Skip to content

חשד: טכנאי מיזוג אוויר התחשמל למוות במהלך תיקון מערכת מיזוג אוויר באולם אירועים

על פי המשטרה, הוזמן הטכנאי לתקן מערכת מיזוג באולם שנווה אילן בירושלים, ומסיבה שטרם ברורה התחשמל למוות בעת עבודתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טכנאי מיזוג נמצא אמש (רביעי) ללא רוח חיים בעת שעבד באולם אירועים בירושלים. המשטרה פתחה בחקירה לאחר שעל פי החשד הטכנאי, שלום פלטמן התחשמל תוך כדי עבודתו. מחקירה ראשונית שערכו שוטרי מחוז ירושלים שהוזעקו למקום עלה כי אמש בשעות הערב הוזמן העובד, טכנאי מזגנים, אל אולם האירועים בנווה אילן בשל תקלה.
לקראת חצות, התעורר חשדם של עובדי המקום לאחר שלא הבחינו בעזיבתו על אף שציוד העבודה נותר שם והחלו סריקות אחריו עד שאותר שרוע על הרצפה לאחר שעל פי החשד התחשמל. גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. דיווח על המקרה הועבר לגורמי חקירה במשרד העבודה וחקירת נסיבות המקרה נמשכת.

אמבולנס  (צילום ארכיון: משטרת ישראל)

ממד"א נמסר כי בשעה 23:54 התקבל דיווח במוקד במרחב ירושלים, על גבר שהתחשמל במהלך עבודת תיקון, על תקרה, סמוך לאולם אירועים ליד נווה אילן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קבעו את מותו של הגבר כבן 39.פרמדיק מד"א איתי גיז, סיפר: "ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני התחשמלות, הוא הורד מתקרת החדר בו עבד כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהתחשמל כשעבד בגובה התקרה, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכת ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן