Skip to content

חשד: אם שחטפה את בנותיה הקטינות נעצרה, הקטינות הוחזרו לידי האב

תושבת חו"ל לקחה את בנותיה הקטינות והסתתרה בקריית ים. הילדות הוחזרו לידי האב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשטרה עצרה היום (שלישי) תושבת גדרה כבת 70 במסגרת חקירת תיק שעניינו חשד לחטיפת 2 נכדותיה הקטינות. מהפרסום שהותר לפרסם עולה כי המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת תלונה מתושב חוץ השוהה בביקור משפחתי בצפון הארץ, כי נותק הקשר עם 2 בנותיו הקטינות, שהגיעו ארצה בלוויית גרושתו וכן שהמפגש שנקבע איתן השבוע לא התבצע באופן המעלה חשד להיעלמותן. בתוך כך, המשטרה בצעה עד כה מגוון פעולות חקירה לאיתור הבנות, בהתאם לחשד שעלה לקיומה של חטיפה על ידי האם. בהתאם לממצאים עד כה והיתרון היחסי בהיבט החקירתי, הועברה החקירה היום למחוז מרכז, כאשר בתום הערכת מצב מיוחדת הטיל מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון את החקירה, על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה. הלילה הצליחה המשטרה לחלץ מדירה באזור הקריות את 2 הבנות הקטינות שעפ"י החשד נחטפו ולעצור את החשודה במעשה.

צילום אילוסטרציה מסרטון של משטרת ישראל


פעילות המשטרה לאיתור הבנות (צילום ועריכה: משטרת ישראל)

כוח המשימה המיוחד יחד עם יחידת המו"מ באגף המבצעים,  ניהלו מאתמול חקירה מורכבת וסמויה, תוך הפעלת אמצעים שונים, שהביאו לאיתור דירה בקרית ים בה הוחזקו הקטינות, לחילוצן הלילה בשעה 02:30 ולמעצר האם החשודה, כאשר האב זומן למקום לקבלן בבטחה. בהמשך לכך נעצרה הלילה תושבת חוץ בשנות ה-40 לחייה בחשד לחטיפת בנותיה מהאב והסתרן בדירה באזור הקריות. בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה – מעצרה הוארך בבימ"ש עד תאריך 31.8.23.
כאמור, בחקירה לקחו חלק בלשי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה ויחידת המו"מ של אגף המבצעים במשטרה, שסייעה בניתוח דמות החשודה וליווי מקצועי לאורך כל התיק, עד לאיתור המיקום, חילוץ הבנות ומעצר האם החשודה . מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את כלל השוטרים שלקחו חלק בחקירה ובמבצע החילוץ, וציין כי מדובר בניהול חקירה מקצועי ויצירתי, המשלב יכולות, יחידות ומהלכים במהירות שיא ומכאן התוצאות כפי  שהוגדרו – להשיב את הבנות בבטחה ולמצות את הדין עם החשודה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן