Skip to content

על שיטות הסלאמי וה-"לא ידעתי"

ממשלת הזדון לא עובדת בשיטת הסלמי. הם עובדים בשיטת ההסחה וגניבת הדעת וראש הממשלה, תשאלו: הוא שכלל את שיטת ה- לא ידעתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

את שיטת הסלאמי כולנו מכירים; כשאתה חותך סלאמי, אתה עושה את זה פרוסה אחר פרוסה.
אבל ממשלת הזדון הזאת עובדת אחרת. כאשר כולם עסוקים בנושא אחד: הסבירות ובית המשפט העליון, במקביל מקדם 0ר הגימטרייה והנלעגות, האדון שלמה קרעי את חוק התקשורת. וכאשר נגלה שהכל הפך לביביטון גדול נוסח ערוץ 14 ונזעק –  יהיה מאוחר מדי. בינתיים ובמקביל, מקדם  המתנחל סמוטריץ' שהוא גם שר הביטחון החליפי,  ובונה את התשתית  למדינת האפרטהייד שלו בשטחים. אז כן חברות.ים, לפנינו ממשלה שלא רק מרמה את העם בלי טיפת בושה, היא גם משקרת בלי היסוס לשגריר האמריקני – כבראשה עומד אדם, אדון ביבי נתניהו, שמקר חופשי גם לנשיא האמריקאי ג'ו ביידן ובטוח שיוכל לשקר בלי להיתפס. אלא שביידן, נשיא מנוסה קרבות – לא 'אוכל' את שקריו.

סלאמי, פורסים פרוסה, פרוסה (צילום יח"צ: אתר הבית של HENDEL'S)

קיבלתי לידיי דיווח מעורכת הדין ביחידה לשטחים הכבושים באגודה לזכויות האזרח ‏רוני פלי, ווזה מה שספרה: "‏הגעתי אתמול לדיון בוועדת חוץ וביטחון שכותרתו הייתה "השתלטות הרשות הפלסטינית על השטחים הפתוחים". הגעתי מוכנה, עם נתונים על מספרי התוכניות לפלסטינים מול מתנחלים, על היתרי בניה, על הריסות והחרמות, להוכיח שכל תכליתה של כותרת הדיון זה ליצור תודעה של מלחמה כדי לדחוק פלסטינים משטחי C. ואז הבנתי שלא קראתי נכון את האירוע. הדיון עסק בבניה הפלסטינית בשטחי A B. כן כן. הפלסטינים בונים בשטחי A B, וזה "פוגע ברצף ההתיישבות הישראלית". על מנת שנבין, אסביר לכם הקוראים.ות שהמתנחלים דוגלים במדינת אפרטהייד, ולכן בונים ומצפצפים על החוק הישראלי והבינלאומי כאחד, רצף התנחלויות שלא יאפשרו את הקמת שתי מדינות – פלסטין לצד ישראל.

רוני: "עוד לפני שהספקתי להתאושש מזה שהכנסת(!) דנה בהגבלת בניה בשטחים שאפילו לא בסמכות המינהל האזרחי(!) "השתלטות". לדיון הגיע גם שר הביטחון השני השר סמוטריץ ונאם משך חצי שעה. בחלק הראשון הוא הסביר את הליכי הסיפוח, ואיך זה המימוש האמיתי של דמוקרטיה. בחלק השני הוא הבהיר שהסיפוח לא יחול רק על שטחי C, וש"אכיפת בניה" (חוקית!) תתקיים בשטחי A B, ולא רק משיקולי "ביטחון צר" אלא משיקולי ביטחון לאומי ופיתוח קרקע לפי תכניות לאומיות.

"תקשיבו. אני באמת לא מזלזלת בעילת הסבירות. יש לה פוטנציאל פגיעה עצום, היא פתח לשחיתות אין קץ, לאיום מתמיד על שומרי הסף. הכל נכון. אבל אתמול, כשרוטמן משך אליו את כל האש בפעולת הסחה הוליוודית, סמוטריץ הלך עוד צעד עצום בהפיכה שלו, והוא לא לבד. שר החוץ מסר הודעת תמיכה". "אנחנו מפחדים מדיקטטורה, אבל מה שהם באמת מבססים פה זה את משטר האפרטהייד" מיצתה רני את דבריה.
האם האדון נתניהו לא מבין ויודע?, תשאלו, שאלה מיותרת. הןא יודע ומבין הכל. נתניהו הוא אדם מפוחד, חלש וחסר חוט שדרה אמתי. הוא ישקר וינכל, ירמה ויתסיס ככל שיוכל, ולגבי שלא יוכל להסתיר תחת שקר, יאמר: אאהה, לא ידעתי.
כן, כן, הרי אתם זוכרים את האדון ביבי בוועדת החקירה של מירון? ( זו בה נהרגו 45 אנשים מדוחק) רוב הזמן הוא אמר: אהה, לא ידעתי ולא הביאו לידיעתי. יתכן והיה מכתב בנדון על שולחני, אבל כנראה  שלא קראתי.
אז תראו מה יגיד כנאום אפולוגטי " הלא ידעתי הבא" של הביבי בפני וועדת החקירה של ההיסטוריה: הכותרת תהיה – ״‏בחיי שלא ידעתי!"

*‏לא ידעתי שסמוטריץ' משיחי שחושב שאלוהים יסדר את הכלכלה.
* לא ידעתי שרוטמן חי בסרט דיקטטורי של צ'פלין.
* לא ידעתי שלוין אטום כמו חומת ברלין.
* לא ידעתי שאבי מעוז הומופוב שלא סובל גייז.
* גם לא ידעתי שאין מנכ"ליות בממשלה שלי.
* לא ידעתי  שמאי גולן פירקה את הרשות לקידום נשים, ושמחקו את הנשים מהטפסים הרשמיים.
* לא ידעתי שסוכר זה רעל! לא אמרו לי. איך אפשר לדעת דבר כזה?

קיצור של דבר: לא ידעתי. אההה, אם הייתי יודע אז בוודאי שהייתי מגיב, עוצר, בולם, משנה. אבל פשוט לא ידעתי. פה אני מבקש להזכיר לאדון נתניהו את החוק: אי ידיעת החוק, לא פוטרת מעונשו. אבל, אדוני ראש הממשלה, על "הלא ידעתי" הללו, אתה עוד תשלם בבית הדין הישראלי, לא רק על ידי אצבעות הבוחר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן