Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 43

הפעם: הארי פוטר מגיע לתחום האוכל, השפיות נירה ורותי רוסו מגיעות לדומינו'ס פיצה, חטיף פטל ארגנטינאי מגיע לישראל, ועוד.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפעם: הארי פוטר מגיע לתחום האוכל, השפיות נירה ורותי רוסו מגיעות לדומינו'ס פיצה, חטיף פטל ארגנטינאי מגיע לישראל, ועוד.

דומינו'ס פיצה: OH MAMMI עם השפיות רותי ונירה רוסו

שיתוף הפעולה בין הרשת לבין צמד השפיות הידועות הביאה לעולם ארבע פיצות חדשות, כחלק מהניסיון של הרשת לתת מענה לצרכנים שמחפשים פיצות איכותיות יותר. פיצה אחת משלבת סרוולד עם ענבים מקורמלים, ולשומרי כשרון ולצמחוניים מוצעת הפיצה עם פרמז'ן במקום הנקניק. שתי הגרסאות של הפיצה מבוססות על רוטב שמנת, והן כוללות אגוזי מלך קלויים, גאודה עזים, מוצרלה, עלי ארוגולה ורוטב בלסמי. עוד בתפריט: פיצה על בסיס רוטב שמנת עם קונפי בצל, שבבי פרמז'ן, פטריות שמפיניון ופורטבלו, גאודה עזים, מוצרלה, עלי ארוגולה, פלפל שחור גרוס ואיולי שום; ופיצה על בסיס רוטב עגבניות עם עגבניות מגי, עגבניות שרי צהוב, עגבניות שרי ליקופן, גבינת עזים, אגוזי מלך, מוצרלה, רוטב בלסמי מצומצם מלח גס, ותערובת של סומאק, פלפל שחור, צ'ילי גרוס ושום יבש.

אנחנו מברכים את הרשת על המאמץ להציע פיצות טובות יותר, אבל ניכר כי מדובר ברשת ולא בפיצריית בוטיק: הבצק הוא אותו בצק – חביב, אבל לא מלהיב; והתוספות המובטחות ניתנות במינון מהודק, כאילו אנחנו כבר במיתון. עוד קצת ענבים/אגוזי מלך/סרוולד היה משפר את הפיצה עד מאוד. ביחס לשתי הפיצות הנוספות, הן גרסאות משודרגות לשילובים קלאסיים – פיצה פטריות ופיצה עגבניות. בהחלט שדרוג, אבל לא מלהיב במיוחד.

86.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת וכאן.

להשיג בנקודות המכירה.

צילום: דן פרץ

 

Franui: חטיפי פטל קפואים

שירות הסופר המקוון יאנגו דלי השיק מחדש את סדרת המעדנים המיוחדת הזו, לאחר שהמשלוח הקודם נמכר במהירות גבוהה (מעל 2,000 יחידות בתוך יממה, לדברי החברה). מקור החטיף הוא בארגנטינה, והרעיון פשוט: פטל קפוא מצופה בשוקולד. כעת ניתן למצוא את החטיף בשתי גרסאות. באחת הפטל מצופה בשכבות של שוקולד לבן ושוקולד מריר, ובשנייה הוא מצופה בשכבות של שוקולד לבן ושוקולד חלב. אחרי שטעמנו אותו, אנחנו מבינים מדוע הוא נמכר במהירות כל כך גבוהה: שילוב מושלם של חמצמצות עם מתיקות, של פטל עם תערובת של שוקולד. כדאי, לפני שייגמר שוב.

34.9 שקלים ל-100 גרם. להזמין באפלקציית Yango Deli.

צילום: פראנוי & יאנגו דלי

 

שטראוס: תפוצ'יפס בטעם ברביקיו ודבש

אין כאן הרבה לאן ללכת. שילוב הטעמים, דבש ורוטב ברביקיו עם תפוצ'יפס, עובד מעולה. מלוח, קצת מתקתק, קצת מעושן, עם ניחוח של דבש שלא משתלט על הטעם והריח אלא משדרג אותם. פריך כמו שתפוצ'יפס יודע להיות, מדובר בסך הכל בחטיף ממכר מאוד (גם בגלל שיש בו תוספת של סוכר).

עד 6.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

נסטלה: קריספי קרקר של אסם

סדרת הקרקרים החדשה של החברה הזכירה לנו את קרקר זהב הוותיק. זה בעיקר בגלל המרקם היבש של הקרקרים, שלמרות שהוא יבש, הוא כיפי לאכילה (והוא אכן קצת פריך, כמובטח מהשם). אך אל תטעו, אין מדובר בקרקר ההוא: האחד משלב רוזמרין בתיבול שלו (תוספת חביבה שנותנת את הטוויסט המתבקש), והשני קיבל את שם הקוד "כפרי", כלומר עם תערובת כיפית של זרעים וגרעינים. הם מחזיקים כמות סבירה של ממרחים שונים, ובסך הכל מספרים חידוש טוב לקטגוריה.

עד 13.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

בקצרה

פררו, בעלת המותג קינדר, השיקה לראשונה סדרה של צעצועי מיני פופ הקשורים לעולם התוכן של הארי פוטר, wizarding world. הסדרה תשולב בתוך ביצי קינדר ג'וי, והיא כוללת שישה מיני פופ של התלמידים הידועים של הוגוורטס ושישה מיני פופ של המורים. במקביל השיקה החברה 12 אביזרים, כולל סימניות המשמשות גם כסרגל, קישוט לעפרונות ועטים, סטיקי נוטס, צמידים ועוד.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

צילום: פררו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן