Skip to content

הפקולטה לעיצוב של HIT מכון טכנולוגי חולון מציגה את תערוכת בוגרי תואר ראשון 2023

כ- 160 בוגרים ובוגרות, יציגו פרוייקטי גמר בתום ארבע שנות לימוד אינטנסיביות ומאתגרות של רכישת כלים וגיבוש נקודות מבט יוצאות דופן, מחשבה בתוך ומחוץ לקופסא, התנסויות שונות בחומרים, חדשנות וטכנולוגיה. העבודות יוצגו בשלוש תערוכות מחלקתיות החל מה-17 ליולי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתערוכה של בוגרי המחלקה לעיצוב פנים ( 13 – 21 ביולי),יציגו הסטודנטים את עבודות הגמר עליהן עמלו בשנה האחרונה בעבודה מחקרית, רעיונית ועיצובית, הנעות גם סביב האחריות הסביבתית של מעצב הפנים בתקופה זו. קני המידה של הפרויקטים משתנה בהתאם, וכן גם אופן התכנון שלהם: מתכנון מפורט לחללים קטנים, תכנון פנים המתייחס לסביבה ומבנה ועד פרויקטים הנוגעים בנושאי מיצוב פיזי בשטח וביטוי מבני חומרי.

בין הפרויקטים מהמחלקה לעיצוב פנים ניתן לראות את עבודת הגמר של ליטל זזוליה שתכננה מערכת מלאכותית המציעה התערבות במגדל משרדים וחוויה המטשטשת את הגבול בין עבודה ומשחק.

אורלי קואינוב מציגה תכנון יחידות דיור עבור דרי רחוב בשיטת "דיור תחילה". הפרויקט המיוחד ממוקם במגרש חנייה הסמוך לבניין עיריית תל אביב, ומציע מודל עתידי להתמקמות בשטחים עירוניים פתוחים, מתוך רצון לשקם קהילה על-ידי שילובה בקהילה קיימת.

אורלי קאינוב, תכנון יחידות דיור עבור דרי רחוב , 2023.. המחלקה לעיצוב פנים

שלי למל עיצבה מרחב תרבות ערבי-יהודי ביפו המשמש כמקום ליצירה, מחשבה ודיאלוג בין תרבותי עכשווי. עיצוב המקום מבוסס על דילוג בין חדש לישן, בין הליוואן המסורתי לפווליון הזמני – תוך קריאה חומרית חדשה.

בתערוכה של בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי (13 – 21 ביולי), יוצגו אובייקטים המשקפים את תחומי העניין המעסיקים את הסטודנטים בתקופה זו, ובנוסף התערוכה תזמין את המבקרים להצצה אל מאחורי הקלעים של תהליכי החשיבה והיצירה של הפרויקטים.

בין העבודות שיוצגו ניתן לראות את הפרויקט של שירה גאנדלמן בהנחיית המרצה אילון ערמון שמציגה בפרויקט הגמר שלה, Sharpen, סדרת רהיטים המבוססת על טכניקת כבישה ייחודית בין צינורות מתכת חתוכים בלייזר למשטחי עץ. הרהיטים מדגימים צורות חיבור בין האלמנטים שונים, ומציגים מגוון שימושים המבוססים על אותה הטכניקה.

עידן קול, מציג את Flexo בהנחיית המרצה בועז דרורי מנורה שולחנית המתכווננת בעזרת מנגנון אינטגרלי המבוסס על גמישות הפלסטיק. הפרויקט החל בחקר מנגנוני-חומרי, אשר בחן מנגנונים הנסמכים על גמישות וקפיציות החומר ממנו עשויים.

ענבל אדלר מציגה בפרויקט Charlie בהנחיית המרצה לוקה אור, מיזם חברתי המחבר בין כלביות למתנדבים בעלי יכולת וניסיון טכני. המיזם נועד לשפר את תנאי המחייה של כלבי מכלאות ובכך להעלאות את סיכויי האימוץ שלהם.

ענבל אדלר, צ'רלי, 2023. המחלקה לעיצוב תעשייתי

התערוכה של בוגרי המחלקה לתקשורת חזותית (20 – 30 ביולי) תציג מגוון רחב של תכנים ופלטפורמות בהם בחרו הסטודנטים להתנסות ולעסוק – זוהי הצצה למציאות הישראלית של קיץ תשפ"ג 2023.

בתערוכה ניתן לראות את "Rubbish" – עבודתה של מאי ניצן המציגה מותג סבונים בר קיימא הדוגל בגישה הוליסטית לקיימות, המוצרים נרקחים מ-100% פסולת ממוחזרת, החל בסבון וכלה באריזה.

הפרויקט של עתליה הורוביץ מביא בפעם הראשונה את ה- יומטוב פעסטיוואל – פסטיבל יידיש בתל אביב אשר נולד מתוך כמיהה לחיבור אישי וקולקטיבי מחודש עם העבר. חגיגה למורשת ולאידיאולוגיה שחיברה בין היהודים בגולה דרך מוזיקה, קולינריה ותכנים מגוונים המהווים גשר בין העולם הישן למודרני.

עתליה הורוביץ, יומטוב פעסטיוואל, 2023. המחלקה לתקשורת חזותית

הפרויקט קדוש של שחר ארזי מביא אלינו מותג תשמישי קדושה פונקציונלי ואופנתי המשלב בין אופנה עילית למשמעות דתית. המותג מייצג פרשנות חדשה לתשמישים המסורתיים ומאפשר לכל יהודי להתקשט בצורה כשרה ואוונגרדית כאחד.

\\ תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב פנים

פתיחה: יום חמישי, 13 ביולי. נעילה: יום שישי, 21 ביולי 2023

פתיחה חגיגית תתקיים ביום חמישי 13 ביולי בשעה 19:00

\\ תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב תעשייתי

פתיחה: יום חמישי, 13 ביולי. נעילה: יום שישי, 21 ביולי 2023

פתיחה חגיגית תתקיים ביום חמישי 13 ביולי בשעה 19:00

\\ תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית

פתיחה: יום חמישי, 20 ביולי. נעילה: יום ראשון, 30 ביולי 2023

פתיחה חגיגית תתקיים ביום ראשון, 20 ביולי בשעה 19:00

התערוכות יהיו פתוחות לקהל בימי ראשון עד חמישי בשעות 10:00 – 21:00,

בימי שישי בשעות 10:00 – 14:00, בימי שבת התערוכות סגורות.

הכניסה לתערוכות חופשית.

המכון הטכנולוגי חולון HIT, הפקולטה לעיצוב בניין 6, רחוב הופיין 63, חולון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן