Skip to content

סוויס סיסטם – איך לבחור מזרן לילד שלכם?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סוויס סיסטם מציעה מבחר מזרונים לילדים, למה חשוב לבחור מזרן איכותי לילדים? ואיך בוחרים מזרן לילד?

מזרן איכותי לגוף המתפתח של הילדים
הורים דואגים לבריאות הילד ולהתפתחות התקינה של הגוף, במיוחד בשלב הגדילה בחירת המזרן היא קריטית עבור הילדים ובני הנוער ועליכם יהיה לבדוק את כל הפרמטרים הרלוונטיים לבחירת המזרן המתאים וכמובן את מיטת הנוער הראשונה שלהם.
מזרן איכותי לילדים יתאים את עצמו לגוף שלהם, ילדים ונוער שישנו טוב יותר ובשינה רציפה יותר יוכלו להיות ערניים ורגועים יותר, המזרן יכול להשפיע גם על הבריאות הכללית שלהם אך במיוחד על הקשב והריכוז שלהם ולאפשר להם להיות שמחים וחיוביים במהלך היום.
חשיבות השינה של הילדים שלכם ברורה, אם הילדים שלכם מספיק בוגרים ואוהבים להיות מעורבים מומלץ לשתף אותם בתהליך הרכישה, הציגו לילדים את ההתלבטויות שלכם ואם תרצו לסייע להם בעצמאות והשוואה, הציגו להם מספר אפשרויות שמתוכן יצטרכו לבחור מיטה אחת.

צילום: סוויס סיסטם – מיטות נוער (יח"צ)

איך לבחור מזרן לילדים ונוער?
כדי לבחור מזרן לילדים צריך להשקיע מחשבה ולא להתבלבל בכל הפרמטרים השונים המגיעים עם המזרן, דבר ראשון שעליכם לשים דגש הוא החומר של המזרן.
לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר, מזרונים של סוויס סיסטם מגיעים בדגמים רבים, צעד ראשון הוא לבחור את סוג החומר, מבין כל השכבות הרבות של המזרן תוכלו לבחור בין שני חומרים נפוצים: וויסקו ולטקס, שני החומרים המובילים בשוק המזרונים ובעלי יתרונות שונים עם דרגות קושי שונות לכל חומר.
בהמשך בדקו האם המזרן עומד בכל התקנים הנדרשים, כל המזרנים של סוויס סיסטם עומדים בתקנים מחמירים ועשויים מחומרים איכותיים, בטיחות הילדים שלכם היא בעדיפות עליונה.
בחרו את גודל המזרן, מזרנים לילדים לרוב קטנים יותר ומזרני הזרקה או הקצפה יהיו רלוונטיים לילדים, גודל המזרן מושפע מגודל בסיס המיטה ואם אתם לא יודעים את הגודל מדדו את האורך והרוחב ובחרו את גודל המזרן הרצוי, אם מדובר על בני נוער תוכלו לרכוש עבורם מזרן גדול יותר ואולי אף בגודל זוגי והכל בהתאם לבסיס המיטה שלהם.
עברו על כל המאפיינים והתנאים, בדקו את שנות האחראיות, האם לא צריך להפוך את המזרן, האם כולל כיסוי נשלף ותקופת הניסיון.
בחרו תקציב עבור המזרן, למרות שמיטה ומזרן ילוו את הילדים שלכם למשך שנים רבות, אם יש לכם מגבלת תקציב תוכלו להגדיר תקציב למיטה.

מיטות נוער של סוויס סיטסם
הילדים שלכם לא יישארו קטנים וחמודים לזמן רב, תהליך ההתבגרות יצריך מכם לדאוג להם למיטה שתתאים לבני נוער.
אם אתם רוצים אפשרות אחרת מבחירת מזרן לנוער על בסיס המיטה, תוכלו לבחור מיטות נוער של סוויס סיסטם, כל מיטה מגיעה עם המידע המלא על החומרים שבה, תמונות המיטה, גודל, צבע, מאפיינים ודגשים חשובים.
מיטות נוער מתכווננות יאפשרו להם לכוונן את המיטה ללא מאמץ ולנוח בצורה שהם יבחרו, באמצעות שלט מובנה ניתן להרים את הראש ולצפות בטלוויזיה, לקרוא או ללמוד בנוחות.
בנוסף, מיטת נוער מאפשרת לבני הנוער פתרון טוב לאחסון נוסף בחדר באמצעות ארגז מצעים גדול בפתיחה קלה ופשוטה.
מיטות נוער יכולות להיות הפתרון המתאים לבני נוער רבים, אם החדר מעט צפוף תוכלו לרכוש ספה נפתחת מדגמים שונים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן