Skip to content

פעילי ימין משבשים כניסה לקיבוצים

אמש פעלו פעילי ימין וניסו לחסום כניסה לקיבוץ עמיר בתגובה למחאה החברתית כנגד ההפיכה השלטונית - בתנועה הקיבוצית קוראים לחברי הקיבוצים לא להיגרר לפרובוקציות ולהזמין משטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזכירות התנועה הקיבוצית יצאה היום (שישי) בקול קורא לחברי קיבוצים שלא להיגרר לפרובוקציות של קבוצות ימין אלימות שמנסות לחסום כניסה לקיבוצים בתגובה להיענות הקיבוצים למחאה כנגד ההפיכה המשטרית אותה מוביל נתניהו.   מתנועת הקיבוצים נמסר כי בימים האחרונים הם עדים ומקבלים דיווחים על התארגנויות של קבוצות אלימות באזורים שונים בארץ שמתכננות או שכבר הגיעו לשערי הקיבוצים כדי לחסום לתושבים את הכניסה והיציאה כנקמה על השתתפות הקיבוצים במחאה נגד ההפיכה המשטרית. פעולות הנקמה הללו, המתודלקות באינטרסים פוליטיים מקומיים, הסתה ושנאת חינם לא יפחידו אותנו ולא יעצרו אותנו.

קבוצת ימניים משבשת כניסה לקיבוץ עמיר (צילום מסרטון באדיבות התנועה הקיבוצית)

בהודעת מזכירות התנועה הקיבוצית לקיבוצים נכתב: "אנו קוראים לציבור חברי ותושבי הקיבוצים שלא להיגרר לפרובוקציות האלימות הללו, המתודלקות בהסתה ושנאת חינם. מטרתם היא להלך אימים על חברי הקיבוץ בכלל, ועל משתתפי המחאה כנגד ההפיכה המשטרית בפרט. הכתובת לטיפול באירועים האלימים הללו היא משטרת ישראל. בכל אירוע מסוג זה המתרחש בקיבוץ – ליידע בהקדם את הרב"ש/רבש"צ, ולקרוא למשטרה, שתפקידה לשמור על הביטחון האישי של אזרחי ישראל".  אנו ציבור שומר חוק המכבד את זכות המחאה הדמוקרטית של כלל אזרחי ישראל אבל לא נהיה שק החבטות של קבוצות  קיצוניות ואלימות המבקשות להטיל עלינו פחד ולהלך עלינו אימים על ידי טרור אזרחי. על משטרת ישראל ועל הממשלה לעצור את ההסתה והאלימות לפני שמשהו רע יתרחש. יחד נשמור על ישראל דמוקרטית. יחד ננצח. אומרים בתועה הקיבוצית.

1 Comment

  1. יגאל גיל
    14 ביולי 2023 @ 17:48

    הואיל והשמאל עסוק בהטרדת ראשי הימין, לכן כדי להבהיר לשמאל כי גם הימין מסוגל להטריד, לכן מומלץ לבצע הפעולות הבאות, כל עוד לא מופסקות לחלוטין ההטרדות מצד השמאל.
    על הימין להתחיל להטריד את ראשי המחאה, את ראשי האופוזיציה, את ראשי תומכי המרד מצד ראשי תעשיית ההיטק, וההסתדרות הרפואית, כפי שהשמאל עושה לראשי הימין.
    מדובר בהטרדה בלבד, ללא עבירה על החוק. לשם כך, מן הראוי לקבל חו"ד משפטית, אם מה שמוצע כאן חוקי.
    דוגמאות להטרדת השמאל:
    1. שליחת מכונית עם רמקול ועם מצלמות, (או לחילופין, שתי מכונית, כאשר השנייה רק מצלמת את האירוע) אשר תגיע בשעה המותרת בחוק, (כמדומני- לפני 23:00 בלילה), לבית אחד מראשי המחאה והאופוזיציה, ולהכריז בקול : "בבית זה מתגורר אדם בשם….. אנטי דמוקרט, שאינו מקבל תוצאות הבחירות, והרוצה להפיל את הממשלה שנבחרה בכל מחיר, גם במחיר של מרד חברתי, וגם במחיר של הריסת החברה בישראל, והריסת מדינת ישראל. הציבור בישראל חייב להקיא מתוכו אדם זה, ולגרום לעזיבתו את הארץ לצמיתות". לאחר מכן על המכונית (או שתי המכוניות) לנסוע הלאה.
    2. כנ"ל, אך שליחת המכונית בבוקר, לבית אחד מראשי המחאה, האופוזיציה, ההיטק וההסתדרות הרפואית, בעת יציאתו מהבית, ולהכריז בקול כנ"ל.
    3. יש להדביק כרוזים עם המסר הנ"ל ליד מגורי ראשי המחאה וחברי האופוזיציה.
    יש להיעזר באנשי הימין באיזור מגורי מנהיגי המחאה, חברי האופוזיציה, מנהיגי ההיטק המוחים, וההסתדרות הרפואית, הן בברור כתובות המגורים שלהם, והן בביצוע ההטרדה הנ"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן