Skip to content

מה יותר מתאים לכם? אימון יוגה או אימון פונקציונאלי?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמעט כל אדם מכיר בצורך לשמור על גופו ובריאותו ויודע, כי חלק משמירה על בריאות גופנית היא הקפדה על כושר גופני. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי אימונים שונים המוצעים בכל עיר ועיר לרבות: אימוני כוח, אימונים פונקציונליים, אימוני יוגה, אימוני פילאטיס ועוד. הסוד להתמדה הוא לבחור את סוג האימון שמתאים לכל אדם ושהוא מרגיש שהוא נהנה ממנו. אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בין אימונים פונקציונאליים לבין אימוני יוגה, כדאי שתכירו את סוגי האימונים הללו ואת התרומה של כל אחד מהם לחיים ולגוף, על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

אימון פונקציונאלי- במה מדובר?

אימון פונקציונלי הוא אימון שמטרתו היא לעבוד על שרירים שימושיים שונים בגוף, אשר אנו משתמשים בהם באופן השגרה עבור ביצוע מגוון רחב של פעולות. התרגילים הפונקציונאליים למעשה שמים דגש על קבוצות גדולות של שרירים כאשר המטרה היא לחזק את קבוצות השרירים הללו לאורך זמן. המטרה של אימון מעין זה היא לאפשר לגוף שלנו לחיות חיים טובים יותר, נוחים יותר ובריאים יותר. ישנם כמה וכמה מרכיבים אשר הופכים את האימון המדובר לאימון הנבחר על ידי רבים, כאשר הבולט ביותר שבהם הוא ההשפעה שהאימון הללו מציע לחיי היומיום של כל אדם. מעבר לכך, האימון המדובר מאתגר את המוח של המתאמן, דבר שהופך אותו לפופולארי ביותר ומיוחד. אם החלטתם שאתם הולכים על אימון פונקציונלי ואתם מחפשים מאמן כושר אישי בראשון לציון או בכל מקום אחר אשר מכיר היטב את סוגי האימונים הללו ויאמן אתכם בהם, חשוב שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר, על מנת שהאימונים יהיו יעילים עבורכם וגם מהנים.

צילום: FREEPIK

מהי יוגה?

יוגה למעשה מתבססת על נקודת מבט הוליסטית אשר רואה כל אדם כמכלול של נפש, תודעה וגוף והתרגול של היוגה משפר את שלושת המרכיבים הללו על מנת ליצור הרמוניה ואיזון בחיים של המתאמן. על ידי האימון המדובר כל אדם מחזק את הגוף שלו מבפנים לבחוץ, מאמן את הכוח שלו ומכיר את התודעה שלו. הוא מקבל כלים להתבוננות ולהקשבה עצמית לעצמו ולגוף שלו. התרגול של היוגה למעשה מאפשר לכל אדם להנות מגוף בריא ונפש בריאה והוא מתאים לאנשים אשר מתחברים לאימונים שמשלבים בין גוף לנפש. על כן, אם אתם מחפשים מורים ליוגה , חשוב מאוד שתבחרו אותם בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שהתרגול של היוגה, ישיג את מטרותיו עבורכם.

הבחירה בין יוגה לבין אימון פונקציונאלי היא דבר אישי וכל אדם צריך לבחור את האימון שהוא הכי מתחבר אליו מבחינת דרגת הקושי, התוצאות של האימון, עד כמה הוא נהנה מהאימון ומתחבר אליו ועוד.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן