Skip to content

מובילת ארגון המחאה 'בונות אלטרנטיבה', עוכבה על ידי המשטרה במחאה מול ביתה של מאי גולן

מורן זר קצנשטיין, ממובילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית, הגיעה עם חברותיה למחאה שקטה מול בית חברת הליכוד, עוכבה ושוחררה ללא תנאי. דגלי גאווה נתלו מול ביתו של ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה. ", מובילי המחאה: "אנחנו נחושים, ומכאן רק נגביר. הניסיון לדכא את המחאה ולפגוע בחופש הביטוי, ייכשל כישלון חרוץ, כך גם חוקי הדיקטטורה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לכנס היום (חמישי) דיון מצומצם בהשתתפות כמה שרים, שלפי המידע שנמסר ללשכותיהם כותרתו היא "הגבלות במרחב הציבורי", כך פורסם לראשונה בעיתון 'ישראל היום'. לעיתון נודע כי הדיון, שאמור היה להתחיל בשעה 10:00, צפוי לעסוק בבחינה של כלים חוקיים להתמודדות עם מתקפות של מפגינים נגד שרים, ח"כים ובכירים, כמו גם עם איומים נוספים שעלו לאחרונה ביחס לביטחונם של נבחרי הציבור. בין השרים שהוזמנו לדיון: שר המשפטים יריב לוין והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. גם היועמ"שית גלי בהרב מיארה זומנה לדיון.
קודם לכן, בשעות ליל הגיעו פעילי מחאת ההייטק לעיר העתיקה בירושלים בכדי להזכיר לח"כ פינדרוס ששנאת חינם מסוכנת יותר מחמאס וחיזבאללה. הפעילים תלו דגלי גאווה ושלטים ברחוב מגוריו ובמקומות שונים בעיר. "ההייטק לא יכול להתקיים בחברה שאינה דמוקרטית עם קידמה ושוויון זכויות." מסרו ממחאת ההייטק.

ההפגנה מול מאי גולן. ללא – צילום מסך מסרטון שהופץ ברשת (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
שלט בצבעי הגאווה – מול ביתו של יצח' פינדרוס (צילום: מחאת ההיטקיסטים)

מאוחר יותר, הבוקר, עוכבה מורן זר קצנשטיין, מובילת ארגון 'בונות אלטרנטיבה' ואחת ממובילות המאבק בדיקטטורה, על ידי משטרת תל אביב ונלקחה על ידי שוטרים בזמן שהשתתפה בהפגנה שקטה מול בית השרה מאי גולן. כשעה לאחר מכך היא  שוחררה. "בבוקר בו מועכבת על ידי המשטרה מורן זר קצנשטיין, ממובילות המאבק נגד הדיקטטורה, אנו מדווחים כי ראש ממשלת החורבן מקיים דיון חירום שכותרתו "הגבלות במרחב הציבורי". נמסר  מארגוני המחאה, "זהו המשך ישיר למעצרים  ושליפת מפגינים מבתיהם, ולכוונה לחקור בכירים המתנגדים לשלטון. מניעת הפגנות נגד השלטון כי זה לא נעים לו, יש רק בדיקטטורה", "אנחנו נחושים, ומכאן רק נגביר. הניסיון לדכא את המחאה ולפגוע בחופש הביטוי, ייכשל כישלון חרוץ, כך גם חוקי הדיקטטורה". "נפגין בקפלן וברחבי הארץ, נגיע לכל מקום ובכל שעה, לכל ח"כ ושר, לכל כנס ולכל אירוע וביום שני הקרוב נמלא בהמונינו את נתב"ג במפגן מחאה שטרם נראה. *זה הזמן להתנגד! ", ציינו המארגנים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן