Skip to content

רצח באשקלון – מקושר לעולם הפשע נורה למוות בפיצוציה

גבר כבן 30, שמקושר ככל הנראה לראש ארגון הפשע שלום דומרני, נורה למוות בפיצוציה ברחוב הרצל באשקלון, החשוד נמלט מזירת האירוע. צוות רפואה נאלץ לקבוע את מותו במקום.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 30, שמקושר לראש ארגון הפשע שלום דומרני, נורה הערב (שבת) למוות בפיצוציה ברחוב הרצל באשקלון, החשוד נמלט מזירת האירוע. צוות רפואה נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשעל פי החשד, מדובר בחיסול פלילי. בן ה-30 ניצל בעבר מכמה ניסיונות התנקשות, ונפגע קל ממטען שהתפוצץ ברכבו לפני כשנתיים. מחקירה ראשונית עלה כי הוא נורה בזמן שפתח את העסק שבבעלותו. חובש מד"א יניב טייר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הרצח (צילום: מטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל)
הערכת המצב בזירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)


דברי מפקד תחנת אשקלון סנ"צ מאיר חכמון, על הרצח (צילום: משטרת ישראל)

מהמשטרה נמסר כי בשעות הערב התקבל דיווח על אירוע ירי בבית עסק ברחוב הרצל בעיר אשקלון, אליו הגיע חשוד שביצע כאמור ירי לעבר גבר כבן 51, ונמלט מהמקום על גבי כלי תחבורה. כוחות המשטרה בהם חוקרי המז"פ, הגיעו לזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים, במקביל לפעולות חקירה ראשוניות וסריקות במטרה להתחקות אחר זהות החשוד. מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, קיים לפני זמן קצר הערכת מצב, בה ציין את מאבקו המתמשך של המרחב בארגוני הפשיעה והחיכוך המוגבר עם העבריינים שהוביל לסיכולם של עבירות מתחום הפשיעה אלימה. כמו כן, הנחה כי חקירת הרצח תתנהל בימ"ר לכיש, תוך נקיטת  כלל האמצעים הנדרשים על מנת להתחקות אחר זהות המעורבים ולהביאם לדין.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן