Skip to content

השבוע ה-28 והדרמטי ביותר להפגנות נגד הדיקטטורה: ״שעת האמת הגיעה – הזמן להגן על הבית הוא עכשיו״.

המחאה כנגד ההפיכה המשטרית תתקיים מחר ברחבי המדינה כשהמרכזית בהן תעירך בקפלן. מול ראש הממשלה ש"הדלפה" משיחה סגורה אתו התפרסמה ולפיה אמר שישראל תסדר בלי מספר טייסות, טייס הקרב אל"מ נרי אבנרי: "איש מאתנו לא סירב לטוס"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום 27 הפגנות ענק סוערות, תיערך מחר (שבת) הפגנת המחאה זה השבוע ה-28 ברציפות בו יוצאים מאות אלפי ישראלים להגן על הדמוקרטיה הישראלית. בסוף השבוע הקרוב יתקיימו הפגנות במעל ל-150 מוקדים ובמרכזם ההפגנה בקפלן. בהפגנה המרכזית בקפלן צפויים לנאום: שר המשפטים לשעבר דן מרידור, פרופ׳ שקמה ברסלר, סא״ל במיל׳ רון שרף, ממובילי "אחים לנשק", כמו כן יופיע הזמר חמי רודנר. קודם להפגנה בקפלן תצא הצעדה השבועית של ארגוני המחאה. לראשונה הצעדה תצא מקניון גבעתיים ההפגנה מתקיימת לקראת עשרת הימים הדרמטיים ביותר מאז פרצה המחאה, בהם "קואליציית חורבן הבית" מתכוונת להביא להצבעה את חוק הדיקטטורה הראשון. לשון המארגנים. מהמארגנים נמסר: ״אנו עומדים רגע לפני חורבן הבית השלישי. ערב תשעה באב ונדמה שהקואליציה החליטה על החרבת הבית, היחידים שיכולים למנוע את ההרס הם מאות  אלפי הישראלים שיצאו במספרים חסרי תקדים להגן על הבית. זאת היא מלחמה שחייבים לנצח בה".

צילום: דן בר דב

אתמול "נחשף" תוכן שיחה סגורה בה זעם ראש הממשלה על "סרבני טיסה" מקרה טייסי לחיל האוויר, על אף שאלו לא סרבו עדה כה לשום שירות מילואים פעיל , אלא הודיעו שתחת דיקטטורה, הם יפסיקו להתנדב ולטוס. השר ישראל כץ, החרה אחרי מתניהו ואמר: "הטייסים שמצהירים שיסרבו לשרת בצה"ל בגלל התנגדות לחקיקה המשפטית מעודדים את נסראללה לחשוב שאם יתקוף את ישראל, לא תהיה לה היכולת להנחית מכת מנע או לשתק את מקורות ירי הטילים. זהו מעשה חמור שמקרב סכנת מלחמה". "כל יום מזמנים אותי לאולפן אחר להסביר את מחאת הטייסים, שאיש מהם עדיין לא סירב", הגיב וצייץ אל"מ (מיל') נרי ירקוני בחשבון הטוויטר שלו, "וכל יום מביאים מולי חבר לטייסת מפעם, שחזר בתשובה והפסיק לטוס עשרות שנים לפני. וכל יום אותו 'כבוד רב' מסביר לי למה אני פוגע בביטחון. ונתניהו – דופק על השולחן ומנצח על מקהלת ההזויים."


ציוצו של אל"מ (מיל) נרי ירקוני

1 Comment

  1. טרובדור
    14 ביולי 2023 @ 16:27

    ביבי מהקלטה שעוד לא הייתה: ישראל תסתדר יפה בלי הטייסים, בלי הסיירות, בלי הצנחנים, בלי הנח"ל, בלי חלק מהשיריון, בלי 8200, בלי המודיעין, בלי החילוניים, בלי האמנים, בלי המדענים, בלי כל בעלי התארים האקדמים, בלי הסטודנטים, בלי כל מי שיש לו אי.קיו. מעל שמונים, בלי העיתונאים, בלי מערכת המשפט, בלי היועצים, בלי בתי הסוהר, בלי דוברי האנגלית ויודעי המתמטיקה, בלי… בלי… בלי… משפחת נתניהו והביביסטים ימלאו את החסר ויטיסו מטוסי קרב… אם יבינו את דף ההוראות… ישמרו על הגבולות… אם ימצאו פראיירים… יבנו מעון שלישי למשפחת ראש הממשלה עם צוות שלם וחשבון הוצאות מלא מלא, יעניקו פורשה טורבו ליאיר ורינג' רובר לגברת, משוריינים כמובן. לפני השיירה של ביבי ירוצו ביביסטים אדוקים כמו לפני מרדכי ויתבעו כריעה על הברך של עוברי האורח והשפלת מבט. דגל ישראל ישודרג ובמרכזו תהיה תמונה של ביבי מצד אחד ותמונה של אשתו מהצד השני של הדגל. ושמה של ישראל יוחלף לביביסטן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן