Skip to content

מה אתם רוצים: הוא לא ידע

מר נתניהו ורעייתו שתחייה, החליטו לנפוש ברמת הגולן. משטרה, סגירת המלון לצרכי אבטחה, חגורות משטרה, והוא? לא ידע. לא יידעו אותו - הוא רק רצה לנפוש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במדינת הגמדים רעש מהומה

ממשלת הגמדים בראשותו של סבא ג'פטו השקרן הבלתי נלאה גורמת לפרצי צחוק לא נשלטים אצל מנהיגי העולם. מערכת הביטחון בקומה 14 של מגדל משהב"ט בקריה בראשותו של שר ביטחון גלנט דוחפת לחיזוק הרשות הפלסטינית. יד ימין- ימין ( הס מלהזכיר שיש יד שמאל), של מערכת הביטחון בקומה 15 של מגדל משהב"ט בקרייה שבתל אביב בראשותו של שר המתנחלים במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ' תעשה הכל למוטט את הרשות הפלשתינית ו"תמחק כל זכר לחרפת אוסלו".  כן, ככה מתנהלת מדינה במאה ה-21 שפעם התהדרה בכינוי " הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון". מדינת העם הנבחר(א) בראשותו של הנבצר והנאשם שממש, אבל ממש לא איכפת לו. מדינה המשתלבת נהדר בסביבתה שבמזרח התיכון. מדינה שהפכה לקיצונית, מושחתת ומתנהלת גרוע מאי פעם והולכת והופכת בדומה  לשכנתה הלבנונית. ושר הביטחון, תשאלו. מה איתו?, מן הסתם הוא מבין דבר מה בביטחון, אלא שעמוד שדרה אין לו. הוא פשוט שותק.

נתניהו וגלנט (צילום: לע"מ)

על נופש וחופש

ראש הממשלה שנראה כי אין לא שליטה בממשלה שהוא אמון על ראשה עייף מחוסר שליטתו, וזקוק היה נופש.  מן הסתם באשר לנופש שלו. לראש ממשלה שזה התפקיד הכי שוחק במדינת ישראל מגיע נופש מכל הלב וברוחב יד. במיוחד לאחר 'התייבשות' הלב. לכן הוא ו'רעייתי' יצאו לאחרונה לקיט ונופש במרומי הגולן. ומול מיקום הנופש ביישוב נווה אטיב שלמרגלות החרמון, התמקמו בני הזוג המלכותיים ומולם פעילי המחאה. בשטח פרצה בוקה ומבולקה. פעילי המחאה, כך זעקו כותרות שופרות הימין בטלוויזיה הביביסטית, אנרכיסטים שהטילו מצור על היישוב הרגוע.
אבל , לא להשתגע!  זה לא הוא שסגר ישוב בישראל ולא הוא והטיל עליו מצור עם לגיונות של כוחות אבטחה, צבא ומשטרה ואפילו מכת"זית.  כל אלו נועדו לצורכי שלוות נפשם של הזוג מקיסריה.
כל ההתנהלות הזאת מתאימה לארץ הסקוריטטה החדשה של דמותו האמתית של ה'ביבי', וזו הפציעה מתוך הררי המלל באנגלית ( 22 ראיונות לתקשורת הבינלאומית והאמריקנית עד כה). מילה בעברית לקהל האזרחי בישראל? נאדה. אפס.
מי שלמד את נושא הגיל השלישי, יודע שבגיל זה (נתניהו בן 73), יוצא האופי האמתי של האדם.  פתאום מתפרצת פה הפרנויה שלו ואשתו המטורללת (לכאורה, רק לכאורה, לכוב הטור אין זמן וכסף להשקיע במשפטי השתקה), הנרקיסיזם והנהנתנות של בני הזוג כבר נעשים גלויים ומן המקפצה. אבל בנושא המצור על נווה אטיב, מצאנו ישוב קטן שנאלץ להתלונן לבג"צ נגד השב"כ והמשטרה, ברור שלביבי יש כסת"ח.הוא לא אשם. זה אף פעם לא הוא.  אז מי? תשאלו, היחידה לאבטחת אישים, היא האשמה. הוא אף פעם לא ידע שעבור סוויטה אחת סגרו את כל המלון רק עבורו באמצע העונה התיירותית הכי בוערת, ומנעו מחקלאים ללכת לקטוף פירות במטעים. וכהרגלו בקודש, זה לא הוא. הוא ידע. כן,  ממש כמו אז בפרשת מירון, או בעשרות מיקרים מן העבר. לא ידע, לא אמרו לו. לא יידעו אותו. איך התנגן לו שיר הפלמ"ח: "הוא לא ידע את שמה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן