למותג האיטלקי הוותיק. הסדרה כוללת חמישה ממרחים, מהם שניים המבוססים על קקאו ואגוזי לוז, ושלושה על בסיס ממרח GIANDUJA, שהוא ממרחב המשלב שוקולד ואגוזי לוז. מה בסדרה? ממרח אגוזי לוז וקקאו, ממרח אגוזי לוז וקקאו קראנץ', ממרח שוקולד ג'יאנדויה, ממרח שוקולד ג'יאנדויה ואגוזים, וממרח שוקולד ג'יאנדויה כהה. האיכות של הממרחים הללו עולה בכמה וכמה דרגות על ממרחי השוקולד שאנו מכירים בישראל, הן מבחינת הטעמים והן מבחינת המרקם. כל אחד שטעמנו היה נבדל בטעמים שלו, ומוצלח בדרכו. מומלץ מאוד.

עד 17.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו SAY

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן