Skip to content

הקשר המיוחד בין חברת קטה גרופ לבין נכסי נדלן מניבים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטה גרופ, חברת הנדל"ן הנחשבת מובילה בזכות שיטת העבודה הייחודית שלה, קנתה לה מוניטין בענף, בזכות המומחיות שלה בתחום נכסי נדל"ן מניבים. זהו היבט חשוב בעשייה העסקית של החברה והוא מגלם בתוכן את הידע והמומחיות של גיל קטה, יזם קבלן ותיק המוביל את החברה להצלחה ומעודד חשיבה יצירתית ופורצת דרך.

זיהוי הזדמנויות להשקעה

קטה גרופ יודעת לזהות נדל"ן מובחר שיכול להניב הכנסה יציבה ואף להעלות את ערכו עם הזמן. איתור הנכנסים כולל מחקר שוק קפדני המאפשר לזהות את ההזדמנויות המניבות ביותר והוא מקיף נכסים מסחריים, השכרות למגורים ועוד. גיוון זה מבטיח גישה איתנה ומאוזנת לייצור הכנסה ותורם לחיזוק החוסן הכלכלי שהחברה יכולה להציע לבעלי העניין שלה.

צילום: Shutterstock

קטה גרופ מתמחה במקסום ההחזר על ההשקעה

אחת מתחומי המומחיות של קטה גרופ הוא פיתוח ויישום שיטות עבודה מומלצות לניהול נכסים מניבים. שיטות אלו מבטיחות כי הנכסים נשמרים לאורך זמן והיעילות זו באה לידי ביטוי בתשואות גבוהות יותר עבור המשקיעים.

כמו כן, באמצעות שיפוצים ושדרוגים אסטרטגיים, קטה גרופ מעלה את ערך הנכסים משפרת את פוטנציאל המשיכה וההשכרה שלהם. ההבנה המעמיקה של החברה בדינמיקה בשוק המקומי, מסייעת לשמור על שיעורי תפיסה גבוהים בכל הנכסים, מה שמבטיח הכנסה יציבה.

הבנה זו באה לידי ביטוי גם בגישה השמה את הלקוח במרכז, עם שירותים ברמה הגבוהה ביותר, התורמים לשביעות הרצון הגבוהה של הדיירים והמשכירים ומעלה את פוטנציאל ההכנסה.

עוד היבט שחשוב להזכיר הוא ההבנה המעמיקה של קטה גרופ בכל הקשור לפתרונות מימון המסייעים להשקיע במבחר נכסים מניבים  . הניסיון של החברה ביזמות והשקעה מוביל לכך שקטה גרופ מומחית במציאת פתרונות מימון גמישים וחדשניים וכן מסוגלת לבצע הערכת סיכונים פיננסיים מדויקת, מתוך שאיפה לרווחיות בטווח ארוך.

צילום: יח"צ

נכסים מניבים אפשר למצוא בפרויקט מתחם פינסקר

אם אתם מחפשים נכסי נדל"ן מניבים, שיהיו השקעה לטווח ארוך ויספקו לכם הכנסה יציבה לאורך זמן, זה הזמן להכיר את הפרויקט הייחודי של קטה גרופ במתחם פינסקר, פתח תקווה.

הפרויקט מבוסס על:

  • טיפוח קשר קהילתי, שיתוף פעולה ותחושת שייכות.
  • בנייה איכותית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת חומרי גלם ועיצוב.
  • אפשרויות דיור מגוונות, בהתאם לגדלים ולצרכים שונים של משפחות.
  • סביבה בטוחה המעניקה לתושבים שקט נפשי.
  • התחדשות עירונית מרגשת, בת קיימא ומלאה בהזדמנויות.

מתחם פינסקר כולל שני בניינים חדשים לגמרי, זמינים כעת להשכרה ולהשקעה כנכסי נדל"ן מניבים. המתחם כולל מגוון דירות מודרניות עם 3, 3.5 ו-4 חדרים. שני הבניינים מתנשאים לגובה של שבע קומות ומעניקים את האפשרות לבחור את הדירה המתאימה ביותר, בהתאם לצורך.

כל דירה נועדה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של יוקרה ונוחות, עם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר.

לנוחות מקסימלית, המתחם ממוקם נוחות באופן אסטרטגי במרחק של 300 מטרים בלבד מתחנת הרכבת הקלה הקרובה ביותר וכך אפשר להגיע בקלות מהבית לעבודה, לפנאי ולסידורים וליהנות מאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

מתעניינים בנדל"ן מניב? פנו לקטה גרופ

שוק הנדל"ן בארץ יכול להפתיע ולאתגר אך כשמסתמכים על חברה מיומנת, מנוסה ובעלת גב כלכלי איתן כמו קטה גרופ, החיפוש אחר נכס מניב הופך להיות פשוט וקל. צרו קשר עם קטה גרופ ותוכלו גם אתם להשקיע בנכס מניב באחד מהפרויקטים היוקרתיים של החברה, בפתח תקווה ובערים פופולריות נוספות ברחבי הארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן