Skip to content

טרלול וטעות בניווט – המציאות

כשביבי כבר מנותק ולא קורא את המפה והוא מגלה שטעה בניווט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

*כשביבי תוקף וגוער בעיתונאי שמראיין אותו זה טריק שנועד להכניס בו פחד.

*כשביבי תוקף את ראשי מערכת הביטחון באמצעות מקורביו ועושי דברו, הוא רוצה שיתיישרו איתו נגד פסיקת הבג"צ הצפויה.

*כשביבי כבר מנותק ולא קורא את המפה והוא מגלה שטעה בניווט.
נכון. כפי שהוא הופתע מכך שחצי עם התעורר נגדו ונגד המהפך המשטרי שהוא מנסה לעשות.

*לא יעזור לו עם ראשי קהיליית הביטחון והמודיעין.

*אני מכיר את האנשים האלה. הם לא מפחדים לא מביש גד"א 0רת התעמולה, לא מקרעי 0ר הגימטרייה, לא מגוטליב ההיסטרית והמומחית לטייס, לא מערסאלם איש הטנף, ובטח לא מבוארון הנבער.
ביבי יגלה לבד שגוש של 64 ח"כ מן הסוג הנחות שהוא בחר, לא יאפשרו לו לשלוט.

*חברי הכנסת והזרים  האלה גורמים לך להתגעגע לליכוד הממלכתי שנעלם ובמקומות עלה סוג של אגף קיצוני שמתחרה בעוצמה יהודית בטירלול ומשיחיות השקר.

ומה קורה עם ילד התפנוקים שהגלו אותו מארה"ב?

הילד'ז, חשב לתומו שאם הוא יפגיז את הטוויטר בהאשמות שמשרד החוץ האמריקני מממן את המחאה בישראל, וכי משטר ביידן מעדיף את האופוזיציה השמאלנית, כולם ישתקו לו רק כי הוא הפייבוריט של המטורללת מקיסריה. אבל באמריקה זה עובד אחרת. אנתוני בלינקן מזכיר המדינה האמריקני  עשה בלינק ( רמיזה בעין) והילד'ז עף מאמריקה אליה הוגלה אחרי תקרית מביכה  שאני בטוח שכולם שמעו עליה. תקרית שהייתה מביכה מאד לאבא. והשבוע חזר הבן לעצמו ותקף את הרמטכ"ל. אני שומע את הרהורי מוחו המעוות של יאיר נהנתניהו על הרמטכ"ל הרצי הלוי, וניזכר שבכשכושי זנבו של כלב יש יותר תבונה מאשר בנביחותיו. במקרה של הילד'ז, הוא איחד את שניהם לקשקושי לשונו המלוכלכת. בשנים האחרונות הוא הילך אימים ותבע למשפט כל מי שהעז לעמוד מולו. אבל מהר מאד הוא גילה ששופטי ישראל לא בדיוק מתרשמים מן העובדה שהוא מופיע למשפט עם מאבטחים, והוא החל לחטוף שוב ושוב קנסות כבדים.

ילדים, איפה נתניהו? המוצא יקבל פרס תודה (צילום הקרון האטום בו נסע נתניהו: ציפי מנשה)

מי נגד מי בממלכת הביבי?

בסביבתו של ביבי אף אחד לא נושם בלי רשות.

כשכולם באופן מתואם תוקפים את ראשי מערכת הביטחון זה לפי איתות מביתו של ראש הנחש.

המתקפה המתואמת של חברי הכנסת נגד אלוף פיקוד מרכז, ראש. שב"כ , הרמטכ"ל וקצינים במטה הכללי של הצבא באו באופן מתואם. האם יכול להיות שבמקרה? או אולי ביבי מפחד שביום פקודה הוא יגלה שראשי מערכת הביטחון מעדיפים נאמנות למדינה וחוקיה על פני נאמנות אישית. איך זה שהשר ער0אלם מופיע באופן גלוי ומשתין על כולם מן המקפצה ואומר הצורה הכי פשוטה שהוא ממנה לתפקידים בכירים רק את החברים שלו ורק חברי ליכוד?

מדינת פרנויה ופסיכוזה

ראש ממשלה ורעייתי הגיע אתמול (חמישי) בשעה 15:00 לחנוך את הרכבת הקלה באזור קריית אריה, בפתח תיקווה. אז החל 07:00 בבוקר, משטרת ישראל מבצעת 25 חסימות לאורך כל נתיב הרכבת הקלה, של כל מטרופולין תל אביב עם שלושה מעגלי אבטחה ואלפי שוטרים ומאבטחים. וכל זה בשביל פוטו-אופ של ביבי לעיתוני הבוקר שלמחרת. תגידו לי? ביבי מפחד מן העם שלו? מישהו פה ירד מן הפסים של הרכבת הקלה ?

אני בעד למממן לראש ממשלה נופש

לא בגלל שהוא איש מבוגר, חולה לב עם טחורים, ובטח לא כי הוא שקרן בלתי נלאה האומר דבר והיפוכו בלי להניד עפעף.  פשוט מגיע לו, כי זו משרה הכי קשה בישראל, כזאת שאתה צריך להיות בהיכון 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. אבל….ופה האבל הגדול, השימוש שנהנתניהו עושה  במשרתו רק לטובתו ומוכן למשכן את עתידנו, ואת צורת המשטר של מדינת ישראל על מנת למלט את עצמו ממשפטו מעלה סימני שאלה חוזרים וישנים על יכולתו של האיש לנהל את המדינה.

חוסר הבושה של המשפחה הזאת, כמו מזוודות הכביסה בחו"ל. כמו הדרישה לרכוש ולתפעל מטוס נשיאותי שעלותו הגיע למיליארד ש"ח, "כנף ציון" , מטוס שבכלל לא המריא מעולם ואיש לא שואל איך קורה הדבר?, כמו עשרות אלפי שקלים רק לאיפור עבורו ועוד עשרות לאשתו לצרכים זהים.
העובדה שהיום הם לא מנסים להסתיר את זה היא, היא הבעיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן