Skip to content

אוזמפיק משגעת את העולם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מה כבר לא נאמר, נכתב, צולם או טויט לגבי אוזמפיק? זריקת ההרזיה המובילה ששינתה את כללי המשחק בתחום המאבק בהשמנה, והפכה ללהיט בעולם כולו, עד כדי מחסור ממשי בבתי המרקחת. הביקוש האדיר קיבל בשנתיים האחרונות תנופה אדירה בעקבות יחסי ציבור שעושים הסלבס בעולם לזריקה הפופולרית, ובעקבותיהם גובר כמובן העניין בציבור. אבל סקרים מעידים שישנם אנשים רבים אשר מתלהבים מהתרופה, סבורים שהיא תשים קץ למלחמה המתמדת שלהם בעודף המשקל, אבל אז מוצאים את עצמם מפסיקים טיפול לאחר זמן קצר. מדוע זה קורה? הנה הסיבה.

להבין את אוזמפיק עד הסוף

אוזמפיק היא כנראה הסלב של זריקות להרזיה בארץ ובעולם, ותחילה חשוב להבין מהו מנגנון הפעולה שלה. היא משתייכת לקבוצת תרופות הנקראות אגוניסטים לקולטן של גלוקגון דמוי פפטיד-1 (GLP-1), ומחקות את ההשפעות של GLP-1, הורמון המווסת את הפרשת האינסולין בגוף, וישנן מספר זריקות להרזיה המבוססות על מנגנונים אלה. זריקת אוזמפיק מכוונת בעיקר לשני מנגנוני מפתח: ויסות תיאבון באמצעות השפעה על מרכזי התיאבון של המוח, והשראת תחושת שובע למשך זמן רב ממושך, על ידי עיכוב ריקון הקיבה. בנוסף היא משפיעה על חילוף החומרים בגוף, מגבירה את הוצאת האנרגיה ומקדמת את פירוק השומן המאוחסן. גישה משולבת זו תורמת להפחתה משמעותית בכמות המזון הנצרך ולירידה במשקל לאורך זמן. מחקרים אשר נעשו על מטופלים שנטלו אוזמפיק העלו כי בשימוש נכון ניתן להפחית כ-10% ממשקל הגוף במשך מספר חודשים ומכיוון שידוע שאפילו הפחתה של 5% במשקל הגוף מורידה משמעותית את הסיכון למחלות כגון סוכרת ומחלות לב, הרי שמדובר בתרומה חשובה מאד לבריאות. אז עד כאן הכל פשוט – לוקחים זריקות להרזיה והתיאבון נעלם. אבל מה קורה בהמשך הדרך, וחשוב מכך – מה קורה כאשר מפסיקים את השימוש בתרופה?

צילום: freepik

הסוד מאחורי טיפול מוצלח עם זריקות להרזיה

ההצלחה האדירה של תרופות ההרזיה בכלל וכמובן זריקות להרזיה , הובילה למגמה בעייתית של התפתחות שוק שחור ונטילת התרופה ללא פיקוח רפואי וליווי תזונתי. אנשים נטו לשכוח כי מדובר בתרופה לכל דבר, המחייבת מעטפת טיפול תומכת למניעת תופעות לוואי והעצמת אפקט הטיפול, וזוהי אחת הסיבות לנשירה של מטופלים ממהלך הטיפול. לעומת זאת, בנטילה מבוקרת ואחראית, תוך ליווי רפואי ותזונתי, אין ספק שזריקת ההרזיה אוזמפיק היא אחת הבשורות הגדולות שתחום המאבק במחלת ההשמנה ומציגה תוצאות מרשימות מאד בהפחתת התחלואה הנילווית להשמנה. יתרה מכך, מסגרת הטיפול התומכת מבטיחה שגם לאחר הפסקת הטיפול תישמר הירידה במשקל ותימנע עליה מחודשת, באמצעות הכלים שמקבלים המטופלים לאורח חיים בריא, התומך בתזונה מאוזנת ושינוי הרגלי חיים. גם גישה זו נתמכת במחקרים אשר הוכיחו כי אפקט הירידה במשקל והשיפור בבריאות נשמר חודשים רבים גם לאחר תום הטיפול, בהנחה שהמטופלים מיישמים שינוי באורח החיים. חשוב להבין כי העוגה שנראתה לנו לא אטרקטיבית במהלך נטילת התרופה, תחזור לפתות אותנו לאחר תום הטיפול ולשם כך יש למנף את תקופת הטיפול לטובת שינוי בהרגלי החיים כדי לשמור על משקל מאוזן לאורך זמן.

אמרתם אוזמפיק אמרתם מסגרת טיפול

במרכז הרפואי לטיפול בהשמנה ד"ר רז צברו בשנים האחרונות ניסיון רחב היקף בטיפול מוצלח באמצעות זריקות להרזיה וכמובן אוזמפיק, כזה שהאפקט שלו נשמר לאורך זמן. המונח "מסגרת תומכת" הוא כמעט שם נרדף לטיפול מוצלח ובמרפאה של ד"ר רז הגואל, רופא המתמחה בטיפול בהשמנה, גאים להציג מאות מטופלים ומטופלות אשר הצליחו להפחית במשקלם ושמרו על המשקל החדש. המטופלים מקבלים פיקוח רפואי צמוד של ד"ר רז, בזמינות 24/7 של המרכז לטובת ניטור תופעות לוואי ומענה מיידי לכל שאלה, וכן ליווי חיוני של תזונאיות המרכז הרפואי, אשר מבצעות עם המטופלים התאמות תזונתיות ותהליך של שינוי הרגלי חיים. קל להבין מדוע שתי זרועות תומכות אלה מצליחות לעשות את ההבדל ולהציג תוצאות טיפוליות מרשימות לטווח ארוך והנה לכם התשובה – רוצים באמת להצליח בהפחתה במשקל? אל תנסו את זה לבד בבית. אוזמפיק היא רק כלי אחד, רב עוצמה ומשנה חיים, שיכול לסייע לכם לרדת במשקל, בתוך מעטפת טיפול מקיפה.

 

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן