Skip to content

ד"ר נתניהו ומיסטר הייד

לאלה מכם חסרי הסבלנות, אנא קראו את הדף הצהבהב הלוטה פה.ואם הבנתם ואתם לא מאמינים שזה ביבי של 1993, תמשיכו הלאה. נתניהו בונה משטרה וצבא שיסורו, אך ורק לשליטתו המוחלטת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני כמה זמן פרסמתי את הפוסט של פסיכיאטר מסויים העומד בראש אחד מבתי החולים לחולי נפש, והוא יותר מרמז על השינוי הדרמטי והמטמורפוזה לרעה שעובר ביבי. לטענתו יש שם של נקמנות ילדותית של מנהיג  בציבור/ והמדינה שאינם מוכנים לעמוד דום,  להשתאות ולהריע על כל שטות או שקר שמשפחת צ'אושסקו הישראלית מספרת לו. מבחינת ביבי, הוא המדינה והמדינה זה הוא,   ועצם ההעזה להעמיד אותו לדין, למרות שהוא הכריז שלא היה כלום ולא יהיה כלום מעצבן אותו רצח. הוא הגוליבר שגמדים סובבים אותו, ואיך הם מעזים בכלל? זה גורם לו לרצות לנקום ולהוציא מעצמו יצר הרס במיוחד את מערכת המשפט. ביבי חוזר בו מכל מה שאמר בעבר. הוא  שהבטיח שלעולם לא יכניס את בן גביר לממשלתו, וגם זילזל בסמוטריץ ודווקא  ל"מלאכי החבלה" -( ככה הוא כינה אותם)- נתן האלה תפקידים בכירים וגם העניק לסגן השר הפונדמנטליסטי והחשוך אבי מעוז גישה לתוכניות חינוך של הציבור החילוני עם תקציבי ענק.
אני מבקש לתת מתן תוקף לטענתי.

הרעייה הבלונדינית מעל צבא מטוסי קרב פרטיים של ראש הממשלה (צילום ועריכה: בינה מלאכותית)

וראו נא, היום (ראשון) פרסם מאמר מערכת, העיתונאי אלוף בן, עורך ה'ארץ', את תפישתו ולפיה יש הסבר פשוט לעמדת ראש הממשלה לנוכח המשבר בחיל האוויר.לתפישת העורך שאיננו קוטל קנים,  בנימין נתניהו מעדיף נאמנות על כשירות. הוא מעדיף שטייסי המילואים שהודיעו על הפסקת ההתנדבות יאבדו את כושר הטיסה ויוּצאו מהטייסות, גם במחיר הפגיעה ביכולת המבצעית של הצבא. כמו שליטים אוטוקרטיים אחרים, גם נתניהו שמח לטהר את הצבא מקצינים שאינם מזדהים איתו אישית ופוליטית. ואם הם מציעים לפרוש בעצמם, עוד יותר טוב. נתניהו כמו שליטים אחרים, ישמח לטהר את הצבא מקצינים שאינם מזדהים אתו אישית ופוליטית. ולכן, הוא לא יסתפק בסילוק טייסי המילואים, אלא ימשיך לבצע טיהור עמוק יותר בשורות מערכת הביטחון — עד שתתנהל על טהרת "הבייס" ופולחן האישיות שלו". אני את שלי אמרתי.

1 Comment

  1. אלי
    13 באוגוסט 2023 @ 20:14

    עצוב כמה שזה מדויק

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן