Skip to content

על גוטליב, ביבי וסושי

נתן רונן ושלמה טל, לא חוסכים שבטם ולשונם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הכנסת עו"ד טלי גוטליב, מי שתוקפת בחריפות מוטרפת ובצעקנות יתר את בית המשפט העליון ומכנה את נשיאת בית המשפט בתארים מפוקפקים,  מאיימת על יו"ר הקואליציה שהשית עליה סנקציות , לפנות לבג"צ ( שנוא נפשה)  כעיר מקלט מפני מה שהיא מכנה החלטה לא סבירה של הכנסת .( הציוץ שלה אומר: הכנסת איננה במערב הפרוע). בוקר טוב גברת גוטליב, גילית לפתע על בשרך שבג"צ הוא עיר המקלט לאנשים שעושים להם עוול?
אני נזכר באמירתו של אריק שרון, ראש הממשלה שהפך מגנרל נערץ לפוליטיקאי מחונן. והוא אמר שבקשקושי זנבו של כלב יש,יותר תבונה מאשר בנביחותיו. כשאני שומע אותך על הפודיום בכנסת, אני חושב לעצמי שאת איחדת את שניהם לקשקושי לשון.

וקצת ליריקה בחרוזים לא תזיק  (מילים: שלמה טל)
באמת שקשה להיות מפוקס, מה שקורה בארץ, לא פחות מקירקס! גוטליב הצרחנית, שברודנות הליכוד, ליבה קץ, למרות התקפותיה, פונה אל הבג"ץ! ועם עילת הסבירות, פותחת ברומן, ומצפצפת על רפורמת, לווין וק"ק רוטמן!
זה לא מבטל את גוטליב, אלופת הבירבורים, אך הצדיקים מלאכתם, נעשית, בידי האחרים!
עוד נבל ניגלה, בצעד די מחפיר, בהתנהגות, כה מגעילה, של הצורר בן גביר, כשקובי שבתאי, עם אחיו, הנלחם על חייו, שמע בחו"ל שכהונתו, לא תוארך עכשיו!
לאיזה עומק של שפלות, עוד תמשיכו להידרדר, וכמו עמלק הגועליציה, לדראון פה תיזכר!
ואם נוסיף גם את ביובי, שלמהלכיו, קיבל כאן מט,
את כל ממשלת הזדון, נשלח מהר קיבינימט!!
אוי, ארצי מולדתי, את הולכת פארש! מתי לכל הגועל, ניתן כולנו מארס!!
וכך אל מול הדחי, כשהלב נצבט,
אתפלל, לטוב, ואסתפק לי גם בקצת!

פעם הוא היה שועה עולם

צילום קריקטורה מהרשת החברתית (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים(

פעם הוא היה שועה עולם. ממריא כל שבוע יד ביד עם ה- BaMa שלו ונפגש עם מרקל, פוטין, בוריס ג'ונסון, מקרון וטראמפ ומשחק אותה מנהיג עולמי שכולם קמים לכבודו בקונגרס. הוא אפילו סידר לעצמו מטוס נשיאותי במחיר של מיליארד שקל , סוג של "איירפורס אחד" שעדיין מתייבש כ"כנף ציון" על המסלול בבסיס נבטים. אבל ביבי כמו ביבי הלך כמה צעדים רחוק מדי מתבסם ומאמין לדימוי "המנהיג העולמי" שמחלקת הטריקים והשטיקים בליכוד בנו לו בקרב הביביסטים.הבעייה היא שהוא התחיל להאמין שזה גם נכון, ובכל בוקר מול המראה, היה מפריח נשיקת התלהבות מול בבואתו המשתקפת מולו בהתפעמות נרקיסיסטית. לאט, לאט החלו להתרחק ממנו מנהיגי העולם ורמזו שהוא שקרן, פנטזיונר ואי אפשר לסמוך עליו. רק בארץ עדיין חושבים בכת שלו, שהוא המשיח וכי הוא  משכמו ומעלה. (זה לגמרי מובן. אחרי שסילק מדרכו כל אדם שראה בו יריב אפשרי, הוא נותר כמו במשל הידוע- בארץ העיוורים , בעל העין האחת הוא המלך).
המצב הנפשי הורע מאד מאז שהוא הקים ממשלת המשיחיסטים הקיצונית והמוטרפת שלוקחת את ישראל למחוזות " הדמוקרטיות העממיות" נוסח טורקיה, הונגריה ופולין.עכשיו הוא  מוקצה מחמת מיאוס באופן רשמי על ידי כל מנהיגי העולם. אפילו "פישר" בן שלושים בעל חברת AI המגיע לישראל מסרב בעזות מצח להיפגש עם הביבי,  שומו שמיים!, לפתע  אין הזמנות לבית הלבן או לאליזייה או לסט. פטרסבורג או לדאונינג סטרייט. לפתע גם אין יותר הזדמנויות לקשקושי לשון ולהטוטי מילים באנגלית בוסטונית בפני קונגרס רפובליקני העומד על רגליו ומריע. הוא נותר לגמרי לבד.
זוכרים את שיר הילדים "במדינת הגמדים"? ביבי-פינוקיו המפקד מסתובב בבית הגמדים שהוא מינה בדמותו וברוחו ומסביב רעש המולה ואפילו אין לו סיכה חדה בידו… רק הרבה מבוכה ובלגן. עכשיו הוא נאלץ להקשיב לצעקנית גוטליב, לחכמה מאי גולן לדברי הבלע של  דוד אמסלם ומסביבו מלחכי פנכה, עדת חנפנים שלא מעיזים להגיד לו את האמת. ואני בטוח שבלב הוא שואל את עצמו :" מה אני עושה כאן?"
אני מוכן להתערב איתכם שביבי משתגע שם בדירה הקטנה והלחוצה שלו ברחוב עזה בירושלים, אין לו מה לנסוע לוילה בקיסריה כי המטורללת בלונדון ושקט מדי…וגם הילד"ז נמצא בגמילה מעבר לים שם יוכל גם לצאת מן הארון בגלוי. בוילה הסמוכה של מיטיבו פאקר שם נהג לשחות ולעשות כושר, כבר לא שמחים לקראתו. אל דאגה אזרחים דואגים. בראש עוזריו עלה רעיון:  אם לא מקבלים אותו במערב , אולי ייסעו שוב למזרח? חלוקי השוגון והגיישה כבר מוכנים. ובינתיים מתאמנים על הסושייה שברחביה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן