Skip to content

שבוע 34 למחאה הרציפה כנגד ההפיכה המשטרית

למרות מאמצי נתניהו ל'התעלם' מהמחאה כנגד ההפיכה היא נמשכת ברציפות ברחבי המדינה. "זאת הממשלה הגרועה ביותר שהייתה כן", אמר ראש עיריית טירה, מאמון עבד אלי חי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום: אמיר גולדשטיין

כמאה וחמישה אלף מפגינות הפגינו הערב (שבת) בכיכר הדמוקרטיה בתל אביב בהפגנה המרכזית נגד ההפיכה המשטרית. בין הנואמים היו שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית, אמרה בהפגנה כי "אנחנו בעיצומה של מלחמת העצמאות השנייה של מדינת ישראל". היא הוסיפה כי "תוצאותיה של מלחמת העצמאות השניה תלויות רק בנו". הזמרת עדן אלנה שרה את ההמנון בפתח ההפגנה, ואמרה: "כבוד בשבילי להיות פה, לייצג את העדה שלי, את רפאל. תודה שאתם ככה איתנו – זה לא מובן מאליו, וזה הכי חשוב. תודה לכם, לאחים שלי האתיופים ולמשפחה של רפאל. בתור אחת שזכתה יותר מפעם אחת, אני אומרת לכם שאנחנו פאקינג ננצח".

הזמרת עדן אלנה (צילום: דן בר דב)
צילום: דן בר דב
צילום: דן בר דב
עו"ד מאמון עבד אל חי ראש עיריית טירה (צילום: בן כהן)
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

"עבד שלנו נרצח ביום שני, סיפר עו"ד מאמון עבד אל חי ראש עיריית טירה,"הוא היה איש של אנשים. איש של שלום.  ביום שני הוא נסע ברכב עם שני חברים, קרוב לתחנת המשטרה היחידה בטירה, פתאום רכב עצר לידם והתחיל לירות. הוא פגע לו בעורק הראשי. הנהג, שנפגע גם הוא, ניסה לברוח לתחנת המשטרה, אבל היה בה רק פקיד אחד. עבד לא שרד  והרוצחים שלו עדיין מסתובבים חופשי. הוא ניסה לשמור על תושבי העיר ועל שלטון החוק, אבל משפחות הפשע ניסו לסחוט אותו  ומשלא הצליחו – רצחו אותו לאור יום! הוא נרצח מול תחנת המשטרה שהיתה אמורה להגן עלינו על הרכוש שלנו, על הילדים שלנו, על החיים שלנו!, ברחובות שלנו זורם דם , ומה ממשלת ישראל עושה?, מפרקת את המשטרה, עוצרת תקציבים שאמורים להגיע לחינוך, רודפת עסקים מתוקף חוק קמיניץ, לאן אתה מגיע עם הדבר הזה?  עשרות אלפי תושבים הולכים לשוק האבטלה, אבטלה משמעותה חיזוק ארגוני הפשיעה! 15 שנים אני ראש עיר, החברה הערבית סובלת מאפליה ומהפקרה לא מהשנה –  אבל זאת הממשלה הגרועה ביותר שהיתה כאן.
מטעם המארגנים נמסר כי: ההפיכה המשטרית עוברת דרך כיתות הלימוד של הילדים שלנו ואנחנו נצא לרחוב בשבוע ה-34, כדי להגן עליהם! רגע לפני החזרה ללימודים אנחנו סיימנו להיות ועדת קישוט! במסווה של תכנית ״חינוך לכל הדעות״, רקמו נציגי קהלת במשרד החינוך, תוכנית לקידום המהפיכה המשטרית בקרב ילדינו! אבל אנחנו לא ניתן לשר החינוך הכושל להקריב את חינוך ועתיד ילדינו על מזבח הממשלה הקיצונית ביותר שהייתה בישראל. כולנו נצא היום לרחובות בקפלן וב -150 מוקדים נוספים, כדי להתנגד לשטיפת המוח שמכינה הממשלה הדיקטטורית ולומר להם: לא ניתן לכם לפגוע בילדים שלנו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן