Skip to content

טרוריסטים יהודים עקרו עצי זית בבורין

התיעוד הקשה לא הגיע לתקשורת בישראל שנראה שמזמן הפסיקה להתעניין בשטחים הכבושים והכאת פלסטינים ופגיעה במקורות הכנסתם אינה מעניינת את הממשלה הימנית קיצונית בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טרוריסטים יהודים שהגיעו מכוון התנחלות יצהר תועדו היום (שבת) בשעות הבוקר כשהם משחיתים מטעי זיתים באדמות תושבי הכפר בורין הסמוך להתנחלות. בשבועות האחרונים הוצתו באותו אזור מספר חלקות של תושבי הכפר בידי מתנחלים וכן בוצע ידויי אבנים על רכבים פלסטיניים. בהמשך בוצעו ידויי אבנים על רכבים פלסטינים בכביש 60, רכב אחד נפגע וניזוק. תחקירן יש דין תיעד היום חבורת הפורעים מגיעה לאדמות בורין על מנת להשחית עצי זית.  בסרטון שצולם נחזים הטרוריסטים  מכסים את פניהם בקפישון עוקרים ומשחיתים את עצי הזית.

מתנחלים פוגעים בעצי זית של בורין (צילום: יש דין)


תקיפת המתנחלים (צילום: יש דין)

גם הכפר בורקה השוכן ליד רמאללה, סובל תקופה ארוכה מתקיפות מתנחלים הפושטים על השטחים החקלאיים של הכפר, תחת מטריית ההגנה של הצבא. לשיאם הגיעו הדברים לפני מספר ימים כשמתנחלים מהמאחז הלא חוקי עוז עציון פשטו על הכפר ורצחו מקומי ופצעו אחר בירי באמצעות אקדח משופר. שיפור המאפשר דיוק משופר (התקן הקרוי מיקרו רוני דור רביעי). לא בדיוק מיקום וציוד המאפיינים רועה צאן תמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן