Skip to content

יוסי שינובר היועץ העסקי מסביר: כך תפתחו פרופיל לינקדאין מנצח

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לינקדאין היא הרשת החברתית המובילה לפיתוח קשרים עסקיים ולמציאת עבודה במגוון תחומים. כמו בכל הרשתות החברתיות, הפרופיל שלכם הוא הדרך שלכם להציג את עצמכם ואת היכולות שלכם, וחשוב שהפרופיל יהיה בנוי היטב כדי למשוך את תשומת ליבם של המשתמשים הנכונים. אם אתם לא בטוחים כיצד בונים פרופיל מנצח, כדאי שתקראו את הטיפים של יוסי שינובר לייצוג מוצלח בלינקדאין

הפוטנציאל שבלינקדאין לפי יוסי שינובר

לדברי יוסי שינובר, לינקדאין שינה מאוד את דרך ההתנהלות של מגייסים לכל מיני חברות, בעיקר בהייטק אך לא רק – במקום לנבור כל היום בדפי קורות חיים ארוכים ומשעממים, הם מחפשים ברשת חברתית המיועדת בדיוק לקשרי עסקים ולגיוס עובדים את המועמדים המתאימים ביותר. איך הם עושים זאת? יוסי שינובר מסביר שהם קוראים את הפרופיל של המועמדים, אך בניגוד לקורות חיים הם מקבלים את המידע המתומצת מהר יותר, ופונים רק למי שעשה רושם של מועמד מוביל למשרה הרלוונטית.

צילום: PIXABAY

יוסי שינובר: אלו הם הפיצ'רים שאתם צריכים בפרופיל שלכם

רוצים שהפרופיל שלכם בלינקדאין יהיה מרשים ויגרום למעסיקים ולמגייסים לפנות אליכם בהמוניהם? הינה הטיפים של יוסי שינובר בנושא:

  • כדאי להשתמש בשפה האנגלית – אומנם אנחנו חיים ועובדים במדינת ישראל, אך ההמלצה הגורפת היא לכתוב את התוכן שלכם בלינקדאין בשפה האנגלית. יוסי שינובר היועץ העסקי מסביר שיש לכך סיבה טכנית (העימוד של הרשת החברתית תומך יותר בטקסטים משמאל לימין, כלומר בשפות כמו אנגלית) אך גם סיבה אסטרטגית – בלינקדאין אתם יכולים ליצור קשר עם אנשים מכל העולם ואפילו לקבל הזדמנויות עבודה בחו"ל, ולכן מומלץ להתנהל בפלטפורמה הזו בשפה האנגלית בלבד. עם זאת, אם אתם עובדים עם לקוחות ומעסיקים ישראלים בלבד, ואתם לא מעוניינים או צריכים להרחיב את הקשרים העסקיים שלכם גם לחו"ל, תוכלו להשתמש גם בעברית ברוב או בכל התוכן שלכם.
  • השקיעו בתמונת הפרופיל שלכם – תמונת הפרופיל שלכם היא המקור העיקר לרושם הראשוני שכל משתמש באתר מקבל עליכם. אם אתם משתמשים בלינקדאין כדי למצוא עבודה, כדאי מאוד להשקיע בתמונת פרופיל כדי להראות רצינות ורשמיות. הגודל המומלץ לתמונות בלינקדאין הוא 400 על 400 פיקסל, ומומלץ שהפנים שלכם יהיו עיקר התמונה.
  • כותרת מושכת ותמצית כתובה היטב – אחרי שהמגייסים הפוטנציאליים מסתכלים בתמונת הפרופיל שלכם, הם עוברים לראות את הכותרת שלכם, המציגה את התפקיד או העיסוק הנוכחיים שלכם. הכותרת צריכה להיות עניינית, ובתמצית יהיה לכם מרווח רחב יותר לפרט את שלבי הקריירה שלכם ואת השאיפות שלכם לעתיד.
  • מלאו את כל הפרטים המקצועיים שלכם – יוסי שינובר מסביר שכל הפרופיל שלכם צריך להיות מושקע, כולל החלקים שבהם אתם מציינים איפה למדתם ובאילו שנים, באילו עבודות קודמות עבדתם ומהם כל התפקידים שאיישתם במהלך הקריירה. פרופיל מלא יותר המכיל את כל הפרטים החשובים עליכם כמו יכולות, תחומי עניין ותפקידים שאתם מעוניינים לעבוד בהם יעזור לכם להופיע בתוצאות החיפוש של מגייסים ומעסיקים פוטנציאליים. לינקדאין מאפשר לכם להציג בצורה אינטראקטיבית ומעניינת יותר את קורות החיים, ויוסי שינובר מסביר שעליכם לנצל זאת כדי להרשים את כל מי שיקרא את הפרופיל שלכם ברפרוף או בעיון.

סיכום

אנשים רבים פונים ללינקדאין כדי ליצור קשרים עסקיים ולמצוא עבודות חדשות בתחום שלהם. כדי להצליח ברשת החברתית הזאת צריך לעצב את הפרופיל בצורה מושכת ומשכנעת, והטיפים של יוסי שינובר יעזרו לכם לקדם את עצמכם בעיני המגייסים וכל האנשים המשתמשים בפלטפורמה הזאת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן