Skip to content

האריה שוב שואג, פיג'ו 408 החדשה בישראל

פיג'ו 408 החדשה מראה יוקרתי, עם עיצוב חיצוני חדשני בתצורת פאסטבק, תא נוסעים ומרווח במיוחד הודות לבסיס גלגלים גדול. פיג'ו 408 החדשה תוצע בישראל מצוידת במנוע ה-1.2 ליטר PureTech אשר מפיק 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. מחיר: החל מ- 169 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת לובינסקי, משיקה בישראל את פיג'ו 408 החדשה. ה-408 החדשה מחזירה את סדרה 400 המיתולוגית של פיג'ו ששורשיה נפרשים על פני כמעט 90 שנים, מאז הוצגה ה-401 בשנת 1934. ה-408 החדשה מעוצבת בסגנון פאסטבאק מודרני התורם מאוד לאווירודינמיות והשימושיות של דגם זה. הודות לממדים נדיבים, שעיקרם בסיס גלגלים ארוך במיוחד (279 ס"מ), ל-408 יש את תא הנוסעים המרווח ביותר במשפחת דגמי פיג'ו. פיג'ו 408 החדשה תציע פתרון שימושי ואלגנטי עבור לקוחות המחפשים רכב בקבוצות C ו-D סדאן, אך עם נוכחות ומרווח גחון של SUV.

פיג'ו 408 החדשה (צילום רונן טופלברג)
פיג'ו 408 החדשה (צילום רונן טופלברג)
נציג מיתולוגי מסדרה 400, פיג'ו 404 (צילום דן בר דוב)

בתחילת דרכה, פיג'ו 408 החדשה תוצע בישראל כשבחזיתה מנוע בנזין 1.2 ליטר Puretech אשר מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.4 שניות, ומגיעה למהירות מרבית של 210 קמ"ש עם טווח צריכת דלק ממוצעת של 6.0 ל' ל-100 ק"מ לליטר.

פיג'ו 408 החדשה משנה את תפישת העיצוב שאפיינה את סדרת דגמי ה-400 של פיג'ו, על ידי כך ששוברת את מבנה הסדאן המוכר ומעדיפה תצורת פאסטבאק מודרנית, אשר מועצמת על ידי מרווח גחון גבוה (18.8 ס"מ) ויחד הם מקנים לה נוכחות מרשימה על הכביש. ה-408 החדשה מציעה גם ממדים נדיבים במיוחד – אורכה 468.5 ס"מ, רוחבה 185 ס"מ וגבהה 148.5 ס"מ. נתון חשוב לא פחות הוא בסיס הגלגלים אשר עומד על 279 ס"מ ותורם ליצירת תא הנוסעים המרווח ביותר במשפחת דגמי פיג'ו.

עיצוב פאסטקבק חדשני (צילום רונן טופלברג)
עיצוב פאסטקבק חדשני (צילום רונן טופלברג)

עיצובה החיצוני גדוש בפרטים ייחודיים כמו החזית הדשה של פיג'ו שבה הגריל הייחודי, עליו מופיע סמל פיג'ו החדש, בקצותיו יחידי תאורת 'לד' הניבים' ו חלקה העליון גם מכסה מנוע בעל קימורי כוח מודגשים. במבט מהצד מבחינים בקימורים הזוויתיים שבדלתות ובגג המשתפל מאחורי קו המושבים האחוריים (כדי לא לפגום במרחב הראש מאחור) בו הוא פוגש את חלקה האחורי שמודגש על ידי פגוש מסיבי ויחידות תאורת 'לד'.

פיג'ו 408 החדשה מציגה תא נוסעים מרווח במיוחד ומאובזר – במרכז הדשבורד ממוקם מסך מגע בגודל 10 אינץ' למערכת המולטימדיה ולהפעלת רוב מערכות הרכב ותחתיו, ישנם מתגי הפעלה פיזיים למערכת בקרת האקלים. מול היושבים במושב הנהג, ממוקם מסך בגודל 10 אינץ' המתפקד כלוח מחוונים ועל גבו מוצגים שלל נתוני הרכב והנהיגה בתצוגות מתחלפות בהתאם להעדפות הנוהגים. בקונסולה המרכזית מוצאים את ה-i-Toggle להעברת ההילוכים, מתג ההתנעה\כיבוי, ומתג בורר מצבי הנהיגה אשר משפיע על תגובות המנוע, תיבת ההילוכים, מידת התגבור של ההגה וכד'.

פיג'ו 408 החדשה במחיר החל מ 169 אלף שח (צילום דן בר דוב)
פיג'ו 408 החדשה במחיר החל מ 169 אלף שח (צילום דן בר דוב)

פיג'ו 408 החדשה משווקת בישראל ברמת אבזור וגבוהה ומצוידת במערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 10 אינץ', 4 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, מושב נהג חשמלי (מחומם) כאופציה, זיגוג חלונות קדמיים כפול ושמשה קדמית אקוסטית, חישוקי 19 אינץ', תאורת אווירה פנימית LED עם 8 גוונים ועוד. גםרשימת אבזור הבטיחות ארוכה בהתאם וכוללת בנוסף ל-6 כריות אוויר, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת התרעת התנגשות מלפנים, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בקרת ערנות נהג, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת, מערכת המאפשרת שמירת מיקום בנתיב, זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בבקרת השיוט, מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי הולכי רגל, דו-גלגלי, בזיהוי רכב נייח ובזיהוי רכב בתנועה, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך. המחיר הוא 169 אלף שח (ובתקופת ההשקה יקבלו הרוכשים גם שלושה טיפולי רכב במתנה)

פיג'ו 408 ,שנה הבאה יגיע גם דגם חשמלי (צילום דן בר דוב)
פיג'ו 408 ,שנה הבאה יגיע גם דגם חשמלי (צילום דן בר דוב)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן