Skip to content

תושבי רמת השרון והרצליה כבר מכירים: צדוק שמואלי, היזם שאפשר לבנות עליו

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרויקטים בתחום הבניה מחייבים קבלת החלטות רבות. מהחלטות עיצוביות ועד בחירת היזם המבצע, הדיירים רוצים תמיד לדעת כי הם עומדים לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

צדוק שמואלי היזם המתמחה בבתים מיוחדים ומורכבים בונה ברמת השרון כבר 40 שנה.

״בתהליך הבניה מתקבלות החלטות רבות והלקוח צריך לדעת שהוא עומד לקבל את התמורה הגבוהה ביותר״ אומר צדוק. היום אנחנו חייבים לעקוב אחרי המגמות העולמיות והאקלימיות ולתכנן את הבית בהתאמה לשינויים המתחוללים בעולם הבניה.

צילום: FREEPIK

בית חכם הוא הרבה יותר מלחיצת כפתור

צדוק שמואלי מעורב אישית בכל פרויקט שהוא בונה. בנייה יוקרתית, מקסום התקציב, איכות גבוהה, חדשנות וקיימות. שורת הבתים שבנה צדוק בהרצליה וברמת השרון מדברים בעד עצמם והקשר עם לקוחותיו נמשך שנים רבות לאחר תם הבנייה.

לאחרונה אנו עדים לכך שכדור הארץ מתחמם והטמפרטורות עולות. שינויי האקלים מצריכים תובנות בניה חדשניות המתחשבות בכמות האנרגיה הנדרשת לחימום ולקירור. קוראים לזה – "בית חכם".

תכנון בתים המתאימים לאקלים המשתנה מצריך התחשבות בכיווני אוויר, בתצרוכת מבוקרת של אנרגיה המשמשת לתאורה ולמיזוג.

שיטות חדשות של איטום מיושמות בתהליכי הבנייה שמוביל היזם צדוק שמואלי. מעורבות של מומחי אקלים ומהנדסי מיזוג ואנרגיה הם מבקרים קבועים באתרי הבנייה.

תכנון נכון של המבנה הוא המפתח להנאה מהבית כאן ועכשיו ולעוד הרבה שנים קדימה.

צדוק מביא לכל פרויקט את הצוות המנוסה והאיכותי ביותר, תכנון מודרני של בתים ויכולת ניצול מיטבית של הקרקע והתקציב הינה אבן בוחן לבניה נכונה.

הניסיון, הידע והיזמות

בחירה נכונה של החומרים, עיצובים מתוחכמים ופתרונות אנרגיה חדשניות נדרשים לבניה עכשווית. כל פרויקט מתוכנן בפריסה אופטימלית כך שהמראה הוא של מגרש אינסופי ובית גדול כשכל השטח מנוצל בצורה אופטימלית.

״כולם רוצים לקבל את האיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הוגן. התמורה טמונה בתכנון נכון, עבודה עם אנשי מקצוע שנבחרים בקפידה וחשיבה על הטווח הארוך״ מסביר צדוק שמואלי. הלקוחות היום מעורבים יותר, חשופים למידע ומבקשים (בצדק) את החידושים הטובים ביותר בתחום.

״שטח הנדל״ן היום יקר והלקוחות רוצים לנצל את המגרש שלהם. ראייה מקצועית וניסיון רב מאפשרים לנו להוציא ממנו את המקסימום ולא פעם התכנון עולה על הציפיות הראשוניות״.

צדוק הוא יזם שאוהב את המקצוע ואוהב אנשים עם מטרה אחת ברורה לעשות את המרב כדי שכל רוכש ירגיש מסופק בהשקעה העצומה הנדרשת היום לבניית מגורים.

  • לפרטים נוספים על צדוק ויצירת קשר: 050-5252110
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן