Skip to content

עמותת עם אחד למען הזולת: הארגון שמסייע לכל קצוות החברה בישראל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעם שלנו קיימים מצבים של פילוג, אך גם הרבה מקרים של ערבות הדדית ועזרה לקהילה. אחת העמותות המובילות את הפעילויות למען הזולת והמעורבות החברתית היא עמותת עם אחד. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא על כל מה שהעמותה הזאת עושה למען כולנו, וכיצד גם אתם יכולים להצטרף אליה ולעשייה המבורכת

עמותת עם אחד משנה את פני החברה הישראלית

את עמותת עם אחד הקימה בשנת 2016 קבוצת מתנדבים מכל הארץ שרצו להוביל שינוי חברתי ולקרב לבבות בין כל מגזרי האוכלוסייה בישראל. העמותה פועלת רבות בעזרת מתנדבים הנמצאים בכל פינה של המדינה כדי להגיע אל כל אדם הזקוק לעזרה ולהושיט לו יד. עמותת עם אחד דואגת לחלוקת מזון ומצרכים לכל נזקק, אך פועלה מתפרס על תחומים רבים ועמוקים יותר כדי להיות שם בשביל כל אדם באשר הוא.

כיצד עמותת עם אחד עוזרת לקהילה?

החזון של עמותת עם אחד הוא להיות שם בשביל כל אדם ובכל מצב. הינה כמה מהתחומים שהעמותה פועלת בהם כדי לעזור לקהילה:

  • חלוקת מוצרי מזון והלבשה לנזקקים – כל אדם הזקוק למוצרי מזון לארוחה חמה או לפריטי לבוש חדשים יכול לפנות אל העמותה ולקבל את כל מה שהוא צריך. העמותה גם פונה בעצמה אל אנשים נזקקים בהתאם לדיווחים שהיא מקבלת מהמתנדבים ומאנשים בשטח.
  • מחלקה מיוחדת למזון תינוקות – קשה לשמוע על מקרים שבהם אדם הולך לישון רעב, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בתינוק הזקוק למזון. העמותה מחזיקה במאגר מיוחד של מזון לתינוקות והמתנדבים מגיעים אל כל הבתים שבהם יש תינוקות הזקוקים לעזרה.
  • סיוע לילדים חולים – לצערנו המחלות הקשות אינן פוסחות על ילדינו התמימים, ומתנדבי עמותת עם אחד שמו למטרה להיות שם בשביל הילדים ומשפחותיהם, והם מסייעים להם בתחום הנפשי, בתחום הלימודי ובאף במימון הטיפולים.
  • הכשרה והעצמה אישית של נוער בסיכון – העמותה דואגת לספק לנוער בסיכון הכשרות מקצועיות והעצמה אישית כדי לעזור להם להשתלב בחברה ולקיים אורח חיים נורמטיבי.
  • אימוץ חיילים בודדים – בצה"ל יש אלפי חיילים שאינם בקשר עם משפחתם, או כאלו שעלו מארצות אחרות כדי לשרת בצבא והשאירו את משפחתם מאחור. החיילים האלו עלולים להרגיש בודדים בחגים, בשבתות ובכל יום אחר, והעמותה דואגת להפגיש אותם עם משפחות שיאמצו אותם זמנית לארוחות משפחתיות ולחגיגות באווירה חמה ועוטפת.
  • ייעוץ כלכלי לזוגות צעירים – התנהלות כלכלית נכונה היא נושא שצריך להילמד עוד בבית הספר, אך זהו אינו המצב בפועל. העמותה עוזרת לזוגות צעירים לתכנן נכון את ההווה והעתיד שלהם כדי שיוכלו להגשים מטרות כמו רכישת בית, יציאה ממינוסים ועוד.
  • הכשרה מקצועית לנזקקים – עמותת עם אחד מנגישה גם לנזקקים את הידע והכלים הדרושים להשתלבות בשוק העבודה במגוון תחומים.
  • תמיכה בקשישים – גם האוכלוסייה המבוגרת צריכה עזרה ותמיכה מהזולת, ועמותת עם אחד דואגת שהקשישים לא יהיו בודדים באמצעות אירועים בקהילה, הפעלת חוגים ומפגשי תחביבים ועוד.

    צילום: PIXABAY

הצטרפו עוד היום למערך המתנדבים של עמותת עם אחד

גם אתם יכולים להצטרף לעשייה של עמותת עם אחד ולהתנדב בשמה כדי לתמוך בקהילה ולעזור לזולת. העמותה מפעילה את מערך המתנדבים שלה בפריסה ארצית כדי שכולם יוכלו לקבל את העזרה שהם זקוקים לה. אם אין באפשרותכם להתנדב, אתם יכולים לתרום תרומה כספית כדי לעזור לעמותה להמשיך לקיים את פועלה החשוב.

סיכום

עמותת עם אחד היא אחת העמותות המובילות את המעורבות החברתית והעזרה לזולת במדינה. החזון של העמותה הוא לעזור לכל אדם ובכל מצב, והיא מחלקת מזון לנזקקים, מאמצת חיילים בודדים, תומכת בקשישים ומסייעת לכל המגזרים באוכלוסייה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן