Skip to content

על ביבי "אבי האומה" והנדסת התודעה

שימו לב, איך תמיד כשהוא מצטלם בלשכתו, הוא  "שוכח" על השולחן הענק והריק שלו , איזה ספר שמקרין עליו כמה שהוא איש העולם הגדול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כולנו מכירים את הצורך הבלתי נשלט של ביבי לשלוט בתקשורת בשביל להעביר לנו מסר תודעתי שהוא מעוניין בו. שימו לב, איך תמיד כשהוא מצטלם בלישכתו לראיון או מפגש חשוב, הוא  "שוכח" על השולחן הענק והריק שלו , איזה ספר שמקרין עליו כמה שהוא איש העולם הגדול. כמה שהוא איש ספר, ומדינאי בעל שיעור קומה. הנה הדוגמא האחרונה: כשהרמטכ"ל ביקר אותו לאחרונה, לשכת רוה"מ הפיצה את התמונה הזאת.  ועל השולחן " במקרה לגמרי" היו שני ספרים (ככה בWמקרה' : 1. אוגוסטוס 2. תולדות העולם המודרני.
לא סתם הונח שם הספר "אוגוסטוס". זהו הקיסר הרומי שהחליף את יוליוס קיסר, שם קץ למלחמות האזרחים של תקופת הרפובליקה, הרחיב את גבולותיה של רומא וכונן את "השלום הרומי" (פַּקס רוֹמָנָה; בלטינית: Pax Romana). ביבי הוא בן של היסטוריון. הוא יודע ששונאים אותו לא רק בשמאל- מרכז. גם אצלו במחנה, גם אצל החרדים וגם בציונות החרדל"ית. הוא רוצה לחזק בציבוריות הישראלית את המורשת שלו. אז הוא מנסה להנדס לנו את התודעה שהוא אבי האומה שהביא פה שלום במזרח התיכון.
אבל בדרך הרס את המדינה וגרם ללבנוניזציה שלה. אנו נמצאים בתקופה של מינהל דיליטנטי (דִילִיטַנְט אדם המתחזה כידען באומנות או בתחום ידע מסוים). בתקופה שבה פוליטיקאים עמר"צים וחסרי כל הבנה מדינית/ ניהולית נמצאים בממשלה כושלת.

צילום: לע"מ – תוספת כיתוב: מגפון ניוז)

בן גביר, השר לענייני פיתות מבין בענייני משטרה ושב"כ?

ובכל זאת, כשאני מקשיב לשרי הממשלה אני פשוט נדהם כל פעם מחדש.  אתה מקשיב לאלו שאמורים להוביל מדינה שלמה ומבין כי יש פה חוסר הבנה בסיסי בתפקידי השב"כ ושל המשטרה. אדון בן גביר שהתמחותו בענייני ביטחון ומשטרה, התבטאה עד כה במתן עונש הפיתות לאסירים ביטחוניים, מסרב להבין כי תפקיד השב"כ להביא מודיעין, ואם זה פצצה מתקתקת הם מביאים את "דובדבן" או הימ"מ בשביל לחסל את הטרוריסטים. מצד שני, תפקיד המשטרה להביא ראיות לפרקליטות על מנת להעמיד לדין את העבריינים. אם השב"כ יתבקש לעשות את העבודה של המשטרה, והמשטרה תעשה את העבודה של השב"כ יהיה פה ברדק אמתי נוסח בן גביר שבחיים שלו מעבר להיות נער גבעות פוחח,לא ניהל אפילו חנות מכולת. אולי הגיע הזמן שמישהו יתעורר פה? לפני שאנו הורסים גופים שכן עובדים?, לצערי נראה שלא, לשמחתי המחאה החברתית כנגד ההפיכה המשטרית מצליחה, לפחות בינתיים לעצור את האסון המרחף מעל ראשנו כענן כבד וממטיר ברקים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן