Skip to content

מחלקת השטיקים והטריקים: מספר כללים להשניא ציבור אחד על ציבור אחר

מכונת הרעל של מחלקת הטריקים והשטיקים של הליכוד & נתניהו עובדת שעות נוספות. להלן הכללים הפשוטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתמול הגיעו למעלה משבעת אלים אנשי מחיאה כנגד ההפיכה המשטרית לחסום לשעה קלה את הכניסה לטרמינל 3 בשדה התעופה בן גוריון. מטרת ההפגנה הייתה ונותרה לזעזע את השלטון, נתניהו, הליכוד ושותפיו ולהעביר אליהם מסר כי הציבור בישראל לא יסכים להפיכה משטרית. לא יסכים להפוך ממדינה דמוקרטית לדיקטטורה תיאוקרטית.  הצילומים כבשו מסכים ואתרי חדשות.
מול כל אלו נכנסה מחלקת התגובות (הטריקים והשטיקים), כדי להנדס את תודעת הציבור ולהפכה כנגד המחאה. איך עושים זאת? הנה לכם כמה כללים פשוטים.
1. מחטטים מעט בגוגל ולוקחים תמונה של הכניסה לשדה תעופה של בריסל,זו שצולמה אחרי המהומות בשנת 2016. תמונה 'מצוינת' של הרס רב. כזו שהמפגינים הורידו  מן החלונות את הדיקטים שבעלי חנויות שמו כהגנה, שברו ופרצו.- אחלה תמונה.

צילום עמוד משנת 2016 מהתקשורת הבלגית (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרם)
  1. חותכים את השלט העליון ששל העמוד שמעיד על כך שזה בכלל נמל תעופה בריסל ולא נתב"ג,
  2. בעזרת פוטו שופ מגדילים את ההרס ומגמדים את איש הג'נדרמריה (משטרה) הבלגי החמוש באמצע התמונה.
  3. עכשיו בוחרים אידיוט שימושי כמו ינון מגל מערוץ 14, מחממים אותו ואז הוא מעלה ציוץ ומציג את התמונה כפוגרום שעשו "האנרכיסטים" שהוא קורא להם בסרקזם " יפי הבלורית", אתמול בנתב"ג. הנה כך תופסים 2 ציפורים במכה אחת. המוחים הם אנרכיסטים וותיקי הלוחמים לטייסים נקראים "יפי הבלורית (רבין, זוכרים?, ללמדך שזו נבלה וזו טריפה.

5.יכול להיות שרק משתמשים בו מרצון התנדבותי או מטיפשות, אבל הרעל הזה מחלחל למטה לבייס. ובסוף יקום האיש שיעשה מעשה וירגיש שהוא "מציל את המולדת". כבר זרקו רימוני יד על מפגינים וכבר רצחו ראש ממשלה.

  1. הסתה פילוג ושיסוי אינם רק עבירה פלילית. זה רוע של אנשים קטנים שמפיצים רעל ומגלגלים עיניים בהתחסדות כמו אז, בנובמבר 1995 בכיכר המדינה. זוכרים?


    ההתנצלות אחרי הציוץ של מגל
    7. סוף סיפור? אחרי שהציוץ הופץ ונטמע בתודעת הביביסטים ושאר ירקות, מצייצים שאכן התמונה הועלתה בטעות. עוזב ומודה ירוחם. אלא שבינתיים התודעה נצרבה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן